Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم قیچی‌ساز گفت: امشب به سمت ارتفاعات بالاتر حرکت می‌کنیم تا در بامداد ۲۹ اردیبهشت‌ماه قله لوتسه را فتح کنیم.

به گزارش ایسنا، عظیم قیچی‌ساز، کوهنورد پرآوازه ایرانی، برای پیوستن به باشگاه هشت هزارتایی‌ها قصد صعود به آخرین قله هشت هزاری یعنی لوتسه را دارد. او از ۲۰ فروردین ماه عازم نپال شده است و اکنون بعد از گذشت بیش از یک ماه در بیس کمپ اصلی اورست و لوتسه است و قصد دارد بامداد امشب به سمت ارتفاعات بالاتر حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیم قیچی ساز اظهار کرد: در حال حاضر به همراه دیگر دوستان و همنوردان ایران در بیس کمپ اصلی اورست و لوتسه و در ارتفاع ۵۳۰۰ متری هستیم. در حال حاضر حدود چهار، پنج روزی است که در بیس کمپ استراحت و ریکاوری می‌کنیم. اکنون آماده صعود هستیم.

او ادامه داد: طبق آماری که از هواشناسی گرفتیم روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه سرعت باد کم‌تر خواهد بود و اگر خدا بخواهد در آن روز قله را صعود خواهیم کرد.

هیمالیانورد ایرانی با بیان این که امشب به ارتفاعات بالاتر حرکت خواهند کرد گفت: ما تصمیم داریم به همراه دیگر دوستان امشب بیس کمپ را ترک کنیم و به طرف ارتفاعات بالاتر حرکت کنیم و تا روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه به کمپ چهار برسیم و به امید خدا بامداد ۲۹ اردیبهشت ماه کمپ چهار را ترک و قله لوتسه را فتح کنیم.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)

گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)

دیگر خبرها

  • معمای علیت معکوس/ اگر آینده بر گذشته تاثیر گذارد!
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • گل قیچی برگردان دیدنی آقایی پور به سپاهان (سپاهان - استقلال خوزستان)
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود