Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:36:44 GMT

ورزش اردبیل ‌فدای طرفداری و هواداری از یک نامزد و یک جناح

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۸۲۵۱

ورزش اردبیل ‌فدای طرفداری و هواداری از یک نامزد و یک جناح

محلی که برای دیدار رئیس جمهور با مردم اردبیل در نظر گرفته شده ورزشگاه بازسازی شده حسین رضازاده است؛علی رغم درخواست‌های قبلی جمعی از ورزشی‌های استان، تصمیم مسئولان برای تحقق این امر نوعی بی‌توجهی به مدیریت اماکن ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر پرستار، خبرنگار و فعال ورزشی استان اردبیل در یادداشتی با عنوانورزشگاه رضازاده و میتینگ انتخاباتی نوشته است:

تبلیغات گسترده و وسیع انجام یافته در فضای مجازی نشان می‌دهد که رئیس جمهور در ادامه مسافرت‌های تبلیغاتی برای دیدار با مردم اردبیل، چهارشنبه هفته جاری به این استان مسافرت می‌کند، متاسفانه محلی که برای این دیدار در نظر گرفته شده ورزشگاه بازسازی شده حسین رضازاده است؛علی رغم درخواست‌های قبلی جمعی از ورزشی‌های استان تصمیم مسئولان برای تحقق این امر نوعی بی‌توجهی به مدیریت اماکن ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تا دیروز تبلیغات وسیع و گسترده از باب عنایت دولت تدبیر و امید برای بازسازی و استانداردسازی این مجموعه و مجموعه شهید آسمانی صورت می‌گرفت متاسفانه تصمیم اخیر مبنی بر انجام میتینگ انتخاباتی در آن ضربه زدن به هزینه‌های انجام یافته و تلاش‌هایی است که در یک سال گذشته برای آبرومندانه‌سازی این دو مجموعه انجام پذیرفته است.

اگر تا دیروز افتخار می‌کردیم که کفپوش مجموعه ورزشی رضازاده از نوع بهترین جنس و مارک جهانی است امروز نیز اگر آن مجموعه در اختیار میتینگ‌های انتخاباتی از هر گروه، باند و جناح و دسته که قرار بگیرد باید افتخار بکنیم که در کم‌ترین زمان ممکن به معیوب ساختن آن با دست خود اقدام کرده‌ایم.

ممکن است ادعا بکنند که می‌خواهند کفپوش را مفروش کنند، این عمل هم نمی‌تواند از آسیب وارده به کفپوش جلوگیری بکند و مسلما در این صورت بر اساس قرارداد منعقده گارانتی کفپوش منتفی شده و شرکت امیر ساران نماینده شرکت گرفرود در ایران رسما در قبال این حرکت موضعگیری می‌کند.

به خاطر ورزش و برای مانور دادن و خود را عزیز این و آن کردن، ورزش اردبیل را دچار ضرر و خسران نکنید، قدم میهمان مردم اردبیل روی دیده‌های ما و ورزشکاران، ولی محل برگزاری میتینگ را عوض کنید و حفظ و نگهداری از این مجموعه را با هیچ چیز و پست و مقام و بارک اله و احسن و ماشااله عوض نکنید. حفظ و نگهداری از این سرمایه عظیم ورزش اردبیل وظیفه تک تک مسئولان است و امید است تا روز چهارشنبه با تغییر محل سخنرانی رئیس جمهور این مجموعه را از هرگونه آسیب احتمالی محاظت کنند.

عیار همه آنهایی که سنگ ورزش را به سینه می‌زنند در درخواست برای تغییر محل سخنرانی مشخص خواهد شد؛ نمی‌شود هم خود را طرفدار و سینه چاک ورزش قلمداد کرد و هم از برگزاری میتینگ انتخاباتی در ورزشگاه رضازاده حمایت کرد.ورزش و آینده آن را نباید فدای طرفداری و هواداری از یک نامزد و یک جناح کرد، ورزش اردبیل بعد از سال‌ها انتظار مجهز به کفپوش استاندارد شده است و به این زودی و به آسانی به آن نباید آسیب وارد کنیم.

مرثیه‌ای برای کف پوش سالن رضازاده

اگر تصمیم دست اندرکاران مبنی بر برگزاری گردهمایی انتخاباتی در ورزشگاه رضازاده حتمی بوده است چرا از 10 روز قبل نسبت به آماده کردن زیرساخت‌های مورد نیاز اقدام نکردند؟ می‌توانستند به موقع ضمن تماس با شرکت نصب کننده کفپوش و با اعزام نصاب به جمع آوری کف پوش اقدام کنند. بپذیرید که در چنین شرایطی و قرار گرفتن یکی از دو ورزشگاه رضازاده و شهید آسمانی به گردهمایی‌های غیرورزشی ضربه زدن به سرمایه‌های ورزش اردبیل است.

ورزشی‌ها و کسانی که با فعالیت ورزشی بر روی کف‌پوش‌های غیراستاندارد آسیب‌دیدگی‌های متعددی را متحمل شده‌اند قدر کف پوش استاندارد را می‌دانند و آگاه هستند که حضور با کفش‌های معمولی بر روی کف پوش ها چه لطماتی می‌تواند بر آن وارد کند و چنین است که اگر مجبور به حضور باشند و کفش ورزشی به پا نداشته باشند اجازه حضور با کفش معمولی را به خود نمی‌دهند و با جوراب بر روی آن قدم می‌گذارند.حال چگونه این حضرات که در مصدر کار هستند موافقت می‌کنند تا میتینگ انتخاباتی با حضور ده‌ها و صدها نفر در روی آن برگزار شود، برای ما پوشیده است.

قدر نعمت‌ها را باید بدانیم و اجازه ندهیم با دست‌های خود سرمایه‌ای را که با خون دل و تحمل انواع منت‌ها نصیب ورزش استان شده است به آسانی از دست بدهیم و برای یک سخنرانی، کف پوش استاندارد ورزشگاه رضازاده را در معرض آسیب جدی قرار بدهیم.

مسئولان و عزیزانی که تا دیروز مجهز شدن این مجموعه و استانداردسازیآن را برای خود افتخاری قابل توجه قلمداد می‌کردند و این کار و اقدام آنها نیز مورد رضایت و تکریم ورزشی‌های استان قرار می‌گرفت به این زودی شیرینی استاندارد‌سازی سالن را در کام آنها از بین نبرند و اجازه بدهند سال‌های سال نام آنها در ورزش اردبیل به نکویی و زیبایی به یادگار بماند.

هر نوع تجمع و استفاده غیرورزشی از کف‌پوش مجموعه ورزشی رضازاده به مانند مرثیه‌ای برای آن می باشد؛ اجازه داده نشود که خواسته و ناخواسته برای یک مراسم یک یا دو ساعته کف پوش مجموعه رضازاده به دلیل عدم رعایت موارد مورد نیاز، گارانتی چند ساله‌اش باطل شود.

انتهای پیام/

R41374/P4001/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان