Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، گروه مهوار در این کنسرت که روز چهارشنبه از ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود، قطعاتی از موسیقی دستگاهی و موسیقی محلی ایران اجرا خواهد کرد.

بخش اول این کنسرت به آواز دشتی اختصاص دارد و در آن تصنیف های آتش دل، دیدی که رسوا شد دلم، چو مرغ شب، خدا کنه که خوابم نبره، من امشب شکنم ساغر و آمان به همراه چند تکنوازی، اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دوم برنامه نیز که در آواز اصفهان دیده شده به تصنیف های راز دل، باز آمدی ای آشنا، خداوندا چه می‌شد، جلوه بستان، مجنون تو، رفته از ساخته های همایون خرم و انوشیروان روحانی و نارگیله(محلی) و آمان اوچوو(محلی) اختصاص دارد.

اعضای گروه موسیقی مهوار را در این کنسرت مهناز روستا (خواننده و سرپرست گروه)، مینو قاسم پور ( قانون)، نیوشا بریمانی (کمانچه)، غزل مهدوی (پیانو) و عسل ملک زاده (دف) تشکیل می‌دهند.

تاکنون این گروه موسیقی اجراهای متعددی را در فرهنگسرای نیاوران تجربه کرده است که با استقبال خوبی از سوی بانوان علاقمندان به موسیقی کلاسیک ایرانی همراه بوده است.

علاقمندان برای تهیه بلیت‌های کنسرت گروه مهوار می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت

همایون حائری گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش بینی برای خاموشی‌ها نداریم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است؟ گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده پیش‌بینی برای خاموشی‌ها نداریم.

 

حائری ادامه داد: انشاالله با تلاش‌های صورت گرفته و مدیریت مصرف می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم.

 

وی در خصوص میزان ناترازی برق در کشور، اظهار کرد: ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق که اعلام شده صحت ندارد و نمی‌توان عدد دقیقی را اعلام کرد، چراکه ناترازی برق بستگی به مدیریت مصرف دارد.

دیگر خبرها

  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود