Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@18:29:57 GMT

ستادهای انتخاباتی یا مجالس عروسی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۰۴۲۰۸

ستادهای انتخاباتی یا مجالس عروسی + تصاویر

معلوم نیست برخی درباره شعور مردم چه فکری کرده‌اند و ملاک انتخاب مردم را کدام می‌دانند، سوابق و قابلیت‌های نامزدها یا طایفه‌گری و رنگ و موسیقی و آرایش صورت و اندازه پوستر و فضای عروسی‌گونه ستادهای تبلیغاتی!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منبری ها با شروع ایام تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از بامداد پنجشنبه، فضای شهر بوشهر مانند دیگر شهرها و استان‌های کشور، رنگ و نوایی دیگر به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب‌های بندر بوشهر در این ایام انتخابات دیدنی است! آنقدر متفاوت و تعجب‌برانگیز که شاید در هیچ استان دیگر کشور، اینگونه نباشد!

قاعده و اصل تبلیغات انتخابات، فرصتی برای معرفی کاندیدا و شناخت هرچه‌بهتر آنان توسط مردم است. اما به جرأت می توان گفت که تبلیغات در شهر بوشهر به جای معرفی کاندیدها با استفاده از سوابق و قابلیت‌ها، به رقابت بر سر نوع موسیقی و صدای سیستم‌های صوتی و نورپردازی ها و ... تبدیل شده است و فضای به وجود آمده دست کمی از مجلس عروسی ندارد و گویی خیابان‌ها را به سالن عروسی یا کنسرت تبدیل کرده‌اند!

تا جایی که اجرای کنسرت زنده و پخش انواع موسیقی و ترانه‌های مجاز و غیرمجاز حتی در مواردی با صدای زن، نورافشانی ها، اختلاط جوانان، آرایش‌ها و پوشش‌های رنگارنگ و حتی گاهی اوقات رقص و پایکوبی فضای شهر را دربرگرفته است و ظاهرا هیچ نظارتی هم بر روند تبلیغات ستادها صورت نمی گیرد و مسئولین هم در خواب همیشگی خود به سر می‌برند!

علاوه بر موسیقی، موارد دیگری نیز به عنوان تخلف به راحتی در ستادهای نامزدها مشاهده می‌شود، که متاسفانه هیچ برخوردی با متخلفین صورت نمی‌گیرد. مثلا گذاشتن صندلی و تجمع هواداران نامزدها فقط در مکان های بسته و مسقوف مجاز است، اما با گذری در خیابان‌ها، صندلی‌های ردیف شده و تجمع در سطح پیاده‌روها و حتی حاشیه خیابان‌ها را می‌بینیم و تجمعاتی پرشور را شاهد هستیم که باعث ترافیک های سنگین خودروها و گاهی هم بسته و قفل شدن خیابان‌ها می‌شوند.

این اقدامات نه‌تنها تخلف است، بلکه از نظر حق‌الناس هم برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کند. ترافیک‌های سنگین در خیابان‌ها و آلودگی صوتی و ریختن انواع زباله در کف خیابان و موارد دیگر هم برای مردم و هم برای کارکنان شهرداری آزار‌دهنده است.

وقتی در شهر یا کشوری قوانینی برای ایجاد نظم و امنیت وضع می‌شود، همگان موظف به رعایت آن هستند و در صورت تمرد از قانون باید با متخلف برخورد شود، ولی اگر نظارت و اعمال قانونی انجام نگیرد، هرج و مرج فضای جامعه را فرا‌می‌گیرد. از طرفی ایجاد چنین جوی در سطح شهر، می‌تواند ذائقه مردم را به شنیدن و دیدن این وضعیت عادت دهد و قبح بعضی حدود شرعی در سطح جامعه از بین برود.

و اینجاست که باید به برخی از این کاندیدها گفت پیروزی در انتخابات به چه قیمت؟ به قیمت قرار‌دادن بنرهای عکس آرایش کرده بانوان در خیابان و در مقابل دیدگان هزاران نامحرم؟ به تنزل شخصیت اجتماعی و علمی در حد ساز‌و‌دهل؟ به قیمت اسراف و ریخت‌و‌پاش‌های اضافی؟ یا به قیمت زحمتی مضاعف برای پاکبانان شهرداری و ایجاد مزاحمت برای مردم و بیمارانی که ممکن است در همسایگی این ستادها سختی بکشند یا خدای ناکرده پشت ترافیک‌ها جانشان در خطر باشد؟

مگر‌نه این‌که این شب‌ها باید کاندیدا خود را به مردم در فضایی سالم معرفی کنند تا مردم بتوانند اگاهانه انتخاب کنند؟ پس چرا برخی اینگونه با بی‌بندوباری و بی‌فرهنگی دارند خود را نشان می‌دهند؟!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا نوشته است، متن اطلاعیه کاندیداهای مرحله دوم ائتلاف انتخاباتی امناء به شرح ذیل است:

«مردم شریف و انقلابی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»

با سپاس بی‌کران از حضور آگاهانه شما عزیزان در مرحله اول انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر، اینک و در آستانه دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، ما امضا کنندگان ذیل به عنوان کاندیداهای انتخابات دور دوم ائتلاف اُمناء اعلام می‌داریم که بر عهدمان با شما پایبندیم و چنانچه با رأی شما عزیزان به مجلس شورای اسلامی راه یابیم، ضمن پیگیری مجدانه و خستگی ناپذیر مشکلات تهران بزرگ، تلاش خواهیم کرد تا شعار تغییر به نفع مردم را جامه عمل بپوشانیم و برای اصلاح وضعیت اقتصادی و فرهنگی، تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

بنابر این همانطور که در دور اول انتخابات بدون لکنت از لزوم تغییر و تحول در ساختار و مدیریت مجلس آینده سخن گفتیم، در دور دوم انتخابات هم با صدای بلند اعلام می‌کنیم که حضورمان در لیست‌های انتخاباتی دیگر به معنای پذیرش هیچ شرطی در خصوص استمرار مدیریت فعلی نیست و مطابق خواست صریح مردم، حتما در مجلس آینده برای تحقق این موضوع تلاش خواهیم کرد.

۱- سید نظام الدین موسوی (کد انتخاباتی: ۵۶)

۲-احمد نادری (کد انتخاباتی: ۵۷)

۳- ابراهیم عزیزی (کد انتخاباتی:۴۶)

۴-پیمان فلسفی (کد انتخاباتی: ۴۸)

۵-سمیه رفیعی (کد انتخاباتی:۳۴)

۶-ابوالفضل ظهره وند (کد انتخاباتی:۴۵)

۷-محمد سراج (کد انتخاباتی:۳۷)

۸-ابوالقاسم جراره (کد انتخاباتی:۲۷)

۹-زینب قیصری (کد انتخاباتی:۵۱)

۱۰-ریحانه اخلاقی (کد انتخاباتی:۲۳)

۱۱-صالح اسکندری (کد انتخاباتی: ۲۴)

۱۲-سید مرتضی محمودی (کد انتخاباتی: ۵۴)

۱۳-بیژن نوباوه وطن (کد انتخاباتی:۵۹)

۱۴-حسین صمصامی (کد انتخاباتی: ۴۱)

۱۵-مجتبی رحماندوست (کد انتخاباتی: ۳۱)

۱۶-مهدی شریفیان (کد انتخاباتی: ۳۹)»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904433

دیگر خبرها

  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • نقش انتخابات در بهبود رشد فرهنگ و زندگی اجتماعی جامعه
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • وقتی سطح کاندیداها پایین است، انتخابات به همین سردی برگزار می شود که اکنون با آن روبرو هستیم
  • ببینید | جزئیات جدید از چاقوکشی در خیابان نازی‌آباد؛ درگیر شدن مردم با اراذل و اوباش
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • برج تمام الکتریکی نیویورک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد