Web Analytics Made Easy - Statcounter

معتمدان و ریش سفیدان شهر نقده به دنبال حضور حدودا ۱۰۰ نامزد انتخاباتی در صحنه، حمایت شان از ۹ کاندیدا را اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، پس از رایزنی های فشرده سرانجام معتمدان و ریش سفیدان نقده از میان حدودا ۱۰۰ نامزد ثبت نام شده برای انتخابات شورای شهر، اسامی ۹ نفر را به مردم اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نفر از این لیست جزو شورای های فعلی و بقیه هم چهره های جدیدی هستند که برای اولین بار در انتخابات شرکت کرده اند.

متن بیانیه معتمدان و ریش سفیدان شهر نقده به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

با نام و یاد شهیدان به خون خفته

اینجانبان معتمدین و خادمین سولدوز بعد از مدت ها بحث، بررسی، تحلیل و تفسیر رأی و نظر مردم و پیشنهادات حضوری و کبتی و لیست های اعلامی از افراد و اشخاص، نهادها و سازمان ها، افراد مشروحه ذیل را به عنوان لیست پیشنهادی “خادمین سولدوز” اعلام می نمائیم.
خداوند در همراهی و همکاری همیشه یاورتان باشد.

۱٫ محمد عبدی

۲٫ ولی بابوسه

۳٫ سید مهدی علوی

۴٫ رسول صیامی

۵٫ موسی آقاجانی

۶٫ فرهاد اکبری

۷٫ فیروز فرجامی

۸٫ سعید دیلمقانی

۹٫ لیلا حیدری

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محور‌های مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محور‌ها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور‌ها نیز انجام گرفته است. 

وی افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه‌های روستائی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محور‌ها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه‌های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور‌ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد. 

رستمی با اشاره به سایر فعالیت‌ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محور‌های روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می‌شود. 

وی اضهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنائی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب شد
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند