Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان قرچک، علیرضا جعفری با اشاره به اینکه متولدین 29 اردیبهشت 1378 و بالاتر می توانند دراین دوره از انتخابات شرکت کنند ،افزود: بیش از 2هزار نفر در قالب عوامل اجرایی ، خدماتی و انتظامی وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان قرچک را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ستاد انتخابات شهرستان قرچک با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان، اظهار کرد: 140 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در سطح شهرستان پیش بینی شده که 114 شعبه آن ثابت شهری و 26 شعبه آن نیز ثابت روستایی است و 2 صندوق سیار نیز برای این دوره از انتخابات درنظر گرفته شده است.
جعفری اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان قرچک ضمن رصد فعالیت های تبلیغاتی نامزدها، با هرگونه تخلف دراین زمینه برخورد و پس از مستندسازی، موارد تخلف را به مراجع قضایی ارائه می کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها 29 اردیبهشت برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109**1625

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت میلیاردی متصدی فروشگاه زنجیره‌ای برای عرضه خارج از شبکه گوشت منجمد خبر داد و   پرونده فروشگاه زنجیره‌ای متخلف برای عرضه خارج از شبکه ۱۳۰ کیلوگرم گوشت منجمد به ارزش ۳۶۷ میلیون ریال در شعبه بدوی دادگاه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یک فروشگاه زنجیره‌ای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجف زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات