Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@03:19:03 GMT

اطلاعات مزدا CX-3 مدل 2017 منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۱۲۷۸

اطلاعات مزدا CX-3 مدل 2017 منتشر شد

به گزارش ایسکانیوز، این تغییرات با افزایش قیمت 200 تا 500 دلاری در طیف مدل های این خودرو همراه هستند که با چهار نسخه، موتورهای بنزینی و دیزلی، گیربکس های اتوماتیک و دستی و ساختارهای دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ فعال یکی از وسیع ترین طیف ها در کلاس خود دارد.

تغییرات اصلی در این خودرو تجهیز آن به ترمز اضطراری خودکار برای تمام مدل ها و بهره گیری از سیستم آشنای G-Vectoring مزدا است که با کاهش توزیع گشتاور و تغییر تعادل وزنی در پیچ ها، سواری را بهبود می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابین این خودرو به فرمان و پانل تجهیزات نوین و آپشن هایی همچون نمایشگر بالای سر، چراغ های جلوی LED انتخابی و رادیوی دیجیتال مجهز می شود. هم چنین عایق بندی صدای بهتر، طراحی سیستم تعلیق جدید و دمپرهایی با تنظیم مناسب برای این خودرو ارائه می شوند.

مزدا تغییری در موتورهای این خودرو اعمال نکرده و همچنان موتورهای 2.0 لیتری بنزینی با قدرت 109 کیلووات و گشتاور 192 نیوتون متر و 1.5 لیتری توربودیزل با قدرت 77 کیلووات و گشتاور 270 نیوتون متر را برای آن ارائه می دهد. CX-3 همچنان دارای طول 4275 میلی متر، ظرفیت صندوق عقب 2644 لیتر و 1555 میلی متر فاصله از زمین است.

رقبای اصلی این خودرو میتسوبیشی ASX، هوندا HR-V، سوبارو XV، نیسان قشقایی و جیوک، هولدن ترکس، سوزوکی ویتارا و تویوتا C-HR هستند.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود

عبدالامیر یاقوتی، استفاده از کولر گازی به جای کولر آبی در مناطق عادی و معتدل کشور را با افزایش ٣ برابری مصرف برق و افزایش ٨ برابری نرخ برق همراه دانست که در مجموع قبض برق مشترک خانگی را به ٢٤ برابر افزایش می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.

وی الگوی مصرف مناطق عادی در فصل گرم را ٣٠٠ کیلووات ساعت عنوان کرد و افزود: هزینه برق مشترکان خانگی که از کولر‌های آبی استفاده می‌کنند در هر دوره ٢ ماهه حدود ٨٠ هزار تومان است که در صورت جایگزینی کولر گازی، مصرف سرمایشی از ١٠٠ تا ١٢٠ کیلووات ساعت به بیش از ٧٠٠ کیلووات ساعت افزایش می‌یابد که با احتساب مصرف سایر لوازم برقی، مصرف دوره بیش از ٣ برابر افزایش و از ٣٠٠ کیلووات ساعت به حدود ٩٠٠ تا ١٢٠٠ کیلووات ساعت می‌رسد و مشترک باید بیش از ٢ میلیون تومان هزینه برق پرداخت کند.

یاقوتی با اشاره به تقسیم بندی کشور به ٥ اقلیم آب و هوایی شامل مناطق گرم یک تا ٤ و مناطق عادی گفت: تقریباً ٨٠ درصد مشترکان خانگی در مناطق عادی و معتدل مانند شمال غرب و شمال شرق کشور ساکن هستند که استان‌های تهران، زنجان، قزوین، همدان و لرستان، اغلب مناطق استان کردستان و کرمانشاه همچنین بخش‌هایی از اصفهان را در بر می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • مزدا آر ایکس7؛ زیبای ژاپنی (عکس)
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی