Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@16:06:27 GMT

تلاش می‌کنیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۰۱۹۴

تلاش می‌کنیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم

به گزارش وانانیوز، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان بعد از ثبت سومین برد در کارنامه شاگردانش مقابل مراکش اظهار داشت: بازی سوم هم برای ما و هم برای تیم ملی مراکش بازی مهمی بود. متاسفانه جدول مسابقات به سمتی رفت که هر تیمی که مقابل ما بازی داشت، در صورت باخت حذف می شد. درست مثل تیم قطر که بعد از باخت به ایران و الجزایر از دور رقابت‌ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط برای تیم مراکش هم همین گونه بود.

او افزود: با توجه به این شرایط، کار سختی در بازی مقابل مراکش داشتیم. چون بازیکنان این تیم به خاطر فرار از حذف شدن در مقابل ما انتحاری بازی کردند. ما این موضوع را می‌دانستیم و نیاز بود مقابل این تیم با برنامه حاضر شویم.

عطایی با تاکید بر این که بازیکنانش عملکرد خوبی مقابل مراکش داشتند گفت: بازیکنانم والیبال قابل قبولی ارائه کردند. بازی امروز در مقایسه با بازی مقابل قطر از نظر نتیجه بازی هم سطحی بود، اما به لحاظ کیفیت پایین‌تر بود، چرا که شاگردانم این بازی را از پیش برده می‌دانستند. از این بابت از شاگردان راضی نیستم، اما از نظر فنی بازی خوبی ارائه کردند. سعی می‌کنیم این مسائل را بین خود حل کنیم. به هر حال از صعود تیم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات خوشحالم.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره آخرین بازی ایران در مرحله گروهی مقابل الجزایر هم گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که با برد مقابل الجزایر به عنوان سرگروه راهی نیمه‌نهایی شویم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا

پیروزی فیورنتینا مقابل بروخه در لیگ کنفرانس اروپا و تساوی آتالانتا مقابل مارسی در لیگ اروپا سرانجام جایگاه سری آ در رنکینگ یوفا را ارتقا داد.

در پایان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، جدیدترین رنکینگ لیگ ها از سوی یوفا اعلام شد. با توجه به عملکرد 5 ساله تیم های هر کشور در مسابقات اروپایی، رنکینگ لیگ های داخلی مشخص می شود.

بعد از سال ها، سری آ در جمع دو لیگ برتر رنکینگ یوفا قرار گرفت و لالیگا به رتبه سوم سقوط کرد. لیگ برتر انگلیس همچنان با اختلاف در صدر رنکینگ بهترین لیگ های اروپا قرار دارد اما لالیگا در ادامه روند نزولی خود به  رتبه سوم سقوط کرد و رتبه دوم را به سری آ تحویل داد. در ابتدای فصل آینده و با حذف امتیازات فصل ۲۰۱۹/۲۰، سری آ بازهم اختلاف خود با لالیگا را افزایش خواهد داد.

جدول رنکینگ لیگ های اروپایی بر اساس سیستم امتیازدهی یوفا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم