Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@03:49:31 GMT

دولت محرمانه‌ها و کاپیتولاسیون فرهنگی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۴۷۵۱

دولت محرمانه‌ها و کاپیتولاسیون فرهنگی

آموزش مسائل جنسی به کودکان قبل از بلوغ در مدارس دوره ابتدایی و حتی مهدکودکها مسئله ‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد. این تنها بخشی از فاجعه فرهنگی سند ۲۰۳۰ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآرمان زنان– مرضیه شاهسنایی/دولت آقای روحانی را باید دولت محرمانه‌ها نامید،مذاکره های محرمانه هسته‌ای که منجر به برجام شد و تا لحظه آخر حتی نمایندگان مجلس در جریان چند و چون مذاکره ها قرار نگرفتند، در عوض رسانه‌های امریکا و غرب در جریان جزءبه‌جزء مذاکرات بودند و هر از گاهی گوشه ای از مذاکرات و تعهدات ایران در قبال غرب را منتشر می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد‌های نفتی هم یکی دیگر از محرمانه‌های این دولت بود که تا ۲۵ سال آینده ایران متعهد به اجرای آن است و اینجا هم نه مردم و نه مجلس در جریان قراردادها قبل از انعقاد قرار نگرفتند.

مواردی از این‌ دست واگذاری میدان به دشمن در عرصه اقتصادی بود که در جای خود فاجعه‌بار بود و تا سال‌ها ایران و مردم ایران تاوان تفکر قجری غرب‌گرایان در دولت روحانی را خواهند پرداخت و با عوارض گوناگون داخلی و بین‌المللی آن حتی اگر ایران اقدام به لغو این اسناد بین‌المللی نماید؛ دست‌ و پنجه نرم خواهند کرد اما تمام این‌ها در برابر توطئه فرهنگی پیمان ۲۰۳۰ هیچ است.

حدود یک سال پیش که زمزمه‌های سند ۲۰۳۰ در جامعه پیچید، اما هیچگاه اطلاع رسانی صریح و شفافی از سوی دولت در این باره انجام نگرفت؛ گمانه هایی در مورد این سند زده شد من جمله که یونسکو به استناد این سند می‌تواند در خواست حذف بسیج دانش آموزی از مدارس و حذف هیئت های مذهبی دانش آموزی را داشته باشد چون طبق تعاریف این سند و تعریف سکولاریسم غربی دین مروج خشونت است.

اما امروز که با نهیب رهبر حکیم انقلاب ابعاد گسترده تری از این سند افشا شده است عمق فاجعه بیشتر نمایان می شود، آموزش مسائل جنسی به کودکان قبل از بلوغ در مدارس دوره ابتدایی و حتی مهد کودکها مسئله ‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد و این تنها بخشی از فاجعه فرهنگی ۲۰۳۰ است.

در چند روز اخیر بعضی اقدام به بزک ۲۰۳۰ نمودند و بندهایی از آن را منتشر کردند و بعضی هم از باب انتقاد وارد شده و نقاط ضعف فراوان این سند را منتشر کردند لذا در این مجال قصد پرداختن به آن را نداریم اما آنچه که قابل تامل است آن است که از خودمان بپرسیم چه کسانی اقدام به پذیرش این سند کردند و این پرسش باید به عنوان مطالبه جامعه از دولت مطرح شود که دولت با کدام مجوز اقدام به پذیرش ترکمانچای فرهنگی کرده است؟

اعتماد به دولت و دولتمردان نمی‌تواند نافی مسئولیت نظارت جامعه بر دولت باشد. امضای۲۰۳۰ در سکوت و ابلاغ آن به نظام آموزشی آن هم در سکوت حکایت از توطئه‌ای فرهنگی دارد که اگر کسی درد دین که هیچ اگر بویی از دین‌داری به معنای واقعی و دردمندی از نوع جامعه دینی ایرانی را داشت تن به چنین خفت و حقارتی نمی داد.

این مسئله از دریچه ای دیگر قابل تحلیل است؛ چطور قرارداد های اقتصادی با غرب با آب و تاب رسانه ای می شدند و به عنوان دستاورد دولت سر دست گرفته می شد اما قراردادهای فرهنگی در خفا پذیرفته می شوند و در خفا ابلاغ شده و به اجرا گذاشته می شوند؟

آیا همین سکوت نمی تواند موید توطئه باشد و اتفاقا توطئه‌گری که این سند را امضا می‌کند جاهل نیست و به خوبی هم بر متن سند اشراف دارد و هم جامعه ایرانی را می شناسد و می داند که اگر با چراغ روشن بخواهد حرکت کند با مقاومت ملت مواجه خواهد شد؟

و ای کاش نهادهای مسئولی همچون قوه قضائیه که پیگیر اختلاس های اقتصادی است یکبار هم در در توطئه های فرهنگی وارد می شد و مسببان امضای چنین سندی را به پای میز محاکمه می‌کشاند و دستهای پشت پرده را نمایان می کرد.

به هر روی با درایت رهبر معظم انقلاب اجرای سند ۲۰۳۰ فعلا متوقف شده است اما هم دشمن خارجی حیله گر و مکار است و ناامید نخواهد شد و باز تلاش خواهد کرد تا برنامه های خود را از راههای دیگر به اجرا گذارد و هم متاسفانه باید گفت غربگرایان و غربزدگان داخلی در لایه های مختلف جامعه نفوذ کرده و فعالیت می کنند و خیانت هایشان را عین خدمت می دانند؛ لذا وقت آن است که انقلابی در بین انقلابیون اتفاق افتد و انقلاب را از غربگرایان خودباخته‌ای که با ظاهر مذهبی و حتی لباس دین و در قامت دولتمردان جمهوری اسلامی ظاهر شده و قصدی جز به زانو درآودن ملت ایران در برابر شیطان را ندارند پس بگیرند.

وقت آن است که انقلاب فرهنگی به معنای واقعی در جامعه ما اتفاق افتد و نظام آموزشی که بر مبنای تعلیم غربی، شخصیت های سکولار تحویل جامع دینی ایران می دهد متحول شود.

وقت آن است که انقلابیون به اصل خود بازگردند و جنگ فرهنگی را جدی گرفته و در این میدان همانند دفاع مقدس خالصانه وارد شده و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را در برابر سکولاریسم غربی در درون مرزهای جمهوری اسلامی تشکیل دهند؛ امروز زمان قیام باقری ها، همت ها، خرازی ها و ردانی پورها در عرصه فرهنگ است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی بعد از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای معلم و دانش آموز قرچک طی سخنانی اظهار داشت: مقام و رسالت معلم یک موضوع بسیار مقدس است به همین جهت پیامبر اکرم (ص) مقام آموزگاران را از دانشمند والاتر دانسته چراکه معلم دل‌ها را باز می‌کند، می‌سوزد تا به دیگران بیاموزد.

وی اضافه کرد: شهادت معلم اسوه، شهید دانش و بینش عاملی شد تا این روز را به نام معلم نامگذاری کنند چراکه شهید مطهری معلم دین و دانش در راه خدا بود، نتیجه معلمی با دیدگاه الهی، هدایت و سعادت جامعه است چراکه معلم رهبر افکار و رفتار نسل مستعد است.

امام جمعه قرچک گفت: سعی کنیم برای فرهنگ سازی و سعادت دنیا و آخرت خودمان تأثیرگذار باشیم، تأثیرگذاری وظیفه همه افراد در جامعه است و این موضوع در بین معلمین، بسیجیان، مدیران، مسئولین اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6097603

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد