Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال چلسی در دیدار این هفته تیمش قابل واتفورد به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جان تری در دیدار مقابل تیم فوتبال واتفورد از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل هواداران تیمش گلزنی کند. با این گل تری موفق شد برای هفدهمین سال پیاپی در لیگ برتر انگلیس گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این اعلام شده بود که جان تری در تابستان پیش رو تیم چلسی را ترک خواهد کرد. این بازیکن بعد از ۲۲ سال حضور در جمع آبی‌های لندنی تصمیم دارد چلسی را ترک کند.

تری در این خصوص اظهار داشت: دوست ندارم بازیکنی باشم که همه بخواهند از دستش خلاص شوند. نمی‌خواهم جلوی پیشرفت بازیکنان جوان را بگیرم. شاید در مقابل ساندرلند برای آخرین بار بازی کنم و بعد از آن تصمیم به خداحافظی بگیرم. البته هنوز چیزی معلوم نیست، شاید هم این کار را نکنم ولی مربیگری هم یکی از علاقه‌های من است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم

12 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب فینال جام حذفی انگلستان فصل 2011/12، دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. ابتدا چلسی با گل های رامیرز و دیدیه دروگبا از حریف پیش افتاد اما در ادامه اندی کارول اختلاف را به حداقل رساند. نتیجه 2-1 اما تا پایان پابرجا ماند تا چلسی برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شود.

دانلود (14.8MB)

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد