Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@22:06:37 GMT

حمایت مطلق رئیس کمیته پزشکی فیفا از ایفمارک ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۰۸۰۲۰

حمایت مطلق رئیس کمیته پزشکی فیفا از ایفمارک ایران

به گزارش وانانیوز، به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران،همایش نشست سالیانه مراکز عالی فیفا با حضوردکتر زهره هراتیان رییس ایفمارک ایران ‏برگزار شد‎ .‎ روز گذشته نمایندگان ایران در کنگره ‏بین المللی پزشکی فوتبال در بارسلونا با موضوعات مختلف ، سلامت بازیکنان فوتبال ، ‏کانکاشن، تعیین سن استخوانی و نحوه تعامل مربیان با کادر پزشکی سخنرانی خود را ایراد ‏کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این همایش نشست سالیانه مراکز عالی فیفا با حضوردکتر زهره هراتیان رییس ‏ایفمارک ایران برگزار شد‎ .‎
با وجود تغییرات صورت گرفته در فیفا، میشل دی هوگ رییس کمیته پزشکی فیفا از ‏حمایت اینفانتینو از ادامه فعالیت های مراکز پزشکی عالی فیفا خبر داد.‏
‏ تنها 33 کشور در دنیا دارای مراکز پزشکی فیفا هستند که کشور ما در سال 2015 موفق به ‏اخذ این مجوزشد.‏‎ ‎

دکتر هراتیان رییس ایفمارک ایران در حاشیه این نشست با رییس کمیته پزشکی فیفا درباره ‏دستاوردهای ایفمارک ایران به گفتگو پرداخت . میشل دی هوگ در این گفتگو پیشرفت های ‏پزشکی فوتبال ایران را ستود و حمایت 100 درصدی خود از فعالیت های ایفمارک ایران را ‏اعلام کرد.‏

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی