Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مناظره از نحوه برخورد برخی کاندیدا‌ها تعجب کردم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سید مصطفی میرسلیم در جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه ارومیه افزود: چهار سال که هر لحظه آن طلائی بود از دست رفت.
وی گفت: باید به دنبال اجرایی کردن مفاد برجام و گرفتن حق خودمان باشیم؛ دولت درباره دریاچه ارومیه و ریزگرد‌ها می‌گوید حل می‌کنیم، ما می‌پرسیم در این چهار سال چه کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرسلیم افزود: به دولت قبل درباره فساد وقاچاق تذکر دادم؛ بابک زنجانی در قبال کارهای خودش وثیقه گذاشته بود؛ الان تکلیف ۲۰ میلیارد دلار درآمد نفتی دولت نامعلوم است، این‌ها خودشان آلوده اند.
وی گفت: در مناظره اول از نحوه برخورد برخی کاندیدا‌ها تعجب کردم، در مناظره سوم این حرکت افشا گری غیر شرعی است و نباید ابراز می‌شد.
میرسلیم افزود: در مناظره دنبال نقد عملکرد بودم و کاری به ملک و املاک آن‌ها نداشتم، این بحث‌ها درشان مناظره نبود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حق گرفتنی است، حق داشتن خوابگاه، شغل و مسکن است و من برای این‌ها آمده ام.
وی افزود: تمام دولت‌های بعد از انقلاب به اندازه توان شان کار کردند و من می‌خواهم کارهای نکرده را انجام دهم؛ من دارای عملکرد هستم، خداییش حیف نیست کنار بروم.
میرسلیم تاکید کرد: من نماینده حزب هستم و در اندیشه ما هرکس معتقد به ولایت و انقلاب باشد و شایسته و پاکدست باشد از او استفاده می‌کنم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

کد خبر 849315 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده