Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:41:58 GMT

تبعیت از رهبری مهمترین ملاک برای انتخاب فرد اصلح باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۰۰۶۳

تبعیت از رهبری مهمترین ملاک برای انتخاب فرد اصلح باشد

سمنان- امام جمعه سمنان بابیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه مردم به شمار می رود، گفت: تبعیت از ولایت و رهبری بهترین و مهمترین ملاک برای انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی در دفتر خودبا بیان اینکه امروز چشم دشمنان به انتخابات ایران دوخته تا بتوانند از طریق دخالت در امور داخلی ایران به اهداف شوم خود دست یابند، ابراز داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ضد انقلاب خواهد بود که می کوشند ارزش های ما را کم اهمیت جلوه دهند که باید با انتخاب درست و آگاهانه خود در انتخابات، توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ولایت مداری باید مهمترین شاخصه نامزد اصلح باشد، افزود: رعایت قانون و اخلاق از جمله مواردی است که ستادهای انتخاباتی و نامزدها باید نسبت به آن حساس باشند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم نیز با در نظر گرفتن عملکرد نامزدها از روی شناخت،آگاهی و میزان ولایت مداری آنها، آرای خود را به صندوق بیاندازند.

امام جمعه سمنان بابیان اینکه روز ۲۹ اردیبشهت باید به حماسه پرشور تبدیل شود، ابراز داشت: بر همه مردم واجب است که در این آزمون بزرگ مشارکت کنند و باید گفت هر چه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات فزونی یابد یاس دشمنان و امیدواری را در دل دوست داران نظام تشدید می کند لذا امیدواریم مردم با مشارکت پرشور خود بتوانند حماسه دیگری در تاریخ ایران به ثبت برسانند.

آیت الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: استکبار جهانی که گزینه های نظامی را برای دخالت در ایران ناکارآمد می داند این بار انتخابات ایران را نشانه گرفته تا بتواند از این طریق به اهداف شوم دست یابد که باید گفت حضور حداکثری مردم در انتخابات پایه های نظام و انقلاب را تقویت و دشمن را از رسیدن به اهداف خودش نا امید می کند.

وی افزود: در این برهه کنونی شرکت در انتخابات یک اصل مهم برای نظام محسوب می شود لذا نباید نسبت به آن بی تفاوت بود و یا آرای سفید را به صندوق انداخت چرا که سرنخ این افکار مطالبات دشمن است که باید با برگزاری انتخاباتی پرشور در این امتحان پیروز میدان باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان

ایسنا/سمنان سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به کاهش پرشدگی سد دامغان در مقایسه با سال قبل، گفت: میزان پرشدگی این منبع مهم آبی ۶۱ درصد است.

حمید احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: میزان پرشدگی این سد در سال آبی گذشته ۷۱ درصد بود و اکنون ۱۰ درصد با آن میزان فاصله دارد. 

وی با اشاره به بارش‌های چند هفته اخیر در استان، بیان کرد: این بارندگی‌ها منجر به افزایش سه درصدی شاخص پرشدگی سد شهید شاهچراغی دامغان شد. میزان پرشدگی سد دامغان تا هفته اول فروردین ماه ۵۸ درصد بود که با بارش‌های خوب اخیر، این میزان از مرز ۶۱ درصد عبور کرده است. 

احسانی با اشاره به کاهش درصد پر شدن این سد، ادامه داد: سال گذشته میزان پر شدن مخزن این سد از ۱۱.۶۸ میلیون مترمکعب در سال آبی گذشته به حدودا ۱۰.۲میلیون مترمکعب در ۱۰ اردیبهشت ماه امسال رسید.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان افزود: تراز نرمال سد شهید شاهچراغی شهرستان دامغان ۱۶.۵ میلیون مترمکعب است. 

وی از سد دامغان به‌عنوان مهمترین منبع آبی در شهرستان دامغان نام برد و بیان کرد: امید می‌رود با بارش‌های بهاری شاهد افزایش حجم آب پشت سد باشیم. 

او یادآوری کرد: میزان ورودی لحظه‌ای ناشی از سیلاب‌های اخیر به این سد براساس آخرین آمارها ۶۹۵ لیتر بر ثانیه و خروجی لحظه‌ای آن نیز ۳۸۲ لیتر بر ثانیه بوده است. میزان ورودی لحظه‌ای سد در سال آبی گذشته ۳۴۷ و خروجی آن در سال آبی قبل ۵۶۷ لیتر برثانیه بوده است. 

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی و کاهش بارندگی‌های ناشی از گرم شدن زمین خواستار مدیریت و مصرف بهینه‌تر آب در بخش‌های شرب، کشاورزی و صنعتی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان