Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@12:29:43 GMT

لب‌زدن کوروش تهامی روی صدای وحید تاج

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۲۰۸۶۹

وحید تاج که پیش‌ از این هم تجربه تیتراژخوانی‌ را در کارنامه کاری‌اش داشته، در تجربه‌ تازه خود به ‌جای نقش اصلی فیلم سینمایی «آشوب» با بازی کوروش تهامی قطعاتی را خوانده است.
فیلم سینمایی «آشوب» از فردا چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت. در همین روز افتتاحیه و نخستین اکران مردمی آن نیز با حضور بازیگران فیلم و وحید تاج برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همکاری وحید تاج با درام موزیکال «آشوب» به دو، سه سال پیش و پیشنهاد کاظم راست‌گفتار کارگردان این اثر برمی‌گردد. وحید تاج درباره تجربه تازه‌اش در سینمای ایران گفت: «طی صحبتی که درباره فیلمنامه با کارگردان کار داشتم و از آنجایی‌ که با کارهای قبلی‌ او هم آشنا بودم، پیشنهاد همکاری را پذیرفتم. از طرفی برایم بسیار مهم و جالب بود که جنبه موسیقایی فیلم بسیار زیاد است و داستان خواننده جوانی را روایت می‌کند که زندگی‌اش با اتفاقاتی همراه می‌شود. به همین دلیل همکاری با این مجموعه را پذیرفتم و قطعاتی را خواندم و کورش تهامی بازیگر توانای کشورمان بر روی آوازهای من لب‌خوانی و ایفای نقش کرده است.»
داستان فیلم سینمایی «آشوب» در دهه ۱۳۲۰ می‌گذرد و روایتگر زندگی جوانی با نام مستعار آشوب است که در کافه‌های لاله‌زار خوانندگی می‌کند و آشوب‌های آن دهه، زندگی‌اش را به آشوب می‌کشاند.
کوروش تهامی، آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فرهاد آییش، فخرالدین صدیق‌شریف، داریوش کاردان، همایون ارشادی، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه‌خواه، آشا محرابی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری‌نژاد، خسرو امیر صادقی، شروین امیر صادقی و شهره لرستانی در فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کاظم راست‌گفتار به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد. در ایم میان ژست جالب جواد عزتی مقابل بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • میزگرد نگاهی به هشت چالش تاریخی؛ پروژه کوروش درخدمت اسرائیل؟
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ???? استوری پوریا پورسرخ برای وحید شمسایی | عکس
  • (ویدیو) وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری