Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست>انتخابات - کاظمی گفت:به 3 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت کشور که با طرافیان آنها تعدادشان 10 میلیون نفر می شود بگویند رانت‌خوار و قاچاقچی و ... هستند، طبیعتا آثاری می‌داشت که ریزش آرای آقای قالیباف مشخص شد.

مناظره زنده خبرآنلاین بین پرویز کاظمی وزیر تعاون دولت نهم و حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی دولت دهم در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بخش دیگری از مناظره محمدرضا میرتاج الدینی و پرویز کاظمی به شرح زیر است:

پرویز کاظمی: من نقدی به بحث آقای جهانگیری داشتم. اگر آقای جهانگیری نفی نمی کرد تأیید می کرد آمدم هر کسی می تواند به عنوان شهروند وارد شود وقتی تأیید شورای نگهبان شد حرف هایش را بگوید. آقای جهانگیری می توانست بگوید من آمدم حرف هایم را بگویم بعد بروم کنار. اما اینکه قالیباف نقد کند بعد برود کنار جای سئوال دارد.

میرتاج الدینی: این فرق می کند بین پوششی و نامزدی که خواست رقابت جدی کند بعد براساس اقبال عمومی تصمیم بگیرد.

پرویز کاظمی: اما اینکه تاخت و تازکند به آقای جهانگیری بعد خودش به این جمع بندی برسد مورد نقد است. آقای قالیباف وقتی بحث 4 درصدی را مطرح می کند یعنی به 3 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت کشور که با طرافیان آنها تعدادشان 10 میلیون نفر می شود بگویند رانت خوار و قاچاقچی و ... هستند. طبیعتا آثاری می داشت، بر همین اساس نیز مطالبی که گفت ریزشش در جامعه مشخص بود. اگر آقای رئیسی هم انتخاب شود بعید می دانم بتوانند با هم همکاری کنند اگر آقای رئیسی هم رأی بیاورد برای من یک سئوال بزرگ است.

خبرآنلاین: انتخابات حالا که آقای قالیباف کنار رفت دوقطبی می شود؟

میرتاج الدینی: دوقطبی که صحبت آن بود به وجود نمی آید. چون آستانه تحمل مردم در این انتخابات بالاتر رفته است نسبت به سال 88 و انتخابات گذشته و این رشد سیاسی مردم ایران را نشان می دهد. در مناظره ها تندتر از سال 92 یا سال 88 گفته شد اما مردم با نگاه بصیری که به صحبت ها داشتند مباحث را انتخاباتی دیدند و در جامعه آثار دیگری پیدا نشد. همچنان آرامش و امنیت جامعه محفوظ است و تا آخر انتخابات خواهد بود. بحث دو قطبی شدن که مطرح شد باید بگویم در انتخابات همواره بین دو کاندیدا شکل می گیرد یعنی حتی اگر تعداد کاندیداها زیاد باشد بین دو کاندیدا این دو قطبی شکل می گیرد. در این دوره هم با استقبالی که در استان ها شکل گرفت نسبت به آقای رئیسی، معلوم بود این دو قطبی بین آقای رئیسی و آقای روحانی شکل گرفت و با کنارگیری آقای قالیباف بیشتر به چشم می آید.

29214

کلید واژه‌ها : مناظره انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری - مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا

دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما مقرر شد مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات، همانند دور نخست در رسانه استانی پخش شود، گفت: ضبط مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی ۴ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ پایان یافت و پخش این برنامه‌ها از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او افزود: ۳ مناظره انتخاباتی ۶۰ دقیقه‌ای با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و بومی محلی با شرکت این نامزد‌ها در صداوسیمای مازندران ضبط شده است که پخش آن از فردا آغاز می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه هر مناظره تلویزیونی یک بار پخش و یک بار نیز بازپخش می‌شود، ادامه داد: نخستین مناظره انتخاباتی ساعت ۲۱:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از سیمای مازندران پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: مناظره‌های دوم و سوم انتخاباتی نیز به ترتیب در ساعت ۲۱:۳۰ روز‌های یک شنبه ۱۶ اردیبهشت و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت پخش خواهد شد.

هادی ابراهیمی افزود: صدا و سیمای مازندران از هر کدام از ۴ نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای نیز ضبط کرده است که پخش این فیلم‌های تبلیغاتی از سیمای مازندران نیز از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه فیلم‌های تبلیغاتی هر نامزد انتخاباتی نیز روزانه یک بار پخش می‌شود، ادامه داد: با توجه به زمان یک هفته‌ای تبلیغات که در قانون انتخابات به آن اشاره شده است فیلم تبلیغاتی هر نامزد در مجموع ۷ بار در طول یک هفته پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزد‌ها از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی در طول انتخابات‌های گذشته دانست و گفت: رسانه ملی تلاش کرده است با تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس فضای جامعه را به سمت مشارکت پرشور سوق دهد.

هادی ابراهیمی گفت: تولید و پخش مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات به صورت رایگان انجام شده و هیچ هزینه‌ای دریافت نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی