Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه حضور قالیباف در انتخابات به واسطه تکلیف بود، گفت: حضور قالیباف برای نه گفتن به تبعیض، فساد و ناکارآمدی در کشور بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زهره الهیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دولت آینده دریچه‌ای به سمت تحقق اهداف عدالت‌طلبانه در انقلاب اسلامی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری جبهه مردمی به این نتیجه‌گیری رسیده شد که یک کاندیدای واحد در صحنه انتخابات حضور داشته باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلابی براساس تعهد و تکلیف ایجاد و کاندیداهای مورد نظر جبهه نیز تاکنون نشان داده‌اند که شیفته قدرت نیستند بلکه خواهان خدمت هستند.

الهیان خاطرنشان کرد: این دیدگاه برگرفته از فرهنگ و تفکر زمان انقلاب و دفاع مقدس است و با هم‌افزایی که امروز ایجاد شده اقبال عمومی جامعه به سمت جریان انقلابی است.

وی با اشاره به مناظرات گفت: صحبت‌های مطرح شده در مناظرات از سر دردمندی، دلسوزی و در واقع ناکارآمد دانستن دولت مستقر بود و حجت‌الاسلام رئیسی در مناظرات برای حفظ نظام و جلوگیری از ایجاد یأس و ناامیدی مناعت طبع نشان دادند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به حضور میرسلیم در انتخابات ادامه داد: رایزنی‌ها انجام شده و آقای میرسلیم نیز برای وحدت نیروهای اصولگرا اعلام آمادگی کرده‌اند.

الهیان با اشاره به هراس دشمن و تخریب کاندیداها افزود: تخریب‌ها نشان از هراس دشمنان کشور نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/

R41350/P1384/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903192

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد