Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:39:34 GMT

تیم فوتبال جوانان صبای قم مغلوب پدیده خراسان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۴۰۰۵

تیم فوتبال جوانان صبای قم مغلوب پدیده خراسان شد

قم - سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم از شکست این تیم برابر پدیده مشهد در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور خبر داد.

اصغر زرگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دور نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور روز دوشنبه در مشهد ادامه پیدا کرد و تیم فوتبال جوانان صبا در دومین مسابقه خود در این مرحله بازنده شد تا همچنان بدون امتیاز باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و پدیده مشهد، دوشنبه در مشهد برابر هم صف آرایی کردند که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم پدیده مشهد به پایان رسید تا صبا در دومین مسابقه از مسابقات ۳ گانه خود در مرحله نهایی باز هم بازنده باشد.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: در این بازی تیم صبای قم در حالی برابر حریف خود بازنده شد که در بازی اول خود ۳ بر یک به تیم جوانان گلستان باخته بود و اکنون از ۲ بازی بدون امتیاز در انتهای جدول ۴ تیم دور پایانی قرار دارد.

زرگر بیان داشت: صبای قم امروز در این مرحله استراحت می‌کند و آخرین بازی خود را روز چهارشنبه در مشهد برابر تیم حفاری خوزستان برگزار می‌کند و هنوز کورسوی امیدی برای کسب جواز صعود دارد و باید در بازی آخر خود با نتیجه خوبی برنده باشد.

وی عنوان کرد: در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور ۴ تیم حفاری اهواز، پدیده مشهد، صبای قم و جوانان گلستان حاضر هستند و ۲ تیم از این جمع راهی لیگ برتر فوتبال جوانان کشور می‌شوند.

سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم تصریح کرد: تیم جوانان صبای قم در دور دوم این مسابقات توانسته بود پدیده را شکست دهد اما در مرحله سوم به همین تیم باخت و اکنون کار صبا برای راهیابی به لیگ برتر به اما و اگر کشیده و سرنوشت صبا به دست این تیم نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محسن ذاکریان در همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و جمعیت هلال احمر استان امروز در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آمار‌های غیررسمی در کشور نشان می‌دهد که سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در سطح کشور انجام می‌شود، عددی که بسیار نگران‌کننده بوده و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

وی تصریح کرد: مرکز نفس در سال ۱۴۰۰ کار خود را در مشهد و با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین سالم آغاز کرد و تاکنون بیش از ۳ هزار مورد جلوگیری از سقط عمد جنین سالم در نقاط مختلف کشور توسط مرکز نفس انجام شده است.

رئیس قرارگاه نفس کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود