Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: انتخاب فرد اصلح از اوجب واجبات بوده و کسی را باید منتخب حکومت داری کرد که ولایی و ارزش های ناب محمدی و انقلابی را در جامعه اسلامی اجر کند نه اینکه با پذیرش برنامه های دشمنان مثل موریانه نظام اسلامی را خدشه دار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان،حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در جلسه روشنگری اصنافیان ماهنشان با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات به شاخص های فرد اصلح پرداخت و اظهار داشت: انتخابات در کشور ما یک حرکت نمایشى و ظاهری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پایه‏ ها ى نظام ما همین انتخابات است بنابراین نباید طایفه ای، جناحی و حزب و گروهی و با بی بصیریتی برگزار شده و در آن شرکت کنیم، انتخابات و شناخت فرد اصلح می تواند در سرنوشت کشور و زندگانی ما تأثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت حکومت داری فرد اصلح و ولایی افزود: همه کسانیکه در انتخابات شرکت خواهند کرد باید بدانند با انتخاب فرد مورد نظر این کشور اسلامی را به دست چه کسی می خواهند بسپرند، چه کسی می خواهد برنامه های مختلفی را در سطج جامعه پیاده کند، با چه اهدافی و شاخصه ای؟

امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی انقلاب کردند تا کشور ایران بر اساس ارزش های انقلاب اسلامی اداره شود، گفت: باتوجه به ارزش های انقلاب اسلامی، مجاهدها و ایثارگریها و رشادت های مختلفی که در عرصه های گوناگون برای حفظ آن شده، باید در انتخابات بصیرت لازم را داشته باشید و بدانید آیا فردی که انتخاب می کنید در راستای اهداف نظام حرکت می کند، آیا پشتیبان ولایت فقیه هست.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص آزادی خرمشهر ، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است، که انتخابات یکی از این خرمشهر ها که معظم له فرمودند است، این یعنی انتخابات به قدری حساس و دارای اهمیت است که ممکن است بدون بصیرت کشور را به چالش بکشانیم، اینجا ممکن است افرادی سوال کنند که انتخاب فرد اصلح بین کاندیدها چه معنی می تواند داشته باشد با توجه به این که شورای نگهبان این کاندیدها را تعین صلاحیت کردند، این تعین صلاحیت ها دلیل نمی شود ما در انتخاب فرد اصلاح دقت لازم را نداشته باشیم چه بسا بنی صدر هم در شورای نگهبان تعیین صلاحیت شد.

وی با اشاره به آیات و روایات و اهمیت حکومت داری و سپردن آن به دست حاکم اسلامی، افزود: پذیرش طاغوت حرام است، بنابراین ضمن اینکه این برای حکومت اسلامی زحمات و جانفشانیهای فراوانی شده است، دست ما امانت بوده و باید به صاحبان و حاکمان اسلامی و ولایی سپرده شود، لذا امانتی بالاتر از حکومت اسلامی هم ما سراغ نداریم، پس ضروری است تا در انتخاب کسی که در منسب ریاست آن خواهد نشست و تصمیمات مختلفی برای کشور و جامعه ما خواهد گرفت، دقت لازم را باتحلیل کارها و برنامه های کاندیدها، بررسی رزومه، دوست و دشمن های او، پذیرش ولایت فقیه و نحوه پشتیبانی از ولایت فقیه و … داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به فتح خرمشهر و سوم خرداد گفت: آزادی خرمشهر یک روز و دو روز نبو بلکه روزها و سالها تلاش، ایثارگریها ، جانفشانیها و مقاومت ها شد تا به این آزادی رسید، هرجا مقاومت و ایستادگی بوده ما به نتیجه رسیده و موفقیت حاصل کردیم، دشمنی دشمنان از زمان انقلاب تا به امروز بوده و ترفندهای مختلفی را پیاده کردند تا به اهداف خود که براندازی نظام اسلامی است برسند.

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به مقاومت های مختلفی که در برابر دشمنان شده اظهار داشت: مقاومت محصول یک فرهنگ است، فرهنگ زیربنای همه کارها از جمله اقتصاد و توسعه هم در جامعه است، اگر ما در فرهنگ همه امورات دچار مشکل و غرب زدگی شویم فاتحه نظام ما خوانده شده است، دشمنان تلاش های زیادی کردند تا جمهوری اسلامی ایران تغییر رفتار دهد، تغییر رفتار هایی همچون عدم حمایت از فلسطین و مردم مظلوم جهان، اعدام زنا کار و دیگر خلافکاران که مثلا حقوق بشر در این موارد رعایت نمی شود و ….

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰، افزود: دشمنان سعی می کنند با نفوذ در مجریان اجرایی نظام جمهوری اسلامی ایران فرهنگ غنی انقلاب اسلامی را تغییر داده و اهداف شوم خود که خارج شدن جامعه از انسانیت، دین، اخلاق و غیره است، اجرایی کنند، آنها می خواهند بااجرای سند ۲۰۳۰ در کشور ما فحشا را عادی کرده و کسی به کسی کار نداشته باشد و از دین و قرآن هم خبری نباشد، بنابراین کسانیکه این چنین قوانین و قراردادهایی را می بندند و می خواهند دشمن برای ما تصمیم بگیرد و به شیوه انها اموزش دیده و زندگی کنیم نباید در رأس حکومت بنشینند.

گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در ابتدای جلسه با اشاره به سوم خرداد به عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تأثیرات گسترده و دامنه‌دار گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان و از جمله آمریکا، گفت: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های مهم و به‌ویژه ایالات متحده می‌افتد، بی‌سابقه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۲ اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با تبریک فرارسیدن روز معلم و با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ادای تکلیف در راستای بصیرت‌افزایی و معرفت‌زایی در جامعه است، اظهار کرد: فاصله میلاد پر نور و سرور حضرت فاطمه معصومه(س) و ثامن‌الائمه حضرت امام رضا(ع) فرصتی بسیار مناسب برای تکریم امامزادگان عظیم‌الشأن است که همه باید از این ظرفیت برای ارتقای معارف ولایی خودمان و دیگران استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هر چقدر جامعه بر معارف ولایی خود بیفزاید از آسیب‌ها مصون خواهد ماند، ادامه داد: امروز آثار معارف ولایی را مشاهده می‌کنیم که مهم‌ترین مصداق آن، انقلاب اسلامی است که در سایه معارف الهی شکل گرفت. ولایت فقیه عرصه دیگری است که در سایه معارف الهی توانسته تداوم‌بخش راه انبیای الهی و ائمه هدی(ع) باشد.

نکونام با اشاره به تأثیرات گسترده و دامنه‌دار گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان و از جمله آمریکا، توضیح داد: اتفاقاتی که امروز در دانشگاه‌های مهم و به‌ویژه ایالات متحده می‌افتد، بی‌سابقه است و امروز می‌بینیم که دانشجویان این دانشگاه‌ها خاصه در رشته‌های تربیتی و مدیریتی و وابسته به مدیران این کشور چنین حرکت‌هایی را ظهور و بروز می‌دهند که این شرایط شاید هیچ‌گاه به ذهن مدیران و مسئولان آمریکا نمی‌رسید.

امام‌جمعه شهرکرد با تأکید بر مقابله محکم و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض برای حفظ آبرو و فرار از رسوایی، افزود: دیگر آبرویی برای آنها نمانده است و اینها همه ذیل معارف الهی اتفاق می‌افتد زیرا فقط این معارف با فطرت انسانی و با عقلانیت، اساس و اصالت انسان‌ها سازگار است.

نکونام تصریح کرد: استکبار و غرب می‌خواهد فطرت‌ها را مخدوش و اصل و اساس انسانیت را نابود کند اما نمی‌تواند زیرا مخلوقات خداوند باطن خود را حفظ می‌کنند و باطن عقول و فطرت‌ها پابرجا هستند و در چنین فرصت‌ها و بزنگاه‌ها خود را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انقلاب در دل دشمن‌ترین دشمنان ما نفوذ کرده اما در درون خودمان گاه مشکل داریم، توضیح داد: بسیاری از ما مانند ماهی‌هایی در دریا هستیم که قدر آب را نمی‌دانیم و از آن غافل هستیم و باید دقت کنیم که ما بیشتر به معارف الهی و ارزش‌های انقلاب نیاز داریم.

نکونام بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) بانویی با چنان قدر و مقام در نزد خداوند است که تمام اهل قیامت به شفاعت ایشان می‌توانند بهشتی شوند؛ این مقام کمی نیست و چنین عظمتی را نزد خداوند متعال فقط فاطمه معصومه(س) دارد که در سایه ایمان، عفت و حجاب، اخلاق و تقوا به این مقام والا نائل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: ما چنین بانویی داریم پس چرا بانوان ما نباید در محضر چنین بانویی زانو بزنند و الگو نگیرند بلکه جای دیگر بروند و از بیگانگان الگو بگیرند.

نکونام در پایان گفت: امام رضا(ع) شمس الشموس و آفتاب عالم‌تاب است که ما در این کشور از وجود ایشان برخوردار هستیم. معارف و مکتب ایشان و تدبیر آن حضرت باعث شد پرچم مکتب تشیع همچنان برافراشته باشد و حفظ شود که این نهضت به حول و قوه الهی تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • معلمِ متفکر
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد