Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت زیرکوه، گفت:دولت فعلی که در حال حاضر در کشور مسقر است متاسفانه خوب عمل نکرده و کوتاهی کرده است وآنچه که شایسته و بایسته نظام اسلامی ما بود در دو سه سال گذشته عمل نشد و عملکرد ایده آلی دولت فعلی نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید مصطفی حسینی، امام جمعه اهل سنت زیرکوه، در گفتگو با خاورستان، درباره تبعیض قائل شدن بین مذاهب اظهار کرد: وظیفه دولت است که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مذهب، ملیت و قومیت اینها را همه در قانون اساسی روشن و قانون گذار وضع کرده است و اینکه نامزدها ، حکومتها، استاندارها و فرماندارها بخواهند از این طریق منتی بگذارند بر اقوام و مذاهب و ... کار خدایی و مورد پسند عامه مردم نبوده و به هیچ طریقی قابل قبول نیست.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه بیان کرد: اگر مسئولیت داشتن حق قومیتها و مذاهب است باید بدون منت اجرا کنند و اگر در جایی از کشور که اکثرا اهل سنت هستند مسئولی از اهل سنت را انتخاب کنند و این را بیایند به قول معروف چوب و چماغ کرده و تو سرشان بزنند و مطرح کنند که ما مسئولی انتخاب کردیم و دیگران ما را تخریب کردند و خرده گرفتند، اصلا معنی نداشته و عاقلانه نیست، دور از انصاف ، مروت و حقوق شهروندی بوده و سزاوار نیست که در این ایام و بحث تبلیغات و انتخابات مطرح شود و محکوم است.

مولوی حسینی تصریح کرد: افرادی که بین مذاهب تبعیض قائل شده و خط کش می‌گذارند هدفشان آب به آسیاب دشمن ریختن است ؛ وقتی که ما شهروند یک کشور بوده ودر کنار هم با برادری زندگی می‌کنیم، از حقوق شهروندی برخوردار هستیم و طبق آموزه های دینی و اسلامی با هم با انصاف و مروت رفتار می‌کنیم اگر جز این عمل کنیم آب به آسیاب دشمن خواهیم ریخت و متضرر خواهیم شد.

وی اذعان کرد: تبعیض قائل شدن بین مذاهب باعث خوشحالی دشمن خواهد شد ودشمن از این تبعیضات سود خواهد برد وعقب افتادگی و سرشکستگی برای ما خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: نامزدهایی که هنگام تبلیغات به سراغ مذاهب رفته و برای تبلیغات از آنها استفاده می‌کنند فقط آن ( لحظه) را در نظر گرفته و به فکر منفعت آنی هستند در صورتی که برایشان منفعتی هم ندارد، این افراد به فکر برپا کردن هیاهو و جنجال بوده و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی بیان کرد: مردم هم فهیم و عاقل بوده و میفهند که چه باید انجام دهند و ان‌شاءالله آنچه که حق است و صواب و منافع مسلمانان در آن است را امیدواریم مردم عمل کنند و حرکات این چنینی برخی از نامزدها و ستادهایشان را نادیده بگیرند به وظیفه خطیر و اصیل، ملی و بین المللی خودشان عمل کنند.

مولوی حسینی تاکید کرد: در حال حاضر کشور ما از امنیت کامل برخوردار است و این به خاطر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و مسئولان است، اما رئیس جمهور آینده باید خواسته همه ملت ایران را در نظر داشته باشد و وضع معیشت مردم را در سر لوحه کارش قرار دهد.

وی ادامه داد: الان اکثر مردم کشور در فقر و نارسائی های مالی به سر می‌برند، رئیس جمهور آینده کشور باید برای بهبود معیشت برنامه داشته باشد و با هم فکری بقیه رؤسا و مسئولان نظام دست به دست هم داده و مسائل سیاسی و جناحی را کنار بگذارند و انصافا به رای مردم اعتماد کرده و رای و حسن نیت مردم را مخدوش نکنند و آنچه که حق کشور اسلامی مثل ایران است و مردم ایران را پایمال نکنند.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل مملکت ما بی عدالتی ها، قاچاق کالا و توزیع ناعادلانه ثروت بین اقشار مختلف جامعه است؛ ثروت در کشور عادلانه توزیع نشده است و برخی از افراد برخوردر و برخی نابرخوردار هستند که معمولا افراد کم درآمد و بی بضاعت در رده نابرخوردارها همیشه قرار می‌گیرند.

مولوی حسینی خاطر نشان کرد: مشکل دیگر کشور ما بیکاری و عدم شغل برای جوانان است؛ جوانی که بیکار است دست به هر کاری می‌زند و رئیس جمهور باید برای جوانان اشتغال ایجاد کند؛ اشتغال جوانان باعث برقراری امنیت در کشور خواهد شد، از فساد جلوگیری خواهد شد، پرونده ها در دادگاه ها کمتر و در نتیجه زندانها خالی شده و به تبع اینها مساجد از حضور جوانان پرمی‌شود، تجارت و اوضاع اقتصادی رونق خواهد گرفت؛ این ها همه با اشتغال و استفاده از نیروی جوان کشور محقق می‌شود.

وی یادآور شد: مشکل بعدی که گریبان گیر کشور شده سیاسی بازی و مناقشاتی است که مسئولان و سران رده بالای کشور درگیر آن شده که بهتر است انصافا به انجام وظیفه خود در حکومت اسلامی که شکل گیری و اجرایی شدن آموزه های دینی است بپردازند و از سیاه نمایی خود داری کنند.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه بیان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران از نظر اقتصادی مشکلی نداشته و نباید داشته باشد؛ بدلیل وضعیت خوب جغرافیایی، معادن و ذخایر ، نیروی انسانی جوان و متفکر به شرط اینکه افرادی که مسئولیت داشته و در راس کشور حضور دارند با یکدیگر هم اندیشی کرده و از اقشار مختلف و نیروی جوان بهره ببرند و استفاده کنند ، قطعا کشوری موفق تر از این خواهیم داشت.

مولوی حسینی تصریح کرد: یکی از وظایف اسلامی و انسانی ما استکبار ستیزی است و در قرآن آمده است که باید در برابر استکبار و کفر تمام قد ایستادگی کرد و کسی که به دین، مذهب ، اعتقادات و کشور ما تعرض کند ما بر اساس وظیفه باید در مقابلش قیام کنیم.

وی ادامه داد: ما مثل بقیه کشور ها نیستیم، کشور ما کشور آزد اندیش بوده و اگر به دستورات دینی و اسلامی خود قائل باشیم قطعا این ایستادگی و مبارزه را وظیفه خود می‌دانیم و به آن عمل می‌کنیم.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه اظهار کرد: استکبارستیزی وظیفه دینی و اخلاقی ما است و اگر کسی بخواهد در هر کجای عالم و هر فردی به لبخند های دشمن روی خوش نشان دهد ضرر خواهد کرد و اگر در مقابل دشمن ایستادگی کنیم موفق و پیروز خواهیم بود.

مولوی حسینی تاکید کرد: دولت فعلی که در حال حاضر در کشور مسقر است متاسفانه خوب عمل نکرده و کوتاهی کرده است، آن طور که باید و شاید بحث برجام را پیگیری نکرده اند یک طرفه عمل کردند طرف مقابل نامردی کرد و کاری را که باید انجام می‌شد متاسفانه صورت نگرفت؛ دوستان ما در ایران هم سادگی کردند و به نشست های که با هم داشته دل بستند به تذکرات رهبری در اینکه به وعده های دشمن دل نبندید و فریب نخورید توجهی نکردند.

وی یا دور شد: آنچه که شایسته و بایسته نظام اسلامی ما بود در دو سه سال گذشته عمل نشد و عملکرد ایده آلی دولت فعلی نداشته است.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه در باره آیت الله رئیسی اظهار کرد: آیت الله رئیسی یک سید جلیل القدر، عالم متین، با وقار، تحصیل کرده، دانشمند و یک فردی است که به نظر من اصلح ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری است و ان‌شاءالله که مردم هم با بینش و آگاهی که دارند از این سید بزرگوار پای صندوق های رای حاضر شوند و حضور فعال داشته باشند.

مولوی حسینی در پایان تاکید کرد: از همه مردم استان می‌خواهم که حضور حد اکثری در انتخابات داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که بتواند چهره فقر را از میهن اسلامی ما ریشه کن کند و سعادت ، فلاح و رستگاری را برای مردم به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان