Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی که در خراسان شمالی به سر می برد از مناطق زلزله زده این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر وبه نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری همراه با معاونان و جمعی از خدمه بارگاه منور رضوی در میان مردم حادثه دیده روستاهای قصرقجر، لنگر، بوربور و پسرکانلو حضور یافتند و علاوه بر دلجویی از زلزله زدگان به بررسی روند خدمت رسانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این دیدارها با اشاره به حجم بالای خسارت دیدگان و لزوم رفع فوری نیازهای آنان، اظهار داشت: پس از وقوع زلزله با دستور تولیت آستان قدس رضوی برای رسیدگی فوری به وضعیت مردم عزیز این مناطق برنامه ریزی‌های لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: در شب نخست پس از حادثه ۲ هزار وعده غذای گرم که توسط آستان قدس رضوی تدارک دیده شده بود، بین مردم روستاهای زلزله زده توزیع شد و این روند تا ۲ روز آینده ادامه خواهد داشت.

بختیاری با بیان اینکه بسته‌های حاوی مواد غذایی نیز برای توزیع بین خانواده‌های روستاهای مذکور آماده سازی شده بیان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در منشور ٧ گانه آستان قدس رضوی، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان از اولویت‌های اصلی مجموعه ماست.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته هرچه سریعتر امکانات بهداشتی و زیرساخت‌های ارتباطی روستاها تأمین شود و مردم این روستاهای محروم بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: افزایش دما نیز یکی دیگر از پدیده های جوی است که از روز گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون آسمان در استان صاف است و به جز برخی بارش های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

حکمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

منبع: ایرنا 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود