Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج منصور ارضی از مداحان اهل بیت (ع) با تقدیر از اقدام انقلابی محمدباقر قالیباف گفت: کناره گیری محمد باقر قالیباف نشان دهنده مردانگی، غیرت و از خودگذشتگی وی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حاج منصور ارضی از مداحان اهل بیت با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از اقدام انقلابی محمدباقر قالیباف گفت: کناره گیری جناب آقای محمد باقر قالیباف نشان دهنده مردانگی، غیرت و از خودگذشتگی وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه امروز روی داد یعنی کناره گیری جناب آقای محمد باقر قالیباف به نفع حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی نشان دهنده مردانگی، غیرت و از خود گذشتگی ایشان بود.

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام انقلابی و ائتلاف خجسته اعلام می دارم و امید دارم همه نیروهای انقلاب از جمله آقای قالیباف در دولت کار و کرامت به کارگیری شوند. سعادت مردم عزیز ایران را از خداوند مسئلت دارم.

منصور ارضی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است