Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:12:33 GMT

صدور مجوز واردات بدز کدو تنبل از ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۳۲۷۹

دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه ای به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها اجاره واردات کدوتنبل از کشور ایتالیا را صادرصادر کرد.

خبرگزاری تسنیم: علی علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات و صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه ای به سازمانهای صنعت، معدن و تجارت 31 استان و جنوب استان کرمان اجاره واردات کدوتنبل از کشور ایتالیا و بذر کوکب از کشور هلند را بر اساس اعلام شرایط ریسک قرنطینه‌ای متوسط سازمان حفظ نباتات صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان حفظ نباتات واردات محصولات مذکور از کشورهای فوق را در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای متوسط قرار داده است و واردات آنها را منوط به رعایت شرایط قرنطینه‌ای و بازدید و بررسی‌های کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی و گمرک ترخیص کننده جهت اجرا دانسته است.

بنابراین گزارش در نامه علی علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات و صادرات و واردات سازمانهای صنعت، معدن و تجارت 31 استان و جنوب استان کرمان آمده است:
«به پیوست تصویر نامه شماره 96/502/290 مورخ 1396/2/2 دفتر مقررات و استانداردهای بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اعلام شرایط قرنطینه‌ای واردات بذر کوکب از کشور هلند و بذر کدو تنبل (حلوایی)‌ از کشور ایتالیا جهت اطلاع و اقدام لازم با رعایت سایر مقررات ارسال می‌گردد.»

همچنین در نامه سید جمال مدرسی‌دره مدیر کل حوزه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران با موضو ع نامه " اعلام شرایط قرنطینه‌ای واردات بذر کوکب از کشور هلند و بذر کدو تنبل (حلوایی) از کشور ایتالیا" آمده است:

«احتراما، به پیوست تصویر نامه شماره 30834/730 مورخ 95/12/14 سازمان حفاظت نباتات کشور، موضوع اعلام شرایط قرنطینه‌ای واردات بذر کوکب Dahlia variabllis Dahilia seed جهت کاشت از کشور هلند، بذر کدو تنبل (حلوایی) Cucurbita muschata Pumpkin جهت کاشت از کشور ایتالیا، به استحضار می‌رساند واردات محصولات مذکور از کشورهای فوق در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه‌ای متوسط قرار داشته و انجام آنها منوط به رعایت شرایط قرنطینه‌ای پیوست و نیز بازدید و بررسی‌های کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی و گمرک ترخیص کننده جهت اجرا در مبادی مربوط ارسال می‌گردد، خواهشمند است دستور فرمایید موارد مذکور جهت اجرا به مراجع ذیربط ابلاغ گردد.»

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته محصولات مختلفی از جمله انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، خوراک ماهی و دنبه گوسفندی در مجموع به وزن یک هزار و ۷۷۹ تن و ۱۵ هزار قطعه ماهی زینتی به کشور عراق تحت نظارت کارشناسان قرنطینه دامی مستقر در مرز بین اللملی شهید سلیمانی مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۷۲۵ تن تخم مرغ خوراکی و ۲هزار قطعه ماهی زینتی تحت نظارت واحد قرنطینه دامپزشکی به کشور عراق صادر گردیده است.

وی اظهار کرد: لازم به توضیح است صادرات هر گونه محصولات و فرآورده های دامی منوط به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی از استان های مبدا است.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی مسئولیتی در قبال صادرات محموله های بدون مجوز بهداشتی ندارند.

کد خبر 6093356

دیگر خبرها

  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان