Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@09:31:42 GMT

برنامه های قالیباف در دولت رییسی ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۸۷۰۷

برنامه های قالیباف در دولت رییسی ادامه خواهد داشت

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان با اشاره به اینکه اگر دولت رییسی رای بیاورد مطئن باشید بسیاری از برنامه های قالیباف در آن اجرا خواهد شد افزود: شاید شخص حذف شده است اما شخصیتش و برنامه هایش محفوظ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی در جمع اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری جمنا هدف مشترک بوده است افزود:کناره گیری دکتر قالیباف روند غیر طبیعی نداشت واقعیت همین بود و ما یک هدف مشترکی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شخصیت قالیباف در دولت رییسی حاکم خواهد بود

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه شخصیت قالیباف در صورتی که حجت السلام رییسی رای بیاورد در دولت بعدی حاکم خواهد بود افزود: مطمئن باشید اگر همراهی کنید، دولت بعدی همان دولتی خواهد بود که مطلوب انفلاب است .

وی تاکید کرد: اگراین اتفاق بیفتد و دولت رییسی رای بیاورد مطمئن باشید بسیاری از برنامه هایی که در دولت بعدی اجرا خواهد شد برنامه های دکتر قالیباف خواهد بود لذا کسانی که شعارها ،برنامه ها ومدیریت های وی را قبول داشتند بدانند همچنان این روند ادامه دارد و هیچ تغییری رخ نداده است.

*تمام برنامه های جمنا همچنان برقرار است

حجت‌الاسلام شعبانی افزود: تمام برنامه های جمنا و شعار ما که اقتصادی و اصل و اساس تشکیل جمنا بود همچنان برقرار است.

وی اظهار کرد: احساس اینکه اقای قالیباف کنار رفته و اقای رییسی آمده را نداشته باشید و ما از روز اول گفتیم اصلا یک نفر در کار نیست دو نفر هستند و یک هدف مشترکی دارند و امروز به یک جا رسیدیم .

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدانبا بیان اینکه در روزهای آتی خبرهای خوشی از محفوظ ماندن نقش دکتر قالیباف خواهیم شنیدافزود: شاید شخص حذف شده است اما شخصیتش و برنامه هایش محفوظ است.

* در ستادها عکس مشترک رییسی و قالیباف را نصب کنید

وی با بیان اینکه تمام ستادهای قالیباف به اسم رییسی باید باز بمانند افزود: همگی ستادها عکس مشترک قالیباف و رییسی را نصب کنند و رییسی همان قالیباف و قالیباف همان رییسی است

حجت‌الاسلام شعبانی افزود: مسئولیت این بخش همچنان بر عهده مسئول ستاد مرکزی دکتر قالیباف است درست است شخص عوض شده اما برنامه ها و مدیریت ها برقرار است.

* اگر در انتخاب دچار سستی شوید اتفاقات خوبی نخواهد افتاد

وی بیان کرد: اگردر مسیر حمایت از حجت الاسلام رییسی دچار سستی و برخی از تردیدها بشویم مطمئن باشید خیلی از اتفاقاتی که فکر می کنید خوشایند انقلاب و نظام است اتفاق نخواهدافتاد.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان در پایان با درخواست از اعضای جمنای استان همدان در جهت اتحاد افزود: در این مدت بسیار زحمت کشیده اید در این چند روز که موقع نتیجه گیری است زحمات را از بین نبرید.

در انتهای این مراسم حکم مسئولیت قائم مقامی ستاد حجت الاسلام رییسی به احسان اسدبیگی مسئول ستاد دکتر قالیباف در همدان اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه در این مراسم گفت: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش را حمایت کردند و زیر چتر حمایتی خود قرار دادند، تا نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی افزود: امروز ارتش بر خود می‌بالد که زیر چتر ولایت روی پای خود می‌ایستد و در آسمان و زمین حضور دارد و اینها فقط گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

او همچنین گفت: ارتش هم اکنون در اوج قدرت قرار دارد و در حفاظت از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب نشینی نکرده است و پا به پای نیرو‌های مسلح وعده‌های صادق را محقق می‌سازد.

فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه تاکید کرد: به دوستان و دشمنان خود اعلام می‌کنیم که ارتش نه برای حمله بلکه برای صلح در جهان حضور دارد و البته به دشمن در خانه خودش پاسخ می‌دهیم و این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان هم با اشاره به اینکه فرزندان ایران در عرصه‌های مختلف دلبستگی و وابستگی خود را به مکتب و ارزش‌ها و سرزمینمان نشان دادند گفت: در آغازین روز‌های انقلاب از فرصتی که ایجاد شده بود و دشمن قصد داشت که این نیروی دلسوز را از درون متلاشی کند که امام خمینی (ره) با دوراندیشی و درایتمندی، روح و هویت جدیدی به ارتش داد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: امروز نیروی قدرتمند ارتش در کنار دیگر نیروها، نظم و امنیت را هم در داخل و هم در بیرون از مرز‌ها تامین کردند.

او همچنین گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس، پس از ۷ ماه ددمنشی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بیگناه، خواری و ذلت را به اوج رساند و به مرکز دیپلماسی ما حمله کرد، که به دستور رهبر معظم انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در یک دفاع مشروع، پاسخ دندان شکنی به دشمن صهیونیستی دادند.

استاندار همدان افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و در آرمان‌های خود تعارفی با کسی ندارد و در وعده صادق نیرو‌های ما وارد عمل شدند و صد‌ها موشک و پهپاد به سمت دشمن پرتاب کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود