Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: در صورت تامین اسپانسر، مشهد آماده میزبانی رقابت‌های جهانی و آسیایی بولینگ و بیلیارد است.

علیرضا دوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هیئت بیلیارد و بولینگ خراسان رضوی مشکلات متعددی در سطح استان و مشهد داشت و شورای شهر مشهد باشگاه‌های فعال در این رشته را تجاری تلقی می‌کرد و این اقدام سببتعطیلی و یا زیرزمینی شدن باشگاه‌ها می‌شد که این معضل منجر به آن شد که از نظارت‌ها به دور و ازکورس رقابت‌ها غافل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه این مشکل مثل یک غده سرطانی است و با پیگیری‌هایی که با شورای شهر در اواخر سال 95 داشتیم ابلاغیه جدیدی در اوایل سال 96 صادر شد و قرار شد که از حالت تجاری خارج شود و تجاری موقت هم دیگر داده نشود.

رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ خراسان‌رضوی با بیان اینکه در این دو ورزش تعداد 40 باشگاه رسمی و 80 باشگاه غیررسمی در مشهد داریم، خاطرنشان کرد: در بحث استانی هنوز آمار دقیقی در دسترس نیست، زیرا هیئتی تحویل گرفته شد که حسابش صفر بود و بدهی زیادی هم داشت و دفتر شهرستانی هم نداشت و اکنون دفتر هیئت استانی در بولوار شهید کلاهدوز مشهد فعال شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه آمار مشخصی از ورزشکاران و مربیان این دو رشته وجود ندارد و این هیئت مدت‌های زیادی به‌صورت سرپرستی اداره می‌شد و اکنون در حال به‌روز رسانی آمارها هستیم و تا دو هفته آینده نتایج آن مشخص می‌شود.

دوانلو اظهار داشت: در روزهای اخیر با همکاری شورای شهر مشهد و پیگیری‌های رئیس و اعضای هیئت بیلیارد و بولینگ خراسان رضوی مشکلات موجود در بحث باشگاه‌های فعال در این دو رشته در مشهد برطرف شد.

وی افزود: تقویم ورزشی سالانه مجمع بیلیارد و بولینگ چیده شده و مسابقات شهری، استانی و ملی را برگزار می‌کنیم که برگزاری مسابقات شهری و استانی در اختیار خودمان است، اما میزبانی مسابقات ملی با همکاری مسئولان کشوری خواهد بود.

رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ خراسان رضوی در رابطه با مهمترین برنامه‌های این هیئت ورزشی در سال 96، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس مربیگری درجه 3، برگزاری کلاس داوری سطح 1، فعال شدن لیگ باشگاه‌های استانی و شهرستانی و برگزاری مسابقات زیر 16 و زیر 21 سال در هر دو رشته مهمترین برنامه‌های سال 96 این هیئت خواهد بود.

دوانلو با بیان اینکه خراسان رضوی آمادگی میزبانی رقابت‌های بین‌المللی در دو سطح آسیایی و جهانی را دارد، تصریح کرد: در سال 91 درخواست این میزبانی داده شد اما مسابقات در جزیره کیش برگزار شد، اما برای مشهد همچنان پیگیر دریافت این میزبانی هستیم که البته برای رسیدن به آن نیازمند یک اسپانسر مالی خوب و پوشش مطلوب رسانه‌ای هستیم.

وی تاکید کرد: در سطح شهر مشهد 70 مربی سطح 1 و 10 داور درجه 1 و 10 داور درجه ملی در رشته بیلیارد و 20 مربی سطح 1 در رشته بولینگ داریم، اما داور درجه 1 در رشته بیلیارد بولینگ نداریم و می‌خواهیم که داور این رشته ورزشی را هم در استان فعال کنیم و از دیگر برنامه‌ها هم می‌توان به صدور کارت‌های شناسایی و بیمه‌ای ورزشکاران، مربیان و داوران فعال در این دو رشته اشاره کرد.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است