Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال جوانان صبای قم که در نخستین مسابقه خود از مرحله نهایی رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور نتیجه را به تیم ستارگان گلستان واگذار کرده بود با شکست عصر امروز برابر پدیده خراسان عملا امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بازی‌های مرحله پایانی از فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از 24 اردیبهشت ماه با رقابت چهار تیم صبای قم، پدیده خراسان، حفاری خوزستان و ستارگان گلستان در مشهد جریان دارد و صبای قم تا کنون در دو بازی متوالی به حریفان خود باخته است.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در نخستین دیدار خود از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم ستارگان گلستان به میدان رفت و بر خلاف انتظار در پایان 90 دقیقه دیداری که چهار گل در آن به ثمر رسید با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

این در حالی است که تیم فوتبال جوانان صبای قم نتایج بسیار خوبی در دیدارهای مرحله مقدماتی و دور دوم بازی‌های فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران کسب کرده و دومین سال متوالی خود را به مرحله نهایی این مسابقات رسانده اما عصر امروز در دومین دیدار خود نیز به تیم پدیده خراسان باخت.

این دومین رویارویی تیم‌های جوانان صبای قم و پدیده خراسان در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران است که در آن صبای قم تن به شکست یک بر صفر داد تا عملات بختی برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نداشته باشد و دیدار روز پایانی این تیم برابر حفاری اهواز تشریفاتی باشد.

در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران، چهار تیم صبای قم، حفاری خوزستان، ستارگان گلستان و پدیده خراسان‌ حضور دارند و تیم‌ها بعد از استراحت روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه، روز چهارشنبه 27 اردیبهشت آخرین بازی خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها