Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@13:20:58 GMT

محاکمه پزشک قلابی و پدر معتاد برای قتل پسربچه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۴۸۰۲

پرونده مرگ پسرک چهار ساله که پس از نوشیدن شربت متادون جان سپرده بود، با صدور کیفرخواست از سوی بازپرس جنایی برای پدر و پزشک قلابی به دادگاه کیفری فرستاده شد.

به گزارش روزنامه «ایران»، پرونده این ماجرای غم‌انگیز از بامداد ۲۷ دی سال گذشته و به دنبال تماس مردی با کلانتری شهرک قدس - غرب - در دستور رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد با صدایی مضطرب از مرگ مشکوک پسر چهار ساله‌اش در یکی از برج‌های منطقه سعادت‌آباد خبر داد.

بدین‌ترتیب با حضور بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی و تیم تحقیق، بررسی‌های تخصصی در این‌باره آغاز شد. پدر کودک به بازپرس جنایی گفت: «من معتاد بودم و برای اینکه اعتیادم را ترک کنم از متادون استفاده می‌کردم. چند ساعت قبل از این اتفاق متادون خریدم و آن را در آب حل کرده و داخل بطری آب معدنی ریختم. اما فراموش کردم بطری را داخل یخچال بگذارم و اشتباهی روی میز اتاق خواب قرارش دادم. اما عصر دیروز پسرم سراغ شیشه رفت و به جای آب آن را سر کشید. مدام می‌گفت چقدر تلخ است و من به هیچ عنوان حواسم به او نبود. ولی چند ساعت بعد که حالش بد شد تازه فهمیدم چه اتفاقی افتاده است.»

این مرد ادامه داد: «همسایه‌مان پزشک بود اما شیشه می‌کشید. سراسیمه پیش او رفتم که او پس از معاینه پسرم به او قرص ذغال داد. وقتی کمی حالش بهتر شد، به پیشنهاد همسایه‌مان، پسرم را به اتاقش بردم تا استراحت کند. بعد هم پای بساط همسایه نشستم و با هم «شیشه» کشیدیم. نیمه‌شب حال پسرم بدتر شد و با کمک همسایه‌مان خیلی برای نجاتش تلاش کردیم اما نتوانستیم جانش را نجات دهیم. ای‌کاش به حرف همسایه‌مان گوش نمی‌کردم و پسرم را به درمانگاه یا بیمارستان می‌بردم تا زنده می‌ماند.»

پس از این اظهارات، مرد همسایه نیز بازداشت شد تا اینکه در تحقیقات تخصصی، جعلی بودن عنوان و مهرهای پزشکی‌اش به اثبات رسید.

سرانجام دیروز، بازپرس جنایی تهران، کیفرخواست پدرکودک و پزشک قلابی را صادر کرد.

به این ترتیب مرد جوان در پرونده مرگ پسرش به اتهام مشارکت در قتل شبه‌عمد، غفلت از رسیدگی به وضعیت کودک و نرساندن او به بیمارستان مجرم شناخته شد و پزشک قلابی نیز علاوه بر اتهام مشارکت در قتل شبه‌عمد، به جرم جعل دو مهر پزشکی و سرقت برای محاکمه به دادگاه فرستاده شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری فردی که خود را مدیر شرکت‌های مختلف معرفی و در سایت دیوار کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس فتای استان البرز مطرح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم ابتدا با استفاده از سایت دیوار فروشندگان سکه و طلا را شناسایی می‌کرده و سپس قربانیان بعدی خود را از طریق خیابان گردی و عکس برداری از شرکت‌ها و مغازه‌هایی که بر روی تابلو آن‌ها شماره تلفن ثبت بود شناسایی کرده است.

وی افزود: این کلاهبردار با تماس با نمایندگان آن‌ها در شهرستانها، خود را جای مدیر بالا دستی یا دست اندر کار معرفی و عنوان می‌کرده که یکی از اقوام به شهر شما در ایام نوروز سفر کرده و دچار تصادف شده و در بیمارستان منتظر عمل جراحی است و سقف انتقال من پر شده، فقط شما را به عنوان نمایندگی در آن شهر داشتیم که کمک کنید.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: قربانیان نیز فریب خورده و مبالغی که متهم عنوان می‌کرده را به حساب اعلامی به ظاهر همراه شخص حادثه دیده فرضی واریز می‌کرده‌اند و پس از آن اقدام به بلاک کردن (قطع ارتباط) آن‌ها و سپس اقدام به خرید سکه و طلا از سایت دیوار می‌کرده است.

 

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مخفیگاه و مسیر‌های تردد متهم در کرج شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی دو دستگاه گوشی تلفن همراه و لوازم ارتکاب جرم از جمله گوشی و سیم کارت‌های فعال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتای استان البرز بیان کرد: تحقیقات لازم توسط کارشناسان این پلیس انجام شد و متهم در ابتدا به بزه ارتکابی خود اقرار و اعلام کرد که تعداد افرادی که با آن‌ها تماس گرفته و موفق به کلاهبرداری از آن‌ها شده ۱۰۰ نفر از سراسر کشور است.

دیگر خبرها

  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا