Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@13:42:02 GMT

بسترن B30 جدیدترین محصول بهمن موتور رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۱۲۴۸

بسترن B30 جدیدترین محصول بهمن موتور رونمایی شد

به گزارش ایسکانیوز، در حاشیه همایش سراسری نمایندگان گروه بهمن که با حضور مدیرعامل گروه بهمن و مدیران عامل شرکتهای بهمن موتور ، بهمن دیزل ، سیبا موتور و جمعی از مدیران شرکتهای تابعه گروه در هتل المپیک برگزار شد ، از خودرو بسترن B30، محصول جدید شرکت بهمن موتور رونمایی شد.

در این همایش مدیران عامل شرکتهای زیر مجموعه گروه بهمن طی سخنانی به معرفی برنامه ها و محصولات جدید پرداختند و پس از آن طی مراسم قرعه کشی، به 5 نفر از خریداران خودرو B50F که از بهمن ماه 94 تا فروردین ماه 95 اقدام به خرید این خودرو کردند به قید قرعه، سفر یک هفته ای به چین به همراه یک نفر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم همچنین ضمن معرفی نمایندگان جدید ، از نمایندگان برتر گروه بهمن نیز تجلیل شد.

خودرو بسترن B30 به عنوان جدیدترین محصول شرکت بهمن موتور که قرار است به زودی تولید انبوه آن آغاز شود، از تولیدات شرکت FAW یکی از بزرگترین خودروسازان چین است این خودرو سدان که دارایبدنه استیل بسیار مقاومی است ، مجهز به گیربکس 6 سرعته aisin ژاپن، سیستم پایداری الکترونیکی، ، سنسور دنده عقب ، LEDهای دید در روز و دوربین هدایت الکتریکی است .

B30 که به موتور 1.6 لیتری 4سیلندر 16 سوپاپ VCT مجهز است دارای مصرف سوخت ترکیبی حدود6.7 لیتر بر مبنای استاندارد یورو5 است همچنین وجود سیستم صوتی با 6 بلندگو، فرمان برقی وصندلی با روکش چرمی و صندوق عقب بزرگ از دیگر ویژگی های این خودرو به روز است.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر

یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را بهانه‌ای قرار می‌دهیم تا به افق‌های جدیدی در خصوص کار و کارگر بیاندیشیم؛ ما در سال پیش‌رو مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کنیم و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همواره گروه بهمن را همچون یک خانواده می‌دانیم.

ما ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. از دردها و شادی‌های یکدیگر تاثیر می‌پذیریم. ماتم یکی از ما، غم تمامی ماست و موفقیت احدی از ما، پیروزی همه ماست. حال به بهانه روز جهانی کارگر می‌خواهیم امروز را مبدا یک پیشرفت در اخلاق حرفه‌ای محیط کارمان قرار دهیم.

این حقیقت که این روزها تولیدات گروه بهمن زبانزد مصرف کنندگان است، ماحصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه بهمن به مقوله کار، کیفیت و رضایت مشتریان است. در روز جهانی کارگر این پیروزی‌ها را ارج می‌نهیم و امیدواریم امسال که سال افزایش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، مسئولیت ما کارکنان گروه بهمن بیش از پیش سنگین است. در پایان ضمن خدا قوت به کارگران گروه بهمن و خانواده ایشان، این روز را گرامی می‌داریم و آرزوی بهروزی برای یکایک شما عزیزان داریم.

سلامت، موفق و پایدار باشید
محمد محمدی

دیگر خبرها

  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن