Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:21:15 GMT

گواردیولا: ونگر به جای غر زدن بازی‌هایش را ببرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۱۹۲۶۰

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به انتقاد از آرسن ونگر پرداخت و به او توصیه کرد به جای نگرانی راجع به نتایج دیگر تیم‌ها، باید تیم خودش بیشتر بازی هایش را پیروز می‌شده است.

ورزش سه: ونگر اخیرا مدعی شده که بعضی تیم ها پس از اینکه تکلیفشان در لیگ مشخص شده، دیگر لیگ را جدی نمی‌گیرند و به نتایج اهمیتی نمی‌دهند و این در حالیست که صعود تیم او به چمپیونزلیگ به نتایج دیگر تیم ها بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حال گواردیولا نیز پاسخ ونگر را داد.
او گفت:" نمی‌فهمم چطور بعضی مربیان راجع به دیگر باشگاه ها و دیگر تیم ها صحبت می‌کنند. از آرسن سوال کنید نه من! افرادی که به عنوان مربی استخدام شده اند، تمام تمرکزشان روی نتایج تیمشان است، کاری را که باید انجام می‌دهند. تا به حال بازیکنی را در زندگی ام ندیدم که به زمین برود و به دنبال کسب پیروزی نباشد. ولی اگر می‌خواهید اوضاع اینطور نشود، باید بازی های بیشتری را ببرید یا قبل رسیدن به مقاطع پایانی صعود به چمپیونزلیگ را قطعی کنید و بدین ترتیب مشکلی به این شکل نخواهیم داشت."

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند موفق شد پاری سن ژرمن را با گل نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ شکست دهد.

این پیروزی زردپوشان علاوه‌بر اینکه آنها را به فینال چمپیونزلیگ نزدیک می‌‌کند بلکه جایگاه پنجم فصل آینده لیگ قهرمانان را به بوندسلیگا داد.

با توجه به برگزاری چمپیونزلیگ از فصل آینده با فرمت جدید، یوفا اعلام کرد که در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، دو لیگی که ضریب امتیازی بیشتری به‌دست بیاورند، یک سهمیه اضافه دریافت خواهند کرد و پنج تیم را در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهند داشت.

ایتالیا قبلاً یکی از جایگاه‌ها را تصاحب کرده بود و پیروزی امشب دورتموند به معنای تثبیت جایگاه دیگر برای آلمان است. این پیروزی بوندسلیگا را به امتیاز ۱۸/۳۵۷ رساند و لیگ برتر انگلیس حتی در صورت قهرمانی استون ویلا در لیگ کنفرانس هم امتیاز ۱۸.۲۵ را دریافت خواهد کرد که برای جایگاه پنجم کافی نیست‌.

این خبر خوبی برای خود دورتموند است که هم‌اکنون با ۵۷ امتیاز در رتبه پنجم بوندسلیگا ایستاده است و برای حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ فقط کافی است این جایگاه را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد