Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از اسپوتنیک، دیلی‌میل نوشت: این حادثه در منطقه ای رخ داد که بیشترین تعداد حیوانات وحشی را دارد.

این کشیش شاگردان خود را برای نمایش یک اتفاق حیرت انگیز جمع کرده بود؛ حادثه ای که در انجیل آمده است یعنی راه رفتن حضرت عیسی (ع) روی آب!

کشیش وارد آب شده و تقریبا ۳۰ متر راه رفت و وقتی می‌خواست به ساحل برگردد، سه کروکدیل به او حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دانشجویانی که در محل حادثه بود، به خبرنگاران گفت: «ما تا این لحظه نمی فهمیم که چطور چنین اتفاقی افتاد، برای آنکه او کل هفته را عبادت می‌کرد و کروکدیل ها در دو دقیقه به زندگیش پایان دادند.»

این روزنامه خاطر نشان می‌کند: وقتی که مامورین حوادث غیر مترقبه به محل رسیدند کشیش فوت کرده بود.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2844538259843508757 برچسب‌ها : زیمباوه کلیسا کشیش کروکدیل بلایی که کروکدیل‌ها بر سر کشیش زیمباوه‌ای آوردند لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها انصراف، ائتلاف / آرایش جدید در صحنه انتخابات + تصاویر جسد شاه مازندران+عکس قالیباف به نفع رئیسی انصراف داد مرگ 8 زن وکودک به خاطر خودنمایی جوان زانتیا سوار+عکس با پول رهن خانه دامبو را خریدیم/ 5 سال است در این فولکس زندگی می‌کنیم +عکس و فیلم 8 علت درد قفسه سینه که به قلب ربطی ندارد! گروه بهمن از دو چینی جدید رونمایی کرد +عکس چای سبز را چه زمانی مصرف کنیم؟ اعتراض سعید معروف به داور زن مسابقه +عکس 14 خاصیت چای دارچین ( +طرز تهیه) لیست همه پربازدیدها برگزیده ها بلایی که کروکدیل‌ها بر سر کشیش نگون‌بخت زیمباوه‌ای آوردند! کتک زدن مادر به خاطر بازی با موبایل! خودروهای کمیته انقلاب اسلامی در دهه 60 +عکس دسترسی به توییت شخصیت‌ها بدون نیاز به فیلترشکن ممکن شد نسل جدید پردازنده‌های اینتل تحت عنوان Core i9 به بازار خواهند آمد تصاویر جدیدی از گوشی اچ تی سی یو 11 منتشر شد! تعطیلات عید 5 روز می شود / تغییرات 15 گانه در تعطیلات رسمی کشور با دانستن یکی از این 16 زبان برنامه‌ نویسی دیگر بدون شغل نخواهید بود مشخصات گوشی جدید هواوی نوا 2 فاش شد رکورد شکنی سرباز 101 ساله در سقوط آزاد +فیلم و عکس آخرین مطالب همه سایت 13:36 بلایی که کروکدیل‌ها بر سر کشیش نگون‌بخت زیمباوه‌ای آوردند! 13:32 پشت پرده نامه سید جواد هاشمی به جواد نکونام 13:32 ۴ هواپیمای ATR امروز تحویل ایران می‌شود 13:28 فسیل مار بالدار کشف شد 13:28 عربستان، اولین مقصد خارجی ترامپ! 13:27 ارنستو والورده ؛ سرمربی جدید بارسلونا 13:27 الیاس حضرتی در برنامه تا پاستور 13:15 کتک زدن مادر به خاطر بازی با موبایل! 13:14 برانکو: باشگاه پولی به من نداده است 13:14 مراجعه ۱۲هزار نفر برای سقط جنین به پزشکی قانونی فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید

آفتاب‌‌نیوز :

اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و با نتیجه پرگل ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم دیگر را هم در این فصل به دست آورده باشد.

مسی ستاره اول تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از شش گل اینترمیامی در این بازی را وارد دروازه حریف کند و پاس هر پنج گل دیگر را هم برای بازیکنان اینترمیامی ارسال کرد تا نمایشی خیره کننده و متفاوت را ارائه کرده باشد.

مارتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه گل‌ها در این بازی مهم بودند، اما لئو کاری تاریخی را با ارسال پنج پاس گل و به ثمر رساندن یک گل انجام داد. در عین حال نمی‌توانم سه گل سوارز و دو گل روخاس را هم فراموش کنم. هر دو گل روخاس خیلی زیبا بود، اما گل دوم او فوق‌العاده بود. با این حال، به‌خاطر جنبه تکنیکی لئو روی پاسی که ارسال کرد، گل قیچی برگردان سوارز را به‌عنوان گل محبوبم انتخاب می‌کنم.

مسی بازی‌های فوق‌العاده‌ای در بارسلونا و در طول دوران حضور من در این تیم داشت. اما من در عین حال بازی نیمه نهایی برابر پاراگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به‌خاطر دارم که او نتوانست گل بزند، اما بهترین بازیکن زمین بود. من همیشه این را گفته‌ام و شاید تکراری باشد، اما مسی همیشه کاری جدید انجام می‌دهد.

این که در یک بازی تیمت شش گل بزند و تو روی هر شش گل موثر باشی اتفاقی که شاید به سختی بتوانیم دوباره آن را ببینیم. او همیشه مهره موثری برای ما بوده است. امروز رابطه خوب و همکاری مسی و سوارز را در نیمه دوم مثل روز‌های قدیم دیدیم. این دو نفر در بازی بسیار موثر هستند.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) میمون نگون‌بختی که در خشکی توسط کروکودیل شکار شد!
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • (ویدئو) بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد! (فیلم)
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • ببینید | بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • عملیات نجات سرنشینان پراید نگون‌بخت در سیل وحشتناک | فیلم
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد