Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


علی ضیاء در «فرمول یک» با سیدجواد هاشمی درباره نامه تندی که خطاب به جواد نکونام نوشته گفتگو کرد.

به گزارش بی‌باک، سیدعلی ضیاء امروز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت در برنامه «فرمول یک» میزبان سیدجواد هاشمی بود.

هاشمی در این گفتگو درباره رابطه خود با مردم و استفاده از رانت شهرت اظهار کرد: خیلی وقت‌ها در خیابان مردم مرا سید صدا می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است که نه اسم، نه فامیل بلکه مرا با این لقب صدا می کنند که برایم دوست داشتنی است. بعضی وقتها خلاف کرده ام و جریمه نشده ام، انگار از رانت بازیگر بودنم استفاده کرده ام! به افسر گفته ام آقا من کلی شهید شده ام، او هم گفته مراقب باش و جریمه ام نکرده است! گاهی هم در صف بانک که قرار گرفته ام، طوری می ایستم که یکی مرا ببیند و بگوید چرا توی صف ایستاده ای؟!

شاید چون شلوارک نمی پوشیدم برای برزیل انتخاب شدم!

وی در پاسخ به ضیاء درباره حواشی سفر به برزیل توضیح داد: درباره سفر به برزیل من تعهدی به سرمایه گذار داشتم که مجبور بودم به آن عمل کنم، من تهیه کننده صوری این برنامه بودم. سرمایه گذار مرا انتخاب کرده بود شاید به خاطر اینکه من شلوارک نمی پوشیدم! البته آنجا کلا کسی شلوارک نمی پوشید مگر اینکه لب ساحل یا فوتبال می خواستیم برویم.

ماجرای نامه تند به نکونام چه بود؟

هاشمی در پاسخ به دیگر سوال ضیاء درباره نامه تندی که به جواد نکونام نوشته بود و اینکه چرا این حرفها را شخصا به خودش نزده تصریح کرد: من یک انتقاد کردم و تلاشم بر این بود که یک اتفاق بد نیفتد. عده ای از آن طرف دنیا آمده بودند و داشتند توهین می کردند. من جواد نکونام را به شدت دوست دارم او هم اسم من و یکی از بااخلاق ترین بازیکنان فوتبال و یک اسوه و اسطوره است. بنابراین انتظار داشتم یکدفعه جا خالی نکند و باعث نشود آبروی ما پیش کسانی که ایرانی ها را نمی شناختند و در هتل به خاطر اینکه اسپانسر پول نداده بود و پاسپورتهایشان را نگه داشته بودند، برود.

هاشمی یادآور شد: درباره مسائل مالی من اصلا اطلاعی نداشتم، فقط به من زنگ زدند و گفتند می توانی هتل را راضی کنی فعلا از پولش بگذرد. من هم رفتم با تمام وجود خواهش کردم. اگر اینها نمی رفتند یک فاجعه پیش آمد و دو تصویر از خودشان در همه دنیا منتشر می کردند که ما به ایران آمدیم از ما پذیرایی نکردند. ای کاش ما از هم گلایه کنیم، با هم حرف بزنیم، به هم انتقاد کنیم و یاد بگیریم می شود نقد کرد و ناراحت نشد.

انتخاب روحانی برتر هفته با رای مخاطبان «فرمول یک»

در ادامه برنامه حجت الاسلام کمیل نظافتی مهمان ضیاء شد. او با رای مخاطبان به عنوان روحانی برتر انتخاب شده است؛ روحانی ای که کلیه اش را به کودک ٨ ساله داد و با فروش ماشین شخصی خرج درمان را داد و در امور خیریه فعالیتهای بسیاری دارد و حتی به حیوانات کمک می کند.

وی در بیان خاطره ای با اشاره به اینکه درباره فرد مشهوری است و او اگر خبردار شود، خوشحال نمی شود، گفت: زمانی برای یک محکوم به اعدام به شیراز رفته بودم، فراخوان دادم و مردم کمتر از ۲۴ ساعت ۵۰ میلیون تومان فرستادند. جوانی به من زنگ زد و گفت من به شما ۸۰ میلیون تومان می دهم به شرطی که شما را ببینم، گفتم من شیراز هستم. گفت من شیراز می آیم و می بینمت. وقتی آمد گفتم چقدر قیافه ات برایم آشناست؟! گفت اسمم محسن است. گفتم فامیلی ات چیست؟ نگفت. گفتم کجا زندگی می کنی؟ نگفت. گفتم کد ملی ات را بگو من می خواهم صورت جلسه کنم. گفت ولش کن! گفتم اگر من رضایت نگیرم این ۸۰ میلیون تومان باید برگشت داده شود. گفت خیالت راحت، اگر رضایت هم نگرفتی، در حساب خودت هم باشد هرجا خواستی هزینه کن! گفتم کثرالله امثالهم، خدا امثال شما را برای من زیاد کند!

از روی عکس کاور آهنگ، چاوشی را شناختم

نظافتی عنوان کرد: کار انجام و جلوی اعدام گرفته شد. ما هر شب چند تا پیامک تا اذان صبح برای هم می فرستادیم. یک هفته اتفاقی عکس کاور آهنگی را دیدم و او همان آدمی هست که من دیده بودم. او محسن چاوشی بود و بعد از آن هم آهنگ «گلدون» را خواند و جان یک نفر دیگر را هم نجات داد.

«فرمول یک» شنبه تا چهارشنبه ها با اجرای سیدعلی ضیاء به تهیه کنندگی افشین حسین خانی ساعت ۷ صبح روی آنتن می رود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.

او حرف‌های ابتدایی اش را اینطور درباره پیروزی دراماتیک تیمش آغاز کرد: عذرخواهی ویژه دارم از تک تک هواداران از طرف کادر فنی و هواداران بابت شکل بازی در نیمه اول. شرمنده شدیم.

او ادامه داد: نیمه اول اصلا استقلال و در حد قهرمانی نبودیم، اما در بین دو نیمه با صحبت هایی که با بچه‌ها داشتیم به آنها گفتیم که چه جایگاهی دارند و کجا هستند. هواداری قبل از بازی آمد و با بچه‌ها قبل بازی صحبت کرد. فکر می‌کنم بچه‌ها خیلی زود فراموش کردند. خوشبختانه نیمه دوم به بازی برگشتیم. لحظه ای گل زدیم که یک سری صحبت‌ها درباره خلوت آدم هاست که اصلا دوست ندارم درباره آنها صحبت کنم. 

مربی استقلال با کنایه به شادی نکردن علیاری ادامه داد: اما اتفاقاتی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آنها صحبت کند. بازیکنی که تماشاچیان ما را تحریک می‌کند و در بازی رفت بعد از گل جلوی تماشاچیان ما خیلی خوشحالی می‌کند! پس در ورزشگاه آزادی هم خوشحالی کنید. جلوی تماشاگران ما خوشحالی کنید. ما ابایی نداریم و به قدرت بازیکنانمان اعتقاد داریم.

هاشمی‌نسب در ادامه با کنایه زدن به کادر فنی ذوب آهن گفت: قبلا هم گفته بودیم که فارغ از جام گرفتن این تیم برای ما قهرمان لیگ است. کسانی که خط می‌گیرند از ارباب‌شان که هزار درصد توان بگذارند. ما دنبال این نیستیم که بازیکنان حریف توان نگذارند، چون قبلا استقلالی بوده‌اند و شل کنند، اما توقع داریم شراقتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌های که ما فوتبالی‌ها بلدیم 20 دقیقه از تایم بازی را با وقت کشی نگذرانند. آقایان ما هم این بازی‌ها را بلدیم. این بازی‌هایی که شما با رمز و رموز به بازیکنان انتقال می‌دهید را بلد هستیم. خوشبختانه بردیم.

او سپس در واکنش به این سوال که شفاف صحبت کند، گفت: آنهایی که باید بدانند می‌دانند. شفاف به‌موقع صحبت می‌کنیم. ابایی هم از صحبت کردن نداریم. بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند. هزار میلیارد دیگر هم جریمه کنند. الان وقتش نیست. ولی یک چیزی بگویم. نه 50 میلیون، نه 70 میلیون، نه هزار میلیارد آدم؛ تا آن بالایی نخواهد برگ از درخت نمی افتد. تلاش نکنید. چون خدا هست اون تصمیم می‌گیرد که چه اتفاقی می‌افتد. این چیزهایی است که خلوت من است و اصلا دوست نداشتم درباره آن صحبت کنم.

او درباره اینکه آیا تیم قهرمان می‌شود، تاکید کرد: این تیم برای ما قهرمان است حتی اگر سوم یا چهارم بشویم.

او درباره حضور هواداران هم صحبت کرد: دست تک تک شان را می‌بوسم که در این هوا آمدند.

دیگر خبرها

  • ببینید | شوخی عجیب ماشاریپوف با مهدی هاشمی‌نسب
  • شوخی عجیب ماشاریپوف با هاشمی‌نسب (عکس)
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • (ویدئو) سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • ببینید | سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ!
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم