Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:48:07 GMT

اعضای شعب اخذ رای قرچک در چارچوب امور محوله حرکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۷۹۷۷

اعضای شعب اخذ رای قرچک در چارچوب امور محوله حرکت کنند

قرچک-رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: اعضای شعب اخذ رای باید در چارچوب امور محوله حرکت کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل تنها با نمایندگان فرماندار موضوع را در میان بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جعفری ظهر سه شنبه در همایش آموزشی- توجیهی اعضای شعب اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان قرچک از دیماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد که متشکل از هیئت اجرایی و دو هیئت نظارت و بازرسی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ستاد انتخابات شهرستان قرچک مقدمات، تجهیزات و ملزومات مورد نیاز پیش بینی شد و تا به امروز هیچ مشکلی در این خصوص نداریم، تا بتوانیم در ۲۹ اردیبهشت انتخابات باشکوهی برگزار کنیم.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: انتخابات امسال، تفاوتی با ادوار گذشته در ارتباط با نحوه برگزاری وجود دارد که این تفاوت در ارتباط با وجود صندوقهای الکترونیکی است که در مورد صندوقهای اخذ رای شورای اسلامی شهر صورت می گیرد.

جعفری افزود: در هر شعبه اخذ رای بین ۲ تا ۵ عدد صندوق الکترونیکی قرار میدهیم و اخذ رای ریاست جمهوری به شکل صندوقهای سنتی ودستی انجام می شود.

وی گفت: فرآیند اطلاع رسانی در ارتباط با نحوه اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک به شکل الکترونیکی از طریق چاپ پوستر و ارسال آن از طریق شبکه های اجتماعی به شهروندان اطلاع رسانی شده است و صرفا نامزدهای شورای اسلامی شهر با کد انتخابی مخصوص به خود در انتخاب می شوند که با همین کدهای انتخاباتی شناسایی خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک اظهار داشت: علاوه بر صندوقهای الکترونیکی که به منظور اخذ رای نامزدهای شورای اسلامی شهر قرچک در نظر گرفته شده است، صندوقهای به شیوه سنتی نیز به منظور اخذ آرای شورای شهر مد نظر قرار دارد که در صورت ایجاد مشکل در فرآیند اخذ صندوق مکانیزه، بتوان به شکل جایگزین که همان انتخابات سنتی است از این صندوقها استفاده گردد.

جعفری بیان داشت: اعضای شعب اخذ رای باید در چارچوب امور محوله حرکت کنند و در صورت بروزهرگونه مشکل تنها با نمایندگان فرماندار موضوع را در میان بگذارند.

گفتنی است، همایش آموزشی - توجیهی اعضای شعب اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان قرچک با حضور علیرضا جعفری رئیس ستاد انتخابات، حسین عباسی بخشدار مرکزی و اعضای شعب اخذ رای در کانون ملائک برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری