Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، مادر شهیدان والامقام محمد، عبدالحمید، نصرلله و رضا جنیدی با صدور با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند. (تصویر +)

امت آگاه و بصیر ایران اسلامی ، برای پاسداری از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی نیازمند دولتی هستیم که با اجانب و استکبار جهانی عقد اخوت نبسته باشد و شیطان اکبر را کدخدا نخواند و برای رضایت استکبار بدعهد اسناد محرمانه را مورد توافق قرار ندهد و با وهابیت ساخته انگلیس خبیث از سر عجز برخورد نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امت معزز ایران ، اینجانب مادر شهیدان نصرالله ، رضا، محمد و حاج عبدالحمید جنیدی دلتنگ فرزندانم نیستم ، آنها رفتند تا ارزشها بماند ، پرواضح است در جوار رحمت حق ، شهیدان از هر قید و بندی رها هستند.

من نگران ارزشهای انقلابم که با خون شهدای عزیز شما ملت آبیاری شده است ، مطمئن هستم و در پیشگاه الهی شهادت میدهم هرچه را که خواهم گفت فقط برای مرضی الهی است و لاغیر.
من نگران اسناد به توافق رسیده ۲۰۳۰ و امثال آن هستم(رئیس دولت تدبیر میگوید ما این توافق را مطابق شرع خودمان انجام میدهیم) کجای این توافق با شرع مقدس مطابقت دارد.

من نگران تفکرات غیرانقلابی دولت تدبیر هستم که در طول دوره یازدهم ریاست جمهوری از هرگونه کمک نه به ملت خود بلکه به دشمن دریغ نکرد و در خلال مذاکرات برجام نقاط ضعف را به دشمن گرا داد. ملت عزیز از کربلا ما درس مقاومت گرفتیم، درس مذاکره نگرفتیم.

مثل همیشه هوشیار و آگاه باشید فریب تزویر و نفاق نخورید آنانی که به دنبال یک قِران دوقِران شب یارانه بودند امروزه یارانه های قطع شده را برقرار کردند . ملت به هوش باشید که به حمد الهی هستید.

ملت عزیز ایران در روز جمعه ما پای صندوق های رای می آییم تا رئیس دولت انقلابی که دردآشنای محرومان باشد انتخاب کنیم ، انتخاب اصلح یعنی اینکه درد آشنا با مشکلات محرومان و مستضعفین ، انقلاب، جهادی.
من هیچگاه نخواستم نظرم را علنی اعلام کنم لیکن امروز این رسالت بر دوش من سنگینی میکند که باید پیام شهیدان که مبارزه با تزویر و نفاق است را ابلاغ نمایم، تا بی خبران از وضع معیشت مردم دوباره سکان اداره کشور را در دست گیرند و با چپاول بیت المال کیسه های خود را از خزانه پر کنند و با توهین آشکار به منتقدین آنها را حواله به جهنم و قس علی هذا .

ملت غیور ایران از این رو ما به دنبال فردی هستیم که حق پایمال شده بیت المال را باز پس بگیرد از این رو فرد اصلح را حضرت آیت الله رئیسی میدانم.
باشد که مرضی خداوند قرار گیرد

بیت شهیدان جنیدی
بنول جنیدی




منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر

نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب برای حمایت ایشان از مردم کشمیر قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان در نشست خبری با آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان که هم‌اکنون در سفر به این کشور به سر می‌برد، طی سخنانی بیان کرد: ما مقامات ایران و پاکستان درخصوص وضعیت مردم‌کشی در غزه گفت‌وگو کردیم و این عمل اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم وی افزود: ما از کشورهای جهان می‌خواهیم این عمل نظامی اسرائیل را به پایان برسانند و یک راه‌حل عادلانه درخصوص مسئله فلسطین لازم است. پاکستان درخصوص تشکیل یک ریاست آزاد فلسطینی با ایران همکاری می‌کند تا قدس پایتخت فلسطین شود.

نخست‌وزیر پاکستان هم‌چنین گفت: من از رهبر ایران تشکر می‌کنم که پشتیبانی از مردم کشمیر دارند و حق آزادی‌خواهی ایشان را در نظر داشتند.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • ورود رئیس جمهور به اسلام آباد