Web Analytics Made Easy - Statcounter

میتینگ انتخاباتی که برای آقای روحانی در کانون ملائک اجرا شد، یک زن آوازه خوان همراه با دو نوازنده مرد برای برنامه اجرا کردند و سبب لگد مال کردن ارزش‌های اخلاقی و دینی مردم شهرستان قرچک شدند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانابه‌نقل از پایگاه خبری تحلیلیقرچک آنلاین؛ کسی که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کند، باید حافظ منافع اسلامی آن باشد و یک زن مسلمان باید پاکدامنی خود را در این راه حفظ کند و تن به کارهای ندهد که شخصیت او زیر سئوال برود، خواندن و یا اجرای موسیقی یکی از منکرات یک زن مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک‌خوانی توسط زنان به‌صورت غنا و با موسیقی که نواخته می‌‏شود مناسب مجالس گناه باشد، در دین اسلام حرام است و در حالی که مردم شهرستان قرچک انسان‌های معتقد با اسلام هستند، بعضی‌ها به خود جرات می‌دهند و در میتینگ خود یک زن تک‌خوانی می‌کند.

مسئله تک‌‌خوانی زنان در چند سال اخیر به یکی از موضوعات جنجالی در رسانه‌ها تبدیل شده است. کشمکش‌هایی که یک سر آن به تزهای روشنفکر مآبانه عده‌ای و سر دیگر به مبانی و ارزش‌های فرهنگ دینی مردم بر می‌شود.

به نظر می‌رسد قبح شکنی و ورود به خط قرمزهای فرهنگی و هنری که تا پیش از این توسط جریان‌های شبه‌روشنفکری و در «پس‌پرده» صورت می‌گرفت؛ در سایه غفلت نهادهای فرهنگی، و نظارتی و حمایت به فرایندی سریالی تبدیل شده است.

میتینگ انتخاباتی که برای آقای روحانی در کانون ملائک اجرا شد، یک زن آوازه خوان همراه با دو نوازنده مرد بود تبدیل به جایگاهی برای لگد مال کردن ارزشهای اخلاقی و دینی مردم قرچک شد. مسئله تک خوانی زن در مراسمات و میتینگ روخانی یکی از موارد بازار ولنگاری فرهنگی محسوب می‌شود.

فارغ از این‌که نظر علما در ارتباط با تک‌خوانی زنان چیست، مسئله دیگر فقه حکومتی است که از این نظر ماجرا کاملاً متفاوت است و تکلیف ماجرا تا حد بسیار زیادی روشن است. دولت‌ها مجاز نیستند که ترویج‌دهنده این مسأله باشند.

مسئولان فرهنگی و سازمان ارشاد اسلامی شهرستان باید از اجرای چنین برنامه‌های که سبب هجمه فرهنگی می‌شود، ممانعت کنند، که تکی خوانی یک زن در برنامه تخطی از قوانین دینی و فرهنگی و تغییرات جدید در سبک زندگی اسلامی است و یا اجرای چنین برنامه‌های از دایره دید مدیران فرهنگی خارج مانده است!

قوانین دینی و شرعی برای افراد خاصی نیست و این قوانین جزو اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است، که بخاطر آن خون هزاران جوان ایرانی به پای آن ریخته شده است تا دین اسلام زنده بمانند و حالا این فرهنگ اسلامی مورد هجمه و تهاجم قرار گرفته شده است.

برپایی چنین مجالسی ، تهاجم واضح دشمن و نفوذهای دشمنان اسلام است که می‌خواهند با اجرای چنین برنامه‌های توسط خودی‌ها ریشه اسلام را بردارند و مسلمانان آنان را منحرف و از خط اسلام و ولایت دور کنند و مسئولان و مردم انقلابی ایران باید در مقابل چنین نفوذها و هجمه‌ها هوشیار باشند.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان