Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی فرصت رسیدگی به رانت های دولتش را هم ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد باقرعبادی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان، اظهارکرد: آقای رئیس جمهور تاکنون هیچ گاه نمایندگان ملت را به حضور نپذیرفته است اصلا ایشان برای کشور وقت نمی گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر آقای روحانی به خراسان جنوبی نه برای راه‌آهن و نه آب که دو مورد حیاتی برای این استان است وقت گذاشته نشد. مجموع مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی 270 میلیارد تومان بود که به استان‌هایی که وزیر از آن استان بود، کلی اعتبار دادند. این‌ها رانت‌هایی است که اصلا آقای رئیس جمهور وقت نگذاشته که به آن‌ها رسیدگی کند.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از 270 میلیارد تومان 70 میلیارد محقق شد، خاطرنشان کرد: قبل از سفر دوم رئیس جمهور اعلام کردم که قبل از آمدن 270 میلیارد تومان را به استان محقق کنید.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: در این سفر حتی آقای روحانی حاضر نشد کلنگ راه آهن و آب را به زمین بزند و این بی اعتنایی به خطه ی شرق کشور بود.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات و بی اعتنایی‌ها از سوی دولت طبیعی بود، گفت: دولت تاکنون، دولت رانت بوده یعنی هر وزیری از هر خطه ای بود اعتبارات را به آنجا می‌برد وهیچ نظارتی نبوده و به محرومیت در مناطق مختلف کشور توجهی نشد.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر بی اعتنایی دولتی‌ها بر منطقه شرق کشور، گفت: راس اعتبارات آب برای دو استان کشور است که وزیر نیرو از این مناطق است و استان پرآبی است که رئیس جمهور به آن بی اعتنایی کرد.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: کسی که خود را خدمتگذارمردم می کرد باید ارباب ساده زیست باشد نه اینکه در خانه های 50 ، 40 میلیارد تومانی بنشیند؛ فردی که این گونه زندگی کند اصلا درد محروم را نمی فهمد؛ با درد مردم محروم بی آب در نقاط مرزی استان مانند سربیشه و درمیان آشنا نیست.

وی بیان کرد: طبق شاخصه های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، دولت باید خدمتگزار مردم باشد نه ارباب آنها.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به شاخصه های یک رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس دولت باید مدیریت جهادی داشته، پشتیبان ولایت فقیه و قانون اساسی بوده و طرح هایی ارائه ندهد که دشمنان از آن استناد کرده و خون شهدا اسلام پایمال شود.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: با توجه به سوابق، ضمن احترام به بقیه ی کاندیداهای فرد مورد تایید من آقای رئیسی است.

وی تصریح کرد: آقای رئیسی انسان ساده زیست بوده و مشکل مالی نداشته در سیاست گذاری خود مشکلی ندارد، انرژی خوبی دارد و مدیرتوانمند، پیگیر، قوی، مهربان، پشتیبان ولایت فقیه و قانون اساسی است.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به معیارها آیت الله رئیسی بهترین گزینه با توجه به شاخصه های مقام معظم رهبری و امام راحل هستند که امیدواریم ایشان رأی بیاورند و در واقع مردم شرق کشور یک فریاد رسی در سیستم اجرایی کشور داشته باشد.

حجت الاسلام عبادی گفت: علاوه بر معیارهای رهبرانقلاب وامام راحل (ره) که در شخص آیت الله رئیسی است؛ مناطق مختلف کشور و آبادانی و توسعه هر منطقه با وجود ایشان تحولی ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تکرار این دولت خسران زیادی برای خراسان جنوبی خواهد داشت، افزود: تکراردولت روحانی یعنی تکرار چهارسال گذشته و این مردم هستند که باید انتخاب کنند یعنی برگشت به عقب.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر اولا آیت الله رئیسی بسیار با سعه ی صدر است، یک شخصیت فرا جناحی است افراد متعهد از جناح های مختلف اصول گرا، اصلاح طلب و طیف های مختلف مردم هستند که در کنار ایشان هسته و بوده اند.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: دست ملاطفت ایت الله رئیسی روی سرهمه بوده است؛ ایشان مربوط به یک جناح خاصی نیست یک شخصیت فرزانه و فرا جناحی بوده که هرکسی می‌خواهد به ستادشان برود برود در باز است.

وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی فرد بسیارمعقول و به دور از کندروی و تند روی ها بوده؛ دیپلماسی خوبی دارد و خیلی می تواند در کنار رهبری باشند؛ دیپلماسی خارجی ما را به خوبی مدیریت کنند و روابط حسنه ای با دنیا ایجاد کند.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرگز نگاه آقای رئیسی تقابل با دنیا نیست، ایشان شخصیت بسیار لطیفی دارند و من مطمئنم که روحیات ایشان باسیاست تعاملی بسیارخوبی با دنیا خواهند داشت چنان چه در استان ما رئیس خبرگان بودند تعاملی بسیارخوبی با تمام جریانات سیاسی داشتند و مانند یک پدر تاکنون بوده اند.

حجت الاسلام عبادی گفت: متاسفانه برخی ها از سر تخریب و ظلم ایشان را متهم می کنند؛ اگر گذشته ی ایشان را نگاه کنید متوجه می شوید که آینده ی ایشان را می شود حدس زد و چه خواهد بود.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی در عین حال که زمان زیادی از مسئولیت ایشان درتولیت آستان قدس رضوی نگذشته است؛ کلی خدمات ارائه داده و به محرومین توجه بسیاری داشتند.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آستان قدس را آیت الله رئیسی متحول کردند؛ مدیریت بسیار قوی و مردم داری ایشان بی نظیر است به طوری که گاهی ایشان میرفتند در صحن ها می ایستادند و با مردم ساعت ها گفتگو می کردند و هیچ محدودیتی در کار نبود.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: در مناظره ای دیدم که یکی از کاندیدادها در جهت تخریب ایشان گفت که شما این ها را از امام رضا (ع) هزینه کردید در صورتی که ایشان برنامه ای برای انتخابات نداشتند و توجه به محرومان و مردم جزء ذات شان بوده و مربوط به انتخابات نیست.

وی بیان کرد: همه افرادی که تخریب می کنند و همه ی دنیا نیزمی دانند که ایشان هیچ قصدی برای انتخابات نداشتند و مردم اصرار فراوانی برای آمدن ایشان به انتخابات داشتند و ایشان مقاومت می کرده و فرمودند که من تازه در این عرصه وارد شدم و کاردارم.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی بزرگان و علمای بزرگ و خیلی از گروه های مختلف وروحانیون از طیف های مقتدرو حزب های مختلف حزب اللهی های فراوانی به ایشان مراجعه ی کردند و ایشان پذیرفتند.

حجت الاسلام عبادی تاکید کرد: کارهایی که ایشان در آستانه ی قدس بعد ازتصدی یشان انجام داد اصلا آن زمان نگاه انتخاباتی نداشتند و مردم همه این را می دانند تا با اصرار فراوان ایشان آخر پذیرفت در انتخابات حضور داشته باشد.

وی بیان کرد: این که اقدامات آیت الله رئیسی را به انتخابات ربط بدهیم و یا خدای نکرده حرف هایی بزنیم که باعث اهانت ویا تهمت هایی به ایشان شود.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: از آقای رئیسی یک دانه فساد مالی، زد و بند اقتصادی وجود ندارد و در مناظرات هیچ کس نتوانست بگوید علی رغم 30 سال خدمت، در جایی فساد مالی ایشان مرتکب شده باشد.

حجت الاسلام عبادی گفت: گاهی در مناظرات شاهد ادبیات بی ادبانه ای خدمت به ایشان و با عبارت زشتی اهانت آمیزی بودیم که با اخلاق مداری ایشان، برنده ی مناظره آیت الله رئیسی بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین چالشی که برای کلانشهر اراک وجود داشته و دارد جذب و انتقال سرمایه به این شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، نادر قلی ابراهیمی عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: بودجه در نظر گرفته شده برای ۱۴۰۳ شش همت است و این برای کلان شهر اراک کافی نیست.

وی افزود: موضوع مورد اهمیت آن است که به چه شکل می‌توان سرمایه و سرمایه‌گذار برای توسعه شهر جذب کرد.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین چالشی که برای کلان شهر اراک وجود داشته و دارد جذب و انتقال سرمایه به این شهر است.

ابراهیمی ادامه داد: برخی شهرها در کشور دارای شرکت توسعه و عمران است و فرصت‌های خوب و قابل سرمایه‌گذاری را در این شرکت مورد توجه قرار داده‌اند و از همه مهم‌تر در این مهم مردم را شریک کرده‌اند، موضوعی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار داشت.

وی با تبریک هفته شورا گفت: ما باید بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که بیش از گذشته در خدمت به مردم و مشارکت با مشاوران، خرد جمعی و هم‌افزایی لازم را برای توسعه و پیشرفت شهر رقم بزنیم.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید روز به روز و لحظه به لحظه برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم، چراکه همه مدیون این مردم هستیم، مردم شریف ایران اسلامی با ایثار و فداکاری همیشه پشت نظام و حاکمیت هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه اراک اولین شهر مهندسی ساز کشور است، افزود: بیش از ۲۶۰ سال از قدمت شهر، زمانی که یوسف خان گرجی که این شهر را بنا کرد، می‌گذرد.

وی با اشاره به سابقه و قدمت تاریخی بازار اراک گفت: در راسته بازار سرپوشیده اراک و هشت گذر آن همه فرصت‌ها و امکانات مورد نیاز یک شهر فراهم شده بوده و موجبات تجارت در این شهر را فراهم کرده است.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در یک برهه‌ای از تاریخ در اراک در حدود ۴۰ کمپانی خارجی در زمینه تولید و تجارت فرش فعالیت می‌کردند.

ابراهیمی تصریح کرد: نمایندگان مجلس دوازدهم زمانی پای به مجلس می‌گذارد که هیچ تأثیری در لایحه بودجه ۱۴۰۳ و ارقام بودجه برنامه هفتم توسعه ندارند.

وی با بیان اینکه در استان مرکزی دو نفر از نمایندگان در مجلس جدید هستند و این کفایت نمی‌کند، افزود: یک موضوع مهم برای کلان شهر اراک این است که افق دراز مدت این کلان شهر چگونه و قرار است و به کجا برسد، چه داشته‌هایی دارد و آمایش سرزمینی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چیست چراکه این مهم را ما در حال حاضر نداریم.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمارها توسط سازمان برنامه و بودجه استخراج شده اما نیاز است که این موارد بررسی شود و صحت سنجی آن انجام شود.

ابراهیمی افزود: درخواست بنده از شورا، بررسی موضوع آمایش شهر اراک و چشم‌انداز آن است که در آن فرصت‌های توسعه شهری و حمل و نقل عمومی لحاظ شده باشد و اینکه چند فروشگاه بزرگ در این شهر حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: پس از پایان انتخابات مجلس تاکنون هفت جلسه مجمع منتخبین استان تاکنون برگزار شده و جریان‌سازی خوبی در راستای ایجاد همگرایی ایجاد شده است، در صورتی که بتوانیم در استان این همگرایی ایجاد شده را به هم افزایی تبدیل کنیم نتایج خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به منظور افزایش بهره‌وری باید از فناوری‌های نوین استفاده کرد، یکی از دلایل کم بودن بهره‌وری عدم استفاده از فناوری‌های نوین است.

ابراهیمی با بیان اینکه فناوری‌های نو یکی از پارامترهای پیشران در توسعه و تعالی کشورهای پیشرفته است، خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری شهر و استان مرکزی و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند جایگاه بالاتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: سال گذشته در استان مرکزی ۲۲ همت مالیات اخذ شده است که بخشی از این مالیات را می‌توانستیم برای توسعه و تحقیق و توسعه واحدهای دانش بنیان و صنایع مورد استفاده قرار دهیم، چرا که این قوانین موجود است، اما مورد غفلت واقع شده است.

نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هفته گذشته در مذاکراتی که با وزارت راه صورت گرفت، ۶۰ همت اعتبار برای تکمیل کنارگذر شمالی اراک در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751251

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!