Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورشی خبر گزاری برنا ، رییس هیت کشتی استان گیلان با صدور حکمی مشاور عالی در امور فرهنگی و اجتماعی هیت کشتی استان را منصوب کرد.

نقی هدایتی دبیر هیت کشتی استان گیلان در حکمی مهندس فراز صادقی مقدم را به عنوان مشاور عالی در امور فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است : با عنایت به تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور عالی امور فرهنگی و اجتماعی منصوب می نمایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقی هدایتی در ادامه این حکم آورده است : توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .

گفتنی است، از سوابق مهندس فراز صادقی مقدم می توان به مشاور جوان استاندار البرز، مشاور و مسئول پیگیری های ویژه فرمانداری شهرستان قدس تهران اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پرچمداران دین‌و اندیشه و تجلیل از علمای خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این آئین سرهنگ پاسدار حسین عبدالهی نماینده ویژه فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی و سرهنگ پاسدارمصطفی آقایی فرمانده سپاه خوی با اهدای لوح و هدایا از حجت الاسلام عبدالصمد خلیل زاده استاد برجسته حوزه‌های علمیه و پیشکسوت روحانیت، حجت الا سلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی، ماموستا سید سعید حسینی امام جمعه قطور، حجت الاسلام عباسعلی مصطفایی و حجت الاسلام شیخ سعید فاضلی از اساتید حوزه‌های علمیه خوی تجلیل کردند 
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه خوی در تجلیل از این علمای برجسته و پیشکسوت گفت: علما بعنوان پرچمداران دین و اندیشه نقش برجسته‌ای در پیشبرد اهداف عالی قرآن و اسلام و نشر و ترویج فرهنگی دینی در جامعه ایفا می‌کنند
وی افزود: این علما بعنوان سرمایه‌ها و ذخایر فرهنگی جایگاه ویژه در جامعه دارند

دیگر خبرها

  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • دستیار فرماندار سرپل ذهاب در امر مردمی‌ سازی دولت منصوب شد
  • اجرای طرح پرچمداران دین‌و اندیشه و تجلیل از علمای خوی 
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • نشست خبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران
  • سرپرست ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی منصوب شد
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها و رازهای سفر بزرگی که در پیش است