Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيسي با تاکيد بر اينکه کليد حل مشکلات کشور نگاه به جوانان تواناي کشور است، گفت: هيچ بيگانه‌اي براي باز کردن قفل‌ها بدون نگاه به منافعش عمل نمي‌کند، نگاه به بيگانگان به عنوان حل مشکلات ما غلط است.




به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سيدابراهيم رئيسي کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري عصر امروز (دوشنبه 25 ارديبهشت‌ماه) در اجتماع پرشور مردم اصفهان در ميدان امام اين شهر حضور يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




*کليد حل مشکلات کشور نگاه به جوانان تواناي کشور است


رئيسي با تاکيد بر اينکه کليد حل مشکلات کشور نگاه به جوانان تواناي کشور است، گفت: هيچ بيگانه‌اي براي باز کردن قفل‌ها بدون نگاه به منافعش عمل نمي‌کند، نگاه به بيگانگان به عنوان حل مشکلات ما غلط است.




کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر اينکه کشور ما به برکت عنايت حضرت حق داراي ذخاير و منابع و ثروت بسيار است، تصريح کرد: اين نيروي متراکم انساني ارزشمند است. مردم مي‌توانند از مشکلات گره بگشايند. امام و رهبري به جوانان اعتماد داشتند اما معطل نگه داشتن کشور براي حل مشکل توسط بيگانگان ناصواب است.









وي خاطرنشان کرد: مردم برگ زريني در مقابل بيگانگان آفريدند و قادرند کارهاي نشدني را انجام دهند. مشکل ما در کشور کمبود نقدينگي نيست که هفده هزار کارخانه تعطيل و پنجاه درصد ظرفيت صنعت معطل بماند. چرا جوانان بايد بيکار باشند؟


* مردم با نداشتن مي‌سازند اما با تبعيض هرگز


رئيسي با بيان اينکه مردم با نداشتن مي سازند اما با تبعيض هرگز، گفت: مردم تحمل شنيدن تحمل اخبار فساد را ندارند؛ اگر همين نقدينگي و خلق پول در جهت توليد به کار مي‌رفت اين همه مشکل تعطيلي کارگاه‌ها را نداشتيم. امروز جوان و پدر با هم بيکار مي‌شوند. آيا اين شرايط قابل تحمل نيست.


کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر اينکه نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود بلکه تغيير به نفع مردم، بيان داشت: شما براي برجام پيش پرداخت کرديد و در قلب راکتور بتن ريختيد اما تعهد طرف مقابل بايد نقد شود. برجام چک نقد نشده است و به دولت انقلابي نياز دارد تا اين چک را نقد کند.


وي استان اصفهان را قطب کشاورزي، صنعت و گردشگري دانست و تصريح کرد: توريسم علمي و سلامت زمينه کار دارد. با همين امکانات کشور امکان ايجاد شغل ميليوني وجود دارد. شما مي‌گوييد نمي‌شود. ما مي‌گوييم «هم مي‌خواهيم، هم مي‌دانيم و هم مي‌توانيم».




*مي‌توانيم چهره فقر و بيکاري را از جامعه بزداييم


رئيسي با طرح اين پرسش که شما اگر نمي‌خواهيد شغل و مسکن ميليوني در کشور ايجاد شود چرا خود را در معرض راي مردم گذاشتيد، گفت: بودجه از کجا آورديد که يارانه اقشار تحت حمايت را سه برابر کرديد؟ مگر نمي گفتيد بودجه کم است.


کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اضافه کرد: سي و هشت سال از انقلاب گذشته و دولتي مي‌خواهيم که دولت سلامت باشد و کار و فعاليتش براي مردم اطمينان‌آور است. ما در جهان الگو هستيم. حق است که جوان بيکار باشد؟ مي‌توانيم چهره فقر و بيکاري را از جامعه بزداييم.


وي ادامه داد: شما مي‌گوييد مگر مي‌شود؟ ما مي‌گوييم اگر ده ميليارد دلار از قاچاق کالا کم شود يک ميليون شغل ايجاد مي‌شود. چرا مسکن مهر را با پيشرفت شش درصدي دنبال کرديد؟ شما مي‌گوييد مسکن اجتماعي. به مردم گزارش دهيد چه ميزان مسکن ساخته‌ايد؟


*به صورت نمادين نسخه‌اي از حقوق شهروندي رونمايي کردند




رئيسي با بيان اينکه نوکري مردم براي من افتخار است، اظهار کرد: شما مي‌آييد براي پاسخ به مردم به صورت نمادين نسخه اي از حقوق شهروندي را رونمايي مي‌کنيد؟ مشکل مردم حقوق شهروندي است؟ از مولفه‌هاي دولت مهدوي تقوا و کارامدي است. مشکل ما برنامه نيست. نوبت اقدام و عمل است و دوران حرف درماني به پايان رسيده است.


*موشک براي نجنگيدن است نه جنگيدن


کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: مشکل امروز جامعه اختلاف در اين نگاه است که کشور دچار مشکل است. در قضيه برجام آنگونه عمل شد که آب خوردن مردم را به برجام ربط دادند. نگاه ديگر تضعيف بنيه دفاعي است. موشک براي نجنگيدن است نه جنگيدن. به ليبي گفتند قدرت هسته‌اي و دفاعي را تضعيف کنيد و الان ثبات مديريتي ندارند. نگاه به بيگانه با حسن نيت و حسن ظن را خطا مي‌دانيم.


وي مي‌گويد که ما در دولت کار و کرامت با همه دولت‌ها به ويژه همسايگان تعامل مي‌کنيم اما عزتمندانه و حفظ جايگاه ايران.


*مشکل ما کمبود نقدينگي و منابع نيست بلکه ضعف مديريت است


کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاکيد بر اينکه ضروري است که ارتباط بين دانشگاه و علم و بازار و سياست برقرار باشد، اظهار داشت: مشکل مردم روز به روز بيشتر مي شود؛ استان‌هاي کشور نيازمندي‌هايي دارد و بايد يک سند عادلانه براي استفاده از آب فراهم شود. مشکل ما کمبود نقدينگي و منابع نيست بلکه ضعف مديريت است.


رئيسي خاطرنشان کرد: مردم از دولت انتظار دارند که حقوقشان رعايت شود. حق شهروندي ان است که سفره فقير کوچک تر نشود و زنان از کرامت برخوردار باشند. حق هنرمند ان است که به دليل مشکل مالي دغدغه نداشته باشد. اگر يک هنرمند فيلمنامه مي نويسد از خلاقيت خود استفاده کند و هنر خود را شکوفا کند.


*11 ميليون جوان آماده ازدواج امکان دريافت وام ندارند


وي ادامه داد: يک نگاه است که فقرا تحت اشراف ثروتمندان به جايي برسند و يک نگاه برقراري عدالت ميان همه است. بايد از کارآفرينان حمايت و تسهيلات عادلانه تقسيم شود. عادلانه است که چند نفر 500 هزار ميليارد بگيرند و پول را براي دريافت سود در بانک بگذارند و در مقابل 11 ميليون جوان اماده ازدواج وجود داشته باشد که امکان دريافت وام نداشته باشد.


کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: ما در دولت کار و کرامت معتقديم مديران بايد اهل کار باشند اما با تاجر بودن مديران مخالفيم. بايد به مردم نگاه با کرامت داشت و هنرمند و دختر و پسر و کشاورز بايد کرامت داشته باشد.


*دفتر بازرسي و نظارت رياست‌جمهوري را در استان‌ها تاسيس مي‌کنم




رئيسي تصريح کرد: من به عنوان طلبه علاوه بر استاندار دفتر بازرسي زير نظر رئيس جمهور تشکيل مي‌دهم تا همه مردم حرف خود را برسانند.




وي تاکيد کرد: بايد روحيه جهادي براي احيا روستاها و جلوگيري از مهاجرت به شهر شکل بگيرد. نبايد محصول کشاورز 10 برابر قيمت با دلالي فروش رود.


کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار کرد: امروز مردم از جناح بازي و حزب بازي و متهم کردن متقابل دولت‌ها و «دزد، دزد» گفتن خسته‌اند. اعلام بدون اقدام براي مردم اطمينان آور نيست.


*گرفتن ماليات از کاسب خوش حساب هنر نيست


وي ادامه داد: اگر دولتي بعد چهار سال از بايد استفاده کند چه فرقي با کانديداها دارد؛ بايد درباره عملکرد خود گزارش دهند، گرفتن ماليات از کاسب خوش حساب هنر نيست. گرفتن ماليات از يقه سفيدها و بد حساب ها هنر است، بنده رقيب دولت نيستم؛ رقيب دولت عملکرد چهار ساله خودش است. بنده رقيب فساد، فقر و بيکاري و تبعيض و ناکارآمدي هستم.


رئيسي تصريح کرد: ما معتقديم بايد خطکش‌ها را برداشت، نماد ما کارت شناسايي است، يعني همه فرهيختگان با همه سلايق براي کار و کرامت تلاش کنند.


*از برادر مجاهدم قاليباف که با زمان شناسي اقدام مناسب انجام داد تشکر کنم




کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري همچنين تاکيد کرد:‌ لازم است از برادر مجاهد محمد باقر قاليباف که با زمان شناسي اقدام مناسب انجام داد تشکر کنم؛ ما در دولت کار و کرامت از ظرفيت شخصي و فردي و مديريتي و ظرفيت هايي که آقاي قاليباف و ساير عزيزان به عنوان خدمتگزار دارند استفاده خواهيم کرد.


وي با تاکيد بر اينکه امروز کشور در شرايطي نيست که هر کس به خود فکر کند، افزود: وضعيت ادارات و سازمانها خوب نيست. تا کي بايد اين شرايط را داشته باشيم. ما نظام اداري کشور را سامان مي دهيم. هم جذب نيروي انساني و نظام پرداخت بايد عادلانه شود و اجازه نخواهيم داد دولت به نام شرکت حياط خلوت داشته باشد.




*آقاي روحاني! قلب من صندوقچه اسرار است و اگر لب به سخن بگشايم کسي حريفم نيست




رئيسي تاکيد کرد: آقاي روحاني! مي‌دانيد قلب من صندوقچه اسرار است و اگر لب به سخن بگشايم کسي حريفم نيست اما فردي که مي‌خواهد رئيس جمهور شود بايد ظرفيت داشته باشد؛ من از اين کانديداهاي محترم به دليل شغل‌هايي که داشتم هم درباره اشخاص و هم سازمان‌هايشان اطلاعات بيشتري دارم ولي کسي که مي‌خواهد سمت بگيرد اول بايد ظرفيت داشته باشد.


کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اينکه جذب نيروي انساني در ادارات و سازمان و نظام پرداخت بايد عادلانه شود،‌ افزود: نمي‌گذاريم دولت به نام شرکت حياط خلوت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس دولت سیزدهم انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس دولت سیزدهم در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901712

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس