Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در شهرستان سلسله با بیان اینکه نقشه راه ملت ایران، مبانی و اصول فکری حضرت امام(ره) و زوایای شخصیتی ایشان است اظهار داشت: ما باید برای شناخت امام(ره) و جلوگیری از تحریف شخصیت و نقشه راه ایشان به بازخوانی شخصیت امام(ره) بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مبانی اصول فکری امام(ره) ساده‌زیستی و اجتناب از اشرافیگری بود گفت: یک عده‌ای زندگی اشرافی دارند و از سوی دیگر مدعی اعتقاد به راه امام(ره) و شهدا هستند این در حالی ‌است که بحث دنیاخواهی و آخرت ‌طلبی دو مقوله‌ای هستند که هرگز در کنار یکدیگر جمع نمی‌شوند.

وی با اشاره به ساده زیستی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: ما باید بر خود ببالیم که رهبری اینگونه ساده زیست داریم که همان سبک زندگی اسلامی را دارد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم الشتر با تأکید بر اینکه کلید حل مشکلات کشور نه در لوزان است و نه در ژنو، تصریح کرد: کلید حل مشکلات ما در داخل کشور است، چرا که ما کشور توانمندی هستیم، بهترین معادن، بهترین خاک‌ها، بهترین سرمایه‌ها بهترین نیروی انسانی، بهترین امت‌ها، بهترین شهدای هسته ای و از همه مهمتر بهترین رهبر را داریم.

وی افزود: دشمنان انقلاب و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل با خوی چپاولگری به این نتیجه رسیده اند که حریف اراده ملت ایران نخواهند بود.

گودرزی با انتقاد از عملکرد برخی از مسؤولان دولتی گفت: آیا سزاوار است که یک وزیر بگوید آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام توان دفاعی ما را از کار بیاندازد، آیا درست است که یک نفر نفوذی دشمن در لباس دوست بیاید و بگوید که ما جوانانمان را در سوریه به کشتن می‌دهیم و آیا این تفکر انقلابی است؟ انقلابی که حاصل رنج امام(ره) و خون شهداست.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما با داعش در خارج کشور مقابله نکنیم امنیت کشور به خطر می‌افتد و برخی می‌خواهند با امنیت کشور بازی کنند، این در حالیست است که اگر امنیت آسیب ببیند نمی‌توان آنرا جبران کرد.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با دعوت به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی افزود: همه باید بدانند که حضور حداکثری ملت در روز رأی گیری باعث تحکیم مبانی انقلاب و کورشدن چشم دشمنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از این کاندیداها که رأی بیاورند برخواسته از رأی ملت هستند و همه باید از آن حمایت کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ضعف‌هایش را انکار نکند، گفت: مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند برویم.

مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در رابطه با عملکرد دولت در مهار تورم، اظهار داشت: ما نمی گوییم عملکرد دولت صد در صد رضایت بخش بود اما ارزیابی بنده از عملکرد اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲، این است که پای کار آمد و عزم جدی داشت اما در همین حد که می بینیم، موفق بود.

وی با اشاره به موانع تحقق اهداف دولت، گفت: دولت باید عزم جدی برای تحقق اهدافش داشته باشد لذا باید به سراغ تقویت کابینه اش برود اما این به معنای تغییر نیست؛ ما لزوما به دنبال مچ گیری و تغییر وزرا نیستیم بلکه دولت باید بُعد مسوولین اجرایی را به هر طریقی تقویت کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت خودش باید ضعف هایش را بازگو کند و آنها را انکار نکند؛ مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند رفت. نماینده ها با مداخلات در انتسابات، اثرهای منفی گذاشتند اما خود دولت هم جدی نبود و به نظر من آقای رییسی جدیت لازم در یافتن و آوردن افراد قوی به عرصه اجرایی کشور را، نداشت.

آقای باقری بیان کرد: در حوزه اقتصادی کشور، انتظار داشتیم که دولت پهلوان ها را روی کار بیاورد اما این اتفاق رخ نداد این انتقاد هم لزوما در سطح وزرا نیست؛ بلکه از رأس قوه مجریه تا سطوح پایین‌تر در شهرستان ها هم، اولویت این نبوده که تیم های اقتصادی تقویت شود و حضور افراد قوی را شاهد نیستیم.

وی اظهار داشت: پیش بینی من از آینده این است که قطعا روزهای بهتر اما چالش های بیشتری هم خواهیم داشت؛ کشور ما به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … در بَعد بین المللی و حتی داخلی، با مشکلاتی مواجه است؛ درواقع رقابت سیاسی و اجتماعی خوب است اما بعضا رویکرد منفی پیدا کرده و به ضرر مردم تمام می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است