Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار مشهد مقدس از به بهره‌برداری رسیدن پارکینگ مکانیزه و طبقاتی بیمارستان حضرت عباس(ع) مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، هوشنگ غلام‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح پارکینگ مکانیزه و طبقاتی بیمارستان مهر حضرت‌عباس(ع) اظهار داشت: پیشنهاد احداث پارکینگ بزرگ و مدرن طبقاتی بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) مشهد در دو سال قبل مطرح شد و شهرداری مشهد از این طرح استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در کلان‌شهر مشهد روزانه بیش از 6 میلیون سفر و تردد یک میلیون خودرو به ثبت می‌رسد و بار ترافیکی بالا است و در راستای کمک به رفع معضل ترافیکی توسعه خط 1، افتتاح فاز نخست خط 2 و آغاز مراحل ساخت خط 3 قطار شهری مشهد را داشته‌ایم. ساخت پارکینگ‌ها وظیفه شهرداری است، اما مشارکت بخش‌های مختلف از جمله بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) کمک خوبی در این راستا به شهرداری کردند.

غلامزاده گفت: به لطف الهی و با حرکتی جهادی 19 پارکینگ غیرحاشیه‌ای به 68 پارکینگ و پارک‌های حاشیه‌ای از 31 معبر به 97 معبر رسیدهو شاهد رشد 3.5 برابری در تعداد پارکینگ‌های غیرحاشیه‌ای و رشد 4 برابری در تعداد پارکینگ‌های حاشیه‌ای رسیده‌ است.در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای بالغ بر 75 درصد زیر 30 دقیقه پارک می‌کنند که فاقد پرداخت هزینه است.

وی افزود: در 12 سال گذشته 2 هزار تاکسی و در سال 95، 2395 تاکسی نوسازی شدهو در سال جاری چهار هزارمین تاکسی نوسازی شده را در مشهد خواهیم داشت. در پایان سال 94، تعداد متوفیات تصادفی از 465 به 295 نفر رسیده است و این عدد در سال 95 هم کاهش یافته اما آمار نهایی آن هنوز از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است.

غلامرضا فرودی رئیس بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) نیزاظهار داشت: پارکینگ بزرگ و مدرن طبقاتی بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) مشهد با هدف کمک و روان‌سازی بار ترافیکی در 15 طبقه و با بودجه‌ای به مبلغ 6 میلیارد تومان ساخته شده است.

وی افزود: عملیات اجرای ساخت این پارکینگ بزرگ و مکانیزه 15 طبقه در شهریور ماه سال 93 آغاز شد و‌ در بهمن ماه 95 به پایان رسید و پس از انجام تست‌های آزمایشی در اردیبهشت ماه 96 بهره‌برداری رسید.

رئیس بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) با بیان اینکه هدف از ساخت این پارکینگ سهولت در امر پارک کلیه خودروها به‌ویژه مراجعه‌کنندگان به بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) و همراهان بیماران بستری شده در این بیمارستان بوده است، خاطرنشان کرد: کل ظرفیت این پارکینگ 120 خودرو است که به‌صورت 4 دستگاه پارکینگ مکانیزه با ظرفیت 30 واحد پارک در هر دستگاه ساخته شده است.

مجید بخت‌آزما سخنگوی سازمان حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری مشهد اظهار داشت: پارکینگ بزرگ و مدرن طبقاتی بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) اولین پارکینگی در سطح شهر مشهد است که با سرمایه‌گذاری شخصی و با نیت عام‌المنفعه احداث شده است و نما و حجم بیرونی این بیمارستان هم به‌گونه‌ای طراحی شده که به عنوان یک جلوه بصری شهری لحاظ می‌شود.

وی افزود: حمایت از بیمارستان‌ها در بحث جلوگیری از بار ترافیکی صورت گرفته و پس از بیمارستان امام رضا(ع) دومین پارکینگ در بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) ساخته شده است و در گام سوم هم ساخت پارکینگ بیمارستانی بیمارستان سینا در دستور کار قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه این پارکینگ طبقاتی در مدت زمان 29 ماه ساخته شد، خاطرنشان کرد: برای ساخت این پارکینگ مکانیزه و طبقاتی که به طول 17 متر و عرض 3 متر و 20 سانتیمتر و با توات متخصصان ایرانی ساخته شده است مبلغ 6 میلیارد تومان از محل بودجه و اعتبارات بیمارستان مهر حضرت عباس(ع) هزینه شد.

بخت‌آزما یکی از برنامه‌هایی که از بیان کرد: مکان‌ها و مجموعه‌های عمومی باید در جهت جلوگیری از بار ترافیکی لحاظ کنند ساخت پارکینگ‌های مکانیزه و طبقاتی بوده که یکی از این مکان‌ها بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند.

انتهای پیام/

R41347/P1357/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم