Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:38:01 GMT

عادل آذر: وظیفه دیوان محاسبات حراست از بیت المال است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۰۹۱۰۵

عادل آذر: وظیفه دیوان محاسبات حراست از بیت المال است

به گزارش ایرنا؛ عادل آذر عصر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان تهران در سال 96 افزود: تفسیر قانون و تحلیل آن در دیوان محاسبات موثر است و پاسداری از بیت المال تنها پاسداری از دارایی های فیزیکی نیست، مهم پاسداری از سرمایه های انسانی است.
وی تصریح کرد که نظارت هدایتگرانه، مقتدرانه و پیشگیرانه شعار اصلی دیوان محاسبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه در بخش پیشگیرانه برای مدیران دوره های آموزشی در نظر گرفتیم تا بدلیل نداشتن اشراف به قوانین خطاها به حداقل برسد خاطرنشان کرد: این دوره ها از مهرماه آغاز می شود.
وی یادآور شد: در بخش هدایتگرانه نیز مشاوره را در دستور کار قرار دادیم و برای آنکه مدیر در مسیر توسعه اثر گذار باشد باید بدون آنکه اذیت شود باید در زمینه برداشت مثبت از قانون مشاوره ببیند.
رییس کل دیوان محاسبات کشور مدیران را سرمایه اصلی کشور دانست و گفت هرگاه و در مرحله ای که تخلفی دیده شود موضوع بررسی بر عهده حسابرسان دیوان قرار خواهد گرفت.
در این مراسم از زحمات ستاری مدیرکل دیوان محاسبات استان تهران تقدیر شد و ابراهیم نامداری به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات تهران معرفی شد.
تهرام/1109/7243/1348خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: علی شریفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شب گذشته پیش اکران مردمی فیلمِ «تمساح خونی» در مشهد با حضور بازیگران این فیلم برگزار شد که حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در این مراسم بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما به تازگی ویدیویی از این مراسم منتشر شده که لحظه بغل کردن جواد عزتی توسط یک دختر را نشان می‌دهد! اتفاقی که مدتی پیش مانند آن برای شهاب حسینی افتاد که حواشی زیادی هم به دنبال داشت.

منبع: برترین‌ها

tags # جواد عزتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد