Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین اخبار حوادث بیست و ششم اردیبهشت 96 ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید. *مهار آتش سوزی
*سقوط کارگر کوره آجرپزی در دستگاه خشت زنی*دستگیری دو سارق و کشف شش فقره*دستگیری جاعل روادید
*انهدام باند سارقان خودرو
*انهدام باند کیف قاپی و کشف ۵۰ فقره سرقت
*غرق شدن 2 نفر در کانال آبیاری کشاورزی
*جان باختن کودک ۸ ساله در تصادف رانندگی*دستگیری سارقان به عنف*قتل مسلحانه خواهرزاده در گلستان
*دستگیری هکر ایمیل
مهار آتش سوزی در شهرستان حاجی آباد
آتش سوزی در هفت هزار مترمربع از زمین های ملی منطقه سیروئیه شهرستان حاجی آباد مهار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد گفت :ماموران یگان حفاظت این اداره پس از دریافت گزارش آتش سوزی بلافاصله در محل حاضر شدند و آتش را خاموش کردند .
ایوب شکاری ، علت این آتش سوزی را بی احتیاطی رانندگان در خاموش کردن علف های هرز کنار جاده اعلام کرد .
محسنی زاده افزود: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به طور تمام وقت آماده دریافت گزارشهای تخریب، تصرف اراضی ملی، آتش سوزی و قطع درختان جنگلی با سامانه تلفنی 1504 هستند.
شهرستان حاجی آباد در 165 کیلومتری شمال بندرعباس واقع است .سقوط کارگر کوره آجرپزی در دستگاه خشت زنی در مشهد
کارگر کوره آجرپزی با سقوط در دستگاه خشت زنی در مشهد جان خود را از دست داد
معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در این حادثه کارگر جوان 25 ساله در حالی که در سقوط کارگرکوره آجرپزی در دستگاه خشت زنی در مشهدو مرگ ویارتفاع یک و نیم متری از سطح زمین مشغول ریختن خاک به داخل دستگاه خشت زنی بود، ناگهان به داخل قیف این دستگاه سقوط کرده و نیمی از بدنش در داخل دستگاه ماند.
مهدی رضایی افزود: با حضور ماموران آتش نشانی در محل حادثه، جسم بی جان این جوان که به علت شدت جراحات در دم فوت کرده بود پس از رها سازی، از داخل دستگاه خارج و تحویل نیروی انتظامی شد.او گفت: این حادثه در کوره آجرپزی در جاده ابلق واقع در حومه مشهد روی داد.دستگیری دو سارق و کشف شش فقره
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف شش فقره انواع سرقت با دستگیری دو سارق خبر داد
سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت : ماموران کلانتری 13 باهنر قزوین یک سارق را دستگیر و متهم در بازجویی تخصصی ماموران به سه فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
وی افزود : همچنین در اقدامی دیگر ماموران کلانتری 17 غیاث آباد، یک سارق را دستگیر که سارق در بازجویی تخصصی ماموران به سه فقره انواع سرقت اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت : متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ محمد قاسم طرهانی از شهروندان خواست تا از پارک کردن خودرو در محیط‌های خلوت و تاریک خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند.دستگیری جاعل روادید در سنندج
رئیس پلیس فتا کردستان از شناسایی و دستگیری یک جاعل روادید و کلاهبردار اینترنتی در سنندج خبر داد.
سرهنگ فرامرزشاکری در این باره گفت: یک شهروند سنندجی با مراجعه به پلیس فتا، با اشاره به آشنایی خود از طریق اینترنت با شخصی که در زمینه اخذ روادید فعالیت داشته، برای اخذ روادید طی سه فقره مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال واریز می‌کند، اما بعد از واریز وجه، کلاهبردار جوابگوی تعهدات خود نمی‌شود و به تماس‌های وی پاسخ نمی‌دهد.دستگیری جاعل روادید در سنندج
وی افزود: با شنیدن اظهارات شاکی، مراتب در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا قرارگرفت.
به گفته شاکری پس از انجام تحقیقات مقدماتی و انجام شگردهای پلیسی فردی شناسایی شدو در تحقیقات اظهار داشت، مدتی قبل یک خانم از همکاران بنده، به من مراجعه و درخواست کارت بانکی من را جهت انجام امور بانکی نمود و من هم به سبب اعتمادی که به وی داشتم کارت بانکی خود را در اختیار نامبرده قرار دادم که مبلغی در این بازه زمانی به حساب کارت بنده واریز شده است و همین همکار خانم نیز وجه را برداشت کرده است.
شاکری افزود: با توجه به اظهارات مظنون اول، متهم اصلی شناسایی و احضار شد و پیرامون موضوع پرونده از وی تحقیق به عمل آمد.
رئیس پلیس فتا کردستان گفت: متهم اصلی با قبول بزه انتسابی، گفت که با همکاری یکی از دوستانم که در زمینه صدور روادید، فعالیت دارد و به انگیزه کسب منافع مالی این کار را انجام داده و با جلب اعتماد شاکی، از وی کلاهبرداری کردیم.
شاکری افزود: با توجه به اعتراف به بزه انتسابی، متهمین به اتهام کلاهبرداری رایانه‌ای تحویل مقام قضایی شد.انهدام باند سارقان خودرو در کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "محمدرضا امیری" رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح این خبر انهدام باند سارقان خودرو در کرمانشاهگفت: به دنبال افزایش سرقت خودرو در سطح شهر کرمانشاه طی ماه‌های گذشته، پرونده‌های واصله در این خصوص جهت ادامه تحقیقات به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع داده شد و مراتب شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات همه جانبه و تکمیلی، یکی از سارقان سابقه دار که در انجام سرقت‌های اخیر نقش داشته است شناسایی و با انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های مستمر مخفیگاه وی مشخص شد، لذا پس از اطمینان از حضور وی، با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال یافت.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم طی تحقیقات فنی و پلیسی تیم پی جویی پرونده به ۱۰ مورد سرقت خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد، لذا مخفیگاه همدستان وی نیز شناسایی و طی دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی اعتراف کردند که اموال مسروقه را به شخصی در سطح شهر به فروش رسانده اند که در این راستا شخص مالخر دستگیر و به خرید خودروهای مسروقه از متهمان معترف شد.
سرهنگ امیری در خاتمه افزود: با راهنمایی متهمان محل‌های سرقت بازسازی و تمامی مالباختگان شناسایی شدند، همچنین متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.انهدام باند کیف قاپی و کشف ۵۰ فقره سرقت در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری دو کیف قاپ‌های حرفه‌ای و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "رضا شیرزادی" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، گفت: در پی انهدام باند کیف قاپی و کشف ۵۰ فقره سرقت در کرمانشاهوقوع چند فقره کیف قاپی در حوزه استحفاظی کلانتری ۲۲ ظفر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپی کار آزموده از ماموران این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، محل اختفای دو متهم که با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت کیف‌های بانوان می‌کردند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: از محل اختفای این متهمان یک دستگاه موتور سیکلت، ۵۰ عدد کیف زنانه، چند عدد عینک و تعدادی مدارک شناسایی مسروقه کشف شده است.
سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه و مواجهه با مالباختگان به ۵۰ فقره کیف قاپی اعتراف کرده اند، یادآور شد: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
وی با بیان اینکه پلیس از تمام توان خود به منظور کاهش آمار سرقت و دستگیری سارقان استفاده می‌کند، از مردم خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.غرق شدن 2 نفر در کانال آبیاری کشاورزی هفت تپه
2 نفر در کانال آب کشاورزی در اطراف هفت تپه شهرستان شوش غرق شدند.
فرمانده انتظامی شوش گفت: طبق گزارش دریافتی این دو نفر اهل غرق 2 نفر در کانال آبیاری کشاورزی هفت تپهکرمانشاه بودند که حین شنا در کانال آبیاری کشاورزی غرق شده اند.
سرهنگ حمیدرضا بهاروند افزود: این حادثه حوالی ساعت 14 دیروز در حومه منطقه صنعتی هفت تپه اتفاق افتاده و در پی آن 2 مرد 40 و 21 ساله غرق شدند.
وی اظهار کرد: این دو نفر برای خرید خوراک دام ( محصول کاه ) مزارع گندم به شهرستان شوش سفر کرده بودند که در کانال آبیاری کشاورزی غرق شدند.
فرمانده انتظامی شوش ادامه داد: هنوز اجساد قربانیان این حادثه پیدا نشده است.
22 فروردین نیز سقوط خودروی پراید به کانال آب در جاده هفت تپه مرگ دختری 18 ساله ای را رقم زد.
کانال های آبیاری کشاورزی با دیواره شیبدار سیمانی برای شنا و آبتنی بسیار خطرناک است و شنا در کانال های آبیاری ممنوع است. شبکه های آبیاری شمال خوزستان بارها به خطر ناشی از شنا در کانال های آبیاری کشاورزی هشدار داده اند.جان باختن کودک ۸ ساله در تصادف رانندگی
حادثه رانندگی در کوار سبب جان باختن کودک ۸ ساله شد.
رئیس پلیس راهور فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پسربچه ۸ ساله در شهرستان کوار، این کودک در دم جان باخت.
سرهنگ مصطفی عباسی علت حادثه را توجه نکردن راننده پژو به جلو اعلام کرد.دستگیری سارقان به عنف
مسلم محمد یاران گفت:این سارقان با تهدید و زور از دختران و بانوان سرقت با عنف می کردند
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: این سارقان با تجاوز به عنف و فریب دادن دختر بچه ها و اغفال زنان، طلا و پول آنان را به سرقت می بردند. مسلم محمدیاران با بیان اینکه این سارقان که دو برادر بودند با استفاده از ضرب و شتم و تهدید با چاقو در شهرهای مختلف اقدام به سرقت می کردند. دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از خانواده ها خواست تا از قرار دادن اطلاعات اموال خود در اختیار کودکان و همچنین استفاده زیور آلات برای دختر بچه ها خودداری کنند. براساس گفته های بازپرس پرونده، این سارق که اهل یکی از استان های شمالی کشور است 12 سال به جرم سرقت و تجاوز به عنف در زندان بوده و بلافاصله بعد از آزادی نیز همراه برادرش، اقدام به سرقت و تجاوز به عنف و تهدید به استفاده از سلاح سرد می کردند. برادر وی نیز در شهرستان گنبدکاووس دستگیر شده است. یاران گفت: به گفته بازپرس پرونده، این سارقان که 17 خواهر و برادر هستند تاکنون به این شیوه بیش از ده ها فقره سرقت کردند. به گفته سارق، وی با استفاده از سیم چین، دستبند و یا گوشواره کودکان و بانوان را درآورده و به یک مال خر در شهرستان گنبدکاووس می فروخته است.

قتل مسلحانه خواهرزاده در گلستان
علت اصلی دعوا اختلاف برای ارث و میراث و ملک بود .
مرد گلستانی خواهرزاده اش را با اسلحه به قتل رساند.
فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت : علت اصلی دعوا اختلاف برای ارث و میراث و ملک بود .
علی‌اکبر اژدری گفت : پس از درگیری فیزیکی ، برادر به خواهر و دو خواهر زاده خود گلوله شلیک می کند که سبب به قتل رسیدن خواهر زاده اش می شود.
وی افزود : پس از اطلاع ماموران نیروی انتظامی ، حدود ده دقیقه پس از وقوع قتل ، قاتل دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
اژدری گفت : این حادثه ساعاتی قبل در چهارراه باهوش علی آباد کتول رخ داد.وی افزود : اسلحه قاتل ، شکاری دو لول ساچمه‌ای بوده است.دستگیری هکر ایمیل در مازندران
هکر ایمیل در آمل دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از شناسایی و دستگیری شخصی که با هک حساب کاربری ایمیل یکی از کسبه ها در پست الکترونیک اقدام به ارسال پیام های غیر متعارف و اخاذی می کرد، خبر داد.
سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما گفت: به دنبال مراجعه فردی به ماموران پلیس فتا در این شهرستان ، مبنی بر این که فردی ناشناس با هک آدرس ایمیل وی برای بازگرداندن حساب کاربرای اش قصد اخاذی از وی را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند متهم را شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کنند افزود: متهم که از بستگان شاکی بود در بازجویی های به عمل آمده اعتراف کرد زمان استفاده شاکی از رایانه شخصی وی برای بررسی حساب کاربری خود به آدرس وی دسترسی پیدا کرده و پس از تغییر رمز آن، با اطلاع از نیاز شاکی به اطلاعات حساب کاربری خود قصد اخاذی از وی را داشت .
گنجیان مقدم تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد .
وی با هشدار به کاربران فضای مجازی ، از شهروندان خواست رمز عبور و کد های کاربری خود را در صورت مراجعه به کافی نت ها و یا استفاده از تجهیزات رایانه ای متفرقه و دیگران حتما هر چند مدت تغییر دهند تا زمینه ای برای سوء استفاده دیگران ایجاد نشود.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند با خودرو به سمت مأموران گرفته و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین‌گیر و دستگیر شدند که در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

22 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی درصحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل