Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@10:25:32 GMT

جزئیات مرگ شاه مازندران در زندان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۰۸۶۴۲

جزئیات مرگ شاه مازندران در زندان + عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سخنگوی اورژانس بابل، از مرگ محمود طالبی معروف به شاه مازندران در زندان متی‌کلا بابل خبر داد.

محمود طالبی به جرم جرایم خشن دستگیر و هفته های گذشته به 16 سال حبس محکوم شده بود. وی با پخش فیلمی از خود در بهمن ماه 94 موجب رعب و وحشت در میان شهروندان شده بود.

مهدی غلامنیا روشن سخنگوی اورژانس بابل اظهار کرد: امروز دوشنبه تاریخ ۲۵ اردیبهشت‌ ماه، در ساعت 2 و ۳۶ دقیقه بامداد طی تماسی از زندان متی‌کلا بابل با مرکز سازمان اورژانس بابل مبنی بر عدم هوشیاری یکی از زندانی گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه دانشگاه را به محل مورد نظر اعزام کرد.

غلامنیا روشن تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 پس از معاینات اولیه متوجه شدند، زندانی محمود طالبی معروف به شاه مازندران است دچار ایست قلبی تنفسی شده و فاقد علائم حیاتی بود.

سخنگوی اورژانس بابل، یادآور شد: همکاران اورژانس بلافاصله اقدام به سی پی آر و انتوباسیون کردند اما متاسفانه ثمری نداشت و بلافاصله به بیمارستان روحانی منتقل شد که متاسفانه تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

جام جم

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم