Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم زنجان تأکید کرد: جوانان عزیز، زنان و مردان، راه چاره و گشایش برای رسیدن به قله آن است که جمعه همه پای صندوق آراء برویم. رأی اولی ها، از شما می خواهیم پای صندوق بروید. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اهم سخنان آقای روحانی در زنجان بدین شرح است:

- نروید در روستاها و به مردم دروغ بگویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- با اتوبوس مردم را جمع نکنید.

- در پادگان ناهار چرب ندهید.

- همه دنیا که همین سه، چهار روز نیست.

- اخلاق کجا رفت؟ صداقت کجا رفت؟ مگر رهبر معظم انقلاب نفرمود مرّ قانون؟ قانون کجا رفت؟ مگر رهبر معظم انقلاب نفرمود حق الناس؟ حق الناس کجا رفت؟

- چهار سال به روحانی توهین کردید، اشکالی ندارد. چرا به معلمان کشور توهین می کنید؟

- چرا به دروغ می گویید در مدارس ما ضدعفت و حجاب به بچه ها درس می دهند؟ شرم کجا رفت؟ خجالت کجا رفت؟

- چرا به روستاها می روید و به روستاییان شریف ما می گویید به روحانی رای ندهید چون یارانه شما قطع می شود؟ چرا دروغ می گویید؟

- روحانی می گوید پول گندم را به جای کشاورز برزیلی، به کشاورز زنجانی بدهیم.

- روحانی می گوید به جای 150 میلیارد سال 92، در سال 95، ششصد میلیارد تومان به کشاورز بدهیم.

- ما چهار سال پیش تصمیم گرفتیم به جهانیان بگوییم مردم ایران مردم خشونت و افراط نیستند. مردم ایران مردم صلح و برادری و همزیستی مسالمت آمیزند.

- ما چهار سال پیش با هم تصمیم گرفتیم دروازه های کشور را نبندیم، در را باز کنیم، گردشگران به داخل کشور بیایند. افتخار معماری گنبد سلطانیه را ببینند.

- گردشگران بیایند در اینجا شور و شعور حسینی را ببینند.

- ما که نمی توانیم یک کشور عظیم 80 میلیونی را با نذر و صدقه اداره کنیم.

- ما که نمی توانیم بعد از این همه تجربه به چهار سال قبل برگردیم. ما به عقب بر نمی گردیم.

- تصمیم گرفته ایم مسیر پیشرفت و تعالی را ادامه دهیم. ما نمی خواهیم دوباره ایران تحریم شود. ما نمی خواهیم درب بانک ها را ببندید و درب صرافی ها را باز کنید.

- ما می خواهیم بر روی کشتی هایمان پرچم ایران باشد، نه پرچم یک جزیره کوچک. ما نمی خواهیم پتروشیمی تولید کنیم و اجازه صادرات نداشته باشیم. ما می خواهیم بازار دنیا را تصرف کنیم.

- ما نمی خواهیم طرح پتروشیمی زنجان از سال 85 نیمه کاره باقی بماند.

- 306 میلیون یورو به عنوان منبع مالی پتروشیمی زنجان تامین کردیم. کشاورزی مدرن در زنجان را ادامه خواهیم داد.

- به خاطر رای می خواهید محرومان جامعه را تحقیر کنید؟ ما رای را برای کشور و ملت و اسلام و معنویت مردم می خواهیم. شما ظاهرا کشور و مردم و دین را برای رای می خواهید. دوران خرافات پایان یافته است.

- می گویند می خواهیم برای جوانان اشتغال درست کنیم. شما 8 سال کشور دستتان بود، همانها هم امروز دورتان هستند. در آن 8 سال چند شغل درست کردید؟

- در آن 8 سال اشتغال 860 هزار خانم را از بین بردید.

- ما برجام را برای فضای آرام و محیط زیست انجام دادیم. بدانید اگر دولت یازدهم نبود، اگر دریاچه ارومیه خشک شده بود، گرد و غبار و نمک تمام این منطقه را فرا می گرفت.

- صاحب این کشور ملت ایران است. با رای مردم ایران، تمام مسئولان کشور مشروعیت پیدا می کنند.

- به جوانان ما اعتماد کنید. اینها بهتر از شما دین را قبول دارند. در همه نظرسنجی ها دیدیم بالای 98 درصد جوانان ما به خدا و آخرت معتقدند. اگر قبول ندارید تاسوعا بیایید زنجان. چرا به جوان های ما توهین می کنید؟ چرا به دختران ما توهین می کنید؟

- پاسدار عفت ما زنان ما هستند، نه شما! پاسدار عفت ما جوانان غیور ما هستند نه شما!

- هر کاری می خواهیم انجام دهیم می گویید تهدید است.

- جوانان عزیز، زنان و مردان، راه چاره و گشایش برای رسیدن به قله آن است که جمعه همه پای صندوق آراء برویم.

- هر کاری می خواهیم انجام دهیم می گویید تهدید است.

- جوانان عزیز، زنان و مردان، راه چاره و گشایش برای رسیدن به قله آن است که جمعه همه پای صندوق آراء برویم. رأی اولی ها، از شما می خواهیم پای صندوق بروید.

- من می دانم که شما به من چه می گویید؟ شما به من می گویید چرا کلیدت بعضی از درها را باز نکرد. با رأیتان به روحانی قدرت بازو بدهید.

- من قبول دارم قدرت ما از اقتصاد ماست، از سیاست ماست، از نیروهای مسلح ماست. اما قدرت واقعی برای جوانان عزیز است. اگر دشمنان ما می ترسند، از این جوان ها می ترسند.

- از بعضی ها می خواهم فقط دور و بر خودتان و مسجد خودتان و شب احیا و عاشورای خودتان را نبینید. همه جوان های ما اهل احیا و دعا هستند.

- چرا فقط خودتان را انقلابی می دانید؟ انقلاب برای همه جوانان است. نظام اسلامی برای همه جوانان ایران است.

- آنهایی که می خواهند قدرت در انحصار یک گروه خاص باشد، ما می گوییم که قدرت ایران تعلق به همه ملت ایران دارد. ما حصر قدرت را در کشور نمی پذیریم.

- ما حصر ایران را نمی پذیریم. ما تحریم ایران را نمی پذیریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه