Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، حسین آبین، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در حاشیه مراسم گرامیداشت مقام استاد که عصر روز گذشته (24 اردیبهشت ماه) در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز برگزار شد، گفت: اساتید مایه‌ی حرکت و برکت جامعه هستند و مقام استاد و معلم مقام والائی است؛ چنانچه امام صادق فرموده‌اند: دانشمندان وارثان پیامبرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ضرورت بزرگداشت و نکوداشت مقام استاد، افزود: این مراسم توسط دانشگاه جامع مرکز علمی کاربردی استان به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت مقاماساتید برگزار شد. برگزاری چنین مراسمی فرصتی است تا از زحمات اساتیدی که نقش بی‌بدلیل آنها در توسعه و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست قدردانی شود و امید است این برنامهها به طور گسترده‌تر اجرا شود و برنامههای حمایتی از اساتید نیز در نظر گرفته شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج خاطر نشان کرد: در این مراسم از استاد این مرکز سرکار خانم شیدسا جمشیدی و سیاوش لطفی، مسئول حراست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج تجلیل شد و همچنین از انجمن معماری، گرافیک، فناوری و عکاسی در راستای انجام فعالیتهای پژوهشی تقدیر شد.

آبین تصریح کرد: در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج بیش از 1400 دانشجو در 12 کد رشته شاغل به تحصیل هستند که آموزش و تدریس در این مرکز توسط 130 استاد صورت میگیرد که از تمامی این اساتید طی مراسمی با لوح سپاس تقدیر شد.

وی در پایان یادآور شد: این مرکز علاوه بر برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و پژوهشی در راستای مهارت آموزی دانشجویان برای کسب مشاغل مناسب برنامه‌ریزی نموده است.

گفتنی است این مراسم با حضور دکتر جواد حاتمی، معاون آموزشی دانشگاه جامع کل کشور، جناب آقای اسرافیل علاء، مدیر سنجش و آموزش کشور، سیدصاحب سادات حسینی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز و جناب آقای موسوی مشاور استاندار البرز و دکتر الهه ابوالحسنی مدیر کل امور بانوان استانداری البرز در سالن سیروس صابر اداره کل ارشاد برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم