Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:14:40 GMT

تیرانداز ایران فینالیست شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۰۷۱۴۲

تیرانداز ایران فینالیست شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 10 تیرانداز از کشورهای مختلف و از جمله مه لقا جام بزرگ، الهه احمدی و نجمه خدمتی برگزارکننده مرحله مقدماتی این بخش از رقابت ها بودند.هریک از تیراندازان در هر وضعیت ٢٠ شلیک انجام دادند. با محاسبه مجموع امتیازات به دست آمده در هر وضعیت، موقعیت هر یک از آنها برای قرار گرفتن در جمع هشت تیرانداز فینالیست مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وضعیت نشسته نجمه خدمتی ١٩٨ امتیاز گرفت و مه لقا جام بزرگ و الهه احمدی هم به ترتیب ١٩٤ و ١٩٣ امتیاز به دست آوردند.در وضعیت درازکش مه لقا جام بزرگ و نجمه خدمتی ١٩٧ و ١٩٦ امتیاز کسب کردند و الهه احمدی هم به ١٩٤ امتیاز دست یافت.

در وضعیت ایستاده نیز مه لقا جام بزرگ ١٩٣ امتیاز کسب کرد. ١٨٨ امتیاز به نام نجمه خدمتی ثبت شد و الهه احمدی هم ١٩٢ امتیازبه دست آورد.بدین ترتیب و در مجموع سه وضعیت مه لقا جام بزرگ ٥٨٤ امتیاز کسب کرد. نجمه خدمتی ٥٨٢ امتیاز به دست آورد و الهه احمدی هم ٥٧٩ از آن خود کرد.

بدین ترتیب مه لقا جام بزرگ، نجمه خدمتی و الهه احمدی به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی تفنگ سه وضعیت ٥٠ متر بانوان ایستادند و به فینال راه یافتند.فینال مسابقات تیراندازی تفنگ سه وضعیت ٥٠ متر بانوان ساعت ١٧:٣٠ به وقت محلی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعا در اعتراضات دانشجویی آمریکا، تک تیرانداز حضور داشت؟ + تصاویر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فکت پرس، محمد مرندی، استاد دانشگاه تهران با انتشار تصویری از یک تک‌تیرانداز بالای یک ساختمان نوشت:‌ «تک تیراندازها روی پشت‌بام ساختمان های دانشگاه‌های آمریکا».

در ادامه برای اولین‌بار تصویر تک‌تیرانداز بر روی یکی از ساختمان‌های نزدیک به تجمعات دانشجویی آمریکا توسط اکانتی منتشر شد و نوشت:‌ «پاسخ به یک اردوگاه مسالمت‌آمیز توسط یک دولت پلیسی قاتل».

این توییت بیش ۱۱ میلیون بار در توییتر دیده شد. همچنین یک خبرنگار به نام مارگارت با رفتن به بالای ساختمان مجاور به صورت مخفیانه از تک‌تیرانداز حاضر روی پشت بام، اقدام به فیلم‌برداری می‌کند و آن را در صفحه توییتر خود قرار داد.

نتیجه‌گیری:‌ باتوجه به عکس‌ها و فیلم‌هایی که توسط دانشجویان و خبرنگاران حاضر در محل منتشر شده است، ادعای حضور تک تیرانداز برای کنترل تجمعات دانشجویی آمریکا «درست» ارزیابی می‌شود.

کد خبر 848882 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • واقعا در اعتراضات دانشجویی آمریکا، تک تیرانداز حضور داشت؟ + تصاویر
  • افتتاح نمایشگاه خوشنویسی قدر استاد درشهرکرد