Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:محمدرضا باهنر با اشاره به کناره گیری قالیباف از رقابت های انتخاباتی به نفع حجت الاسلام رئیسی گفت: این آزمون بزرگی بود که قالیباف از پس آن برآمد و باعث انسجام بیشتر نیروهای انقلاب می شود و وحدت آفرین است.

وی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب از اول این قول را داده بود که ما نهایتا از میان نامزدهایمان یک نفر بیشتر نمی ماند و جناب آقای قالیباف داوطلبانه به این مساله عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاءالله ایشان ماجور باشند و امیدوارم ستادهای پرقدرت ایشان دو، سه روز آینده با حضرت آیت الله رئیسی همکاری جدی داشته باشند. با این همکاری امید داریم در اردیبهشت ماه چهار سال آینده خوبی براي مردم رقم بخورد.

همچنین تسنیم نوشت؛

سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به اعلام انصراف محمدباقر قالیباف از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری به‌نفع حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: آقای قالیباف از ابتدا گفته بود که منافع ملی کشور برایش مهم است که همه دیدیم همین‌طور هم شد.

وی قالیباف را مدیری توانمند، شایسته و در شأن و تراز ریاست‌جمهوری دانست و افزود: آقای قالیباف با اقدامی که در کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی انجام داد، منافع ملی و آینده کشور و ملت را به مسائل شخصی و فردی‌اش ترجیح داد.

اعتماد آنلاين هم نوشت: 

محمد هاشمی در خصوص کناره‌گیری قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، گفت: چون آقای قالیباف در دو مناظره آخر خیلی بد ظاهر شد و چهره بسیار بدی از خود ترسیم کرد کنار رفت. ایشان بداخلاقی زیادی کرد و از امکانات شهرداری هم سو استفاده کرد.
بر اساس نظرسنجی ها، آقای قالیباف ریزش رای زیادی داشت. بنابراین برای اینکه از رسوایی بیشتر جلوگیری کند، کناره گیری کرد.
او درباره استراتژی اصولگرایان برای جذب آرای حداکثری ادامه داد: رای اصلاح طلبان و اعتدالیون آقای روحانی است و تمایل بسیاری از مردم به آقای روحانی است. در حقیقت اعتدالگرایی و خردورزی در برابر وعده های پوچ، نادرست و غیر عملی قرار گرفته و تعقل در برابر شعار قرار گرفته است.
هاشمی گفت: آقای قالیباف رأیی نداشت که به سبد آقای رئیسی ریخته شود. سبد رای آقای قالیباف، رئیسی و اصولگرایان یکی است. دو سبد رای نداشتند که حالا بگوییم اتفاقی می افتد. متاسفانه آقای قالیباف خودش را خراب کرد و خودش را سوزاند. 

ایرنا نوشت:

یک عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملی هم گفت: قبلا هم گفته بودم اگر آقای قالیباف کنار بکشد از او تشکر می کنم چرا که آرای وی به سمت جناب رییسی نخواهد رفت.

محمدجواد حق شناس عصر دوشنبه افزود: بخش اعظمی از آرای قالیباف قطعا راهی سبد رای رییسی نخواهد شد بلکه به سمت روحانی خواهد رفت.

عضو موسس حزب اعتماد ملی تصریح کرد: قالیباف از روند حمایت اصولگرایان و به ویژه جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) از خود ناراضی بود. ولی وقتی با مقاومت و مقابله اصولگرایان با انتخاب وی به عنوان نامزد اصلی جمنا روبرو شد با دلخوری از انتخابات کناره گیری کرد.

27212

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال

با اینکه از شب گذشته اخبار مربوط به برکناری علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال در رسانه‌ها منتشر شده بود این خبر عصر امروز به طور رسمی روی رسانه باشگاه قرار گرفت.

با قطعی شدن جدایی علی خطیر از باشگاه استقلال این مدیر جوان و با تجربه متنی را منتشر و از همکاران خود در استقلال تشکر کرد.

علی خطیر در این متن هیچ گلایه‌ای بابت برکناری از مدیرعاملی استقلال انجام نداده و حتی برای هلدینگ خلیج فارس به عنوان متولی جدید باشگاه استقلال هم آرزوی موفقیت کرده؛ مدیرعامل پیشین استقلال نوشته است:

 “به نام تنها دادگر هستی
 هواداران عزیز استقلال ایران
 با سلام

 امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

 با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

 از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

 با نهایت احترام و ارادت
 علی خطیر
 هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز
 ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳”

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • ببینید | اولین واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!