Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به فعالیت رو به افزایش بازاریابی شبکه‌ای به مثابه پدیده‌ای نوین در چرخه داد ‌و ‌ستد و نظام توزیع کالا، ساماندهی، نظارت و قانونمند کردن آن براساس آیین‌نامه مربوطه ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دهقان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروزه بازاریابی شبکه‌ای به عنوان یک حرفه کاملا سالم و قابل قبول عرصه‌ای بسیار مناسب برای اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای جوانان و خانواده‌ها است گفت: هم‌اکنون این حرفه به عنوان یک فرصت درآمدزایی ایده‌آل مطرح است.

وی افزود: در این رابطه برابر بند (ب) ماده یک آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی، بازاریابی شبکه‌ای یک روش فروش محصول است که شخص حقوقی با استفاده از فضای مجازی افرادی را به عنوان بازاریاب به دور از مکان ثابت کسب، برای فروش مستقیم محصولات تولید خود و یا دیگران به مصرف کننده به کار می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: یعنی به نحوی که هر بازاریاب با معرفی بازاریاب دیگر به عنوان زیر مجموعه خود با ایجاد گروه فروش چند سطحی سبب گسترش و افزایش فروش شود.

وی تصریح کرد: بنابراین با توجه به فعالیت رو به افزایش بازاریابی شبکه‌ای به مثابه پدیده‌ای نوین در چرخه داد ‌و ‌ستد و نظام توزیع کالا، ساماندهی و نظارت و قانونمند کردن آن براساس آیین نامه مذکور ضروری به نظر می‌رسد.

دهقان اظهار داشت: در همین راستا کمیته‌ای مرکب از نمایندگان مرکز اصناف و بازرگانان ایران، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وزارتخانه‌های اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیروی انتظامی، اتاق اصناف ایران و اتحادیه صنفی با وظایف خاص خود تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته مذکور دارای دبیرخانه‌ای است که در مرکز اصناف و بازرگانان ایران مستقر است گفت: از سوی دیگر سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابعه به عنوان بازوی نظارتی دبیرخانه مذکور مکلف هستند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مطابق مفاد آیین نامه توسط دفاتر و شعبات، مراتب را جهت تصمیم‌گیری به دبیرخانه منعکس کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: هم‌اکنون براساس مجوزهای صادره و به استناد سایت www.networkmarketing.mimt.gov.ir تعداد پنج شرکت در استان آذربایجان‌غربی با 24 شعبه به فعالیت پرداخته و این معاونت نیز با هماهنگی مبادی مربوطه اقدام به رصد و ساماندهی شرکت‌های مذکور در سال گذشته کرده است .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس