Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام عصر دوشنبه دادگستری گلستان به ایرنا رضا بذری اظهارداشت که ابتدا یک نفر در ارتباط با این کشف دستگیر و اقرار کرد که این اسلحه ها متعلق به شخص دیگری بوده و او به ازای نگهداری هر اسلحه پولی دریافت می کرده است.
وی ادامه داد: متهم همچنین اقرار کرده که تعداد اسلحه های غیرمجاز 70 مورد بوده که پیش از این تعدادی از آنها جابجا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان آزادشهر اضافه کرد: فردی که به ادعای متهم اسلحه ها متعلق به وی بوده نیز دستگیر شده است.
به گفته وی؛ دو متهم برای تحقیقات تکمیلی با صدور قرار بازداشت، در زندان هستند.
همچنین بذری از شناسایی و پلمب کارگاه تولید شیشه در آزادشهر خبر داد و گفت: از این کارگاه، 23 کیلوگرم مخدر شیشه و مقداری مواد اولیه تولید این مخدر صنعتی خطرناک کشف شد.
وی افزود: تلاش برای دستگیری متهم اصلی این پرونده که فراری است ، ادامه دارد.
آزادشهر درشرق استان گلستان و در فاصله حدود 70کیلومتری گرگان واقع است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین پیوستند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • میمند شهر ملی شیشه گری