Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>حوادث - دادستان عمومی و انقلاب بابل با تایید خبر درگذشت زندانی معروف به شاه مازندران، گفت: این زندانی که دوران محکومیت خود را در زندان بابل می گذراند ساعت 2:30 بامداد دوشنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از دادستانی کل کشور، علی مردای دادستان بابل گفت: پس از اعلام گزارش بلافاصله کادر پزشکی و اورژانس در زندان حاضر شدند اما فرد زندانی دچار ایست قلبی شده و فاقد علایم حیاتی تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بابل با اعلام اینکه مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم نیز با حضور خانواده و نزدیکانش امروز برگزار شد، افزود: این فرد زندانی دوره آرام و بی تنشی را در زندان سپری می کرد و گرچه دارای جرایم و اتهاماتی بود، اما بیش از اندازه نیز از سوی رسانه ها و در جامعه راجع به او بزرگ‌نمایی شده بود.

وی گفت: گزارش رسمی پزشکی قانونی در خصوص درگذشت این فرد زندانی نیز در روزهای آینده آماده می شود.

47234

کلید واژه‌ها : پزشکی قانونی - زندان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بنیاد تعاون زندانیان کردستان با دارا بودن ۴۶ کارگاه فعال در حوزه‌های، کشاورزی، دامداری، محصولات گلخانه‌ای، پرورش قارچ، پرورش ماهی، انواع رشته‌های صنایع دستی، قالی بافی، مونتاژ انواع لامپ‌های کم مصرف، بلوک زنی و غیره به صورت خودگردان، مشارکت یا واگذاری به کارآفرین و همچنین اعزام زندانیان به مراکز صنعتی و دولتی موفق به اشتغال یک‌هزارو ۲۴۸ نفر از زندانیان شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷۰ نفر به صورت اعزام به کار خارج از زندان و مراکز خصوصی و دولتی مشغول به کار و مابقی در کارگاه‌های داخل و خارج از زندان شاغل هستند.

وی خاطر نشان کرد: متوسط دریافتی زندانیان اعزام بکار و کارگاهی با توجه به ساعت کارکرد و کیفیت کار آن‌ها است.

رئیس کل دادگستری کردستان یادآور شد: محصولات تولیدی زندانیان بنابر نوع فعالیت شامل خودگردان، مشارکت، واگذاری به کارآفرین یا مراکز خصوصی و دولتی به فروش می‌رسد.

وی عنوان کرد: محصولات تولیدی یا توسط خود زندانی و یا با کمک بنیاد تعاون در نمایشگاه‌های برگزار شده و یا بازاریابی برای محصولات به فروش می‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: عمده فعالیت‌های کشاورزی این نمایندگی شامل کاشت جو، گندم، فرنگی جات، محصولات گلخانه، پرورش قارچ و محصولات باغی شامل: گل محمدی، صنوبر، سیب زرد و قرمز و… است.

وی ادامه داد: در راستای تشویق کارآفرینان جهت راه اندازی و فعالیت کارگاهی داخل و خارج از زندان‌ها و همچنین تشویق مراکز خصوصی جهت بکارگیری زندانیان این بنیاد با همکاری اداره کل زندان‌ها و اداره مراقبت بعد از خروج و بررسی در کمیته اشتغال اقدام به معرفی کارآفرینان به بانک جهت دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ با کارمزد بانکی ۴ درصد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: از جمله محصولات تولیدی زندانیان زیر نظر و با سازماندهی این بنیاد شامل صنایع دستی (تسبیح، تخته نرد، وسایل چوبی دکوری، گیوه، فرش دست بافت، کیف پول چرم، ساک و کوله پشتی) محصولات خیاطی و تریکو (لباس بیمارستانی، پافر، شلوار، لباس‌های ورزشی و غیره) صنایع فلزی (در و پنجره، فرغون و غیره) بند ساعت، زغال، کاسه سفالی، محصولات کشاورزی (فرنگیجات، گندم و جو، باغبانی) و… است.

وی افزود: در راستای آموزش زندانیان جهت ورود به بازار کار، بر اساس تفاهم نامه‌های موجود با سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با سازمان زندان‌ها و با همیاری و کمک بنیاد تعاون زندانیان، پس از آموزش توسط مبادی ذیربط گواهینامه‌های معتبر برای زندانیان صادر می‌شود و پس از آزادی آن‌ها توسط اداره امور خدمات اجتماعی و مرکز مراقبت بعد از خروج و تأیید کار توسط گروه اشتغال به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند تا از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ با کارمزد بانکی ۲ تا ۴ درصد برای ایجاد شغل و راه اندازی کارگاه‌های مربوطه به مهارت اخذ شده بهره‌مند شوند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: در راستای آموزش زندانیان و حرفه آموزی در سال جاری تعداد ۲ هزارو ۳۱۸ فقره گواهی نامه مهارت حرفه آموزی در ۵۰ رشته مختلف توسط اداره حرفه آموزی و اشتغال زندان صادر شده است.

کد خبر 6062742

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • شورش در زندانی در اکوادور که سرکرده یک باند تبهکار از آن فرار کرده است
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • اشتغال ۱۲۴۸ زندانی کردستان در ۴۶ کارگاه فعال