Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@15:32:38 GMT

آخرین اخبار از برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۸۶۰۸

رئیس کمیته فنی و IT هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: انتخابات این دوره شوراهای شهر و روستا در ۱۱ هزار شعبه به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیته فنی و IT هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: انتخابات این دوره شوراهای شهر و روستا در ۱۱ هزار شعبه به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قاسم میرزایی نکو پیش از ظهر امروز در نشست خبری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از برگزاری انتخابات این دوره شوراها به صورت الکترونیک در ۱۱ هزار شعبه اخذ رأی خبر داد و اظهار داشت: این رأی‌گیری الکترونیک به صورت آزمایشی نیست و به صورت کاملاً دقیق اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: بر مبنای فرمایش امام (ره) که میزان را رأی ملت می‌دانستند و نیز فرمایشات رهبر انقلاب که دغدغه حق‌الناس بودن رأی‌ مردم را دارند، سیستم تجمیع آرای انتخابات طراحی شده و بخشIT هیأت مرکزی نظارت بر روی آن کار کرده و یک اپلیکیشن موبایل برای ناظرین طراحی شده است که ظرف ۳۰ ثانیه پس از استخراج و امضای آمار شعب، نتیجه بر روی سایت مرکزی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته فنی و IT هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه سرورهای هیأت مرکزی به سرور مجلس متصل است و امنیت بالایی دارد، گفت: اپلیکیشن موبایل برای ناظرین نیز با حدود ۱۰۰ هزار نفر لینک است و فردا نیز تست آخر انجام می‌شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی

   

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) شهرستان خمین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

اسکندری افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران