Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد می‌گوید که نه پرسپولیس و نه هیچ تیم دیگری تاکنون درخواستی برای جذب شجاعیان ارائه نداده است.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه گسترش فولاد برای صدور رضایت‌نامه داریوش شجاعیان، از پرسپولیس درخواست مبلغ دو میلیارد تومان کرده، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هم بخواهیم برای صدور رضایت‌نامه شجاعیان مبلغی درخواست کنیم، آن مبلغ در مذاکرات بین دو باشگاه بیان می‌شود. الان که هنوز هیچ‌کسی هیچ درخواستی برای جذب شجاعیان نداده، ما چطور می‌توانیم درخواست چنین مبلغی کنیم؟! همه این‌ها گمانه‌زنی است و من نمی‌دانم که این حرف‌ها از کجا آب می‌خورند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر پرسپولیس درخواستی برای جذب شجاعیان ارائه کند، واکنش باشگاه گسترش فولاد چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم، فعلاً هیچ‌ درخواستی به دست ما نرسیده است. اگر پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری شجاعیان را بخواهد، درخواست آنها را بررسی خواهیم کرد. البته باید با لوکا بوناچیچ هم در این مورد مشورت کنیم. او امروز به تبریز می‌آید و جلسه‌ای را در مورد موارد موجود در تیم با سرمربی جدید تیم برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در مورد بودجه این باشگاه برای فصل آینده، گفت:‌ امسال بودجه باشگاه نسبت به سال قبل تغییر نداشت. باشگاه تصمیم گرفته همان بودجه‌ای که سال قبل به تیم اختصاص داده بود را امسال هم در اختیار ما بگذارد. به دلیل اینکه ما امسال افزایش بودجه نداشتیم، هدف‌مان همان رده ششم جدول است که سال گذشته روی آن برنامه‌ریزی کرده بودیم.

نصیرزاده با اشاره به نارضایتی بازیکنان تیم گسترش فولاد از عدم دریافت 50 درصد مطالبات‌شان، عنوان کرد: این‌طور که شما هم می‌گویید نیست. از این 50 درصد خالص، 10 درصد برای مالیات کسر می‌شود، 10 درصد دیگر نیز به خاطر قرار گرفتن تیم در رده هشتم لیگ شانزدهم. برخی از بازیکنان هم به خاطر مسائل انضباطی با جریمه کسر 10 درصدی قراردادشان مواجه شده‌اند. بازیکنانی که می‌گویند 50 درصد مطالبات‌شان را نگرفتند، فقط مبلغ قرارداد خودشان را محاسبه می‌کنند. ما الان در واقع فقط 20 درصد از قرارداد بازیکنان‌مان را هنوز پرداخت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

R1443/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس